unissani ja esitän sille toiveen: että kohtaisin sinut jossain toisessa ajassa ja paikassa, vuosisatojen takana. Kaipaan sinua.
Pyrstötähti lentää
11
291
Vastaukset
- Anonyymi
voidaanhan me kohdata tässäkin maailmassa. :)
- Anonyymi
Joskus näen hänet. Se vain kasvattaa ikävää.
- Anonyymi
Näen hänet aina silloin tällöin ja minulla on hänen yhteystietonsa. Kaikki yhteydenpito vain kasvattaa ikävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen hänet aina silloin tällöin ja minulla on hänen yhteystietonsa. Kaikki yhteydenpito vain kasvattaa ikävää.
Mikä estää sopimasta tapaamista hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää sopimasta tapaamista hänen kanssaan?
Hänellä on oma elämänsä. Ja näkeminen vain lisää ikävää.
- Anonyymi
Pyrstötähdet eli komeetat ovat aina maagisia ☄️. Letaaleja, mutta kauniita. Ne ovat nopeampia kuin asteroidit. Hale-Bopp oli jotain aivan suurenmoista kun pääsin näkemään sen lapsena. Aiemmin oli aloitus digitoimisesta. Jos jollakulla on omia, vanhoja tallenteita Hale-Boppista niin ne on syytä digitoida. Kosminen kauneus ja muukin kauneus on aina mieleeni. https://www.youtube.com/watch?v=woI7DXwyfvg. Niin, olen alustavasti kaavaillut erään biisini nimeksi Hale-Boppin sisältävän otsikon. Olen väsynyt joten tekstini taitaa olla hieman koukeroisen kuuloista.
- Anonyymi
Ja taas täytyi ottaa pöydästä tukea. Sinua ajatellen nainen
- Anonyymi
Miksi täytyi ottaa pöydästä tukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi täytyi ottaa pöydästä tukea?
Tuntuu tunne. Mielessä sanon että apua ja sitten käsi jo alkaa etsiä jotain mistä ottaa tukea.
07:06:47
- Anonyymi
Kaunis ajatus!! Ehkä ihmiset ovat kohdanneetkin aikaisemmin ajassa, jossa kaikki on saanut alkunsa tai loppunsa.
https://youtu.be/j6QLnA_3_q8 - Anonyymi
Aikaisemmissa inkarnaatioissa kokemasi asiat vaikuttavat sinussa edelleen vielä tänäkin päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244286- 833755
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713275Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392982- 1552853
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532666- 452387
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352365- 351942
- 521938