Vierasta luvalla

Anonyymi-ap

Täällä usein kerrotaan kuinka vaimo saa vierasta luvalla. Tai kuinka katsoo vieressä, kun vaimoa vieras mies panee. Joskus jopa useampi mies.

Mutta kuinka monella miehellä on sama lupa panna vieraita naisia. Tai vaikka useampaa naista oman vaimon katsellessa?

10

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on lupa panna leski anoppiani ja ainakin kerran viikossa käyn vaimoni pyynnöstä anoppia "auttamassa"

• Anonyymi

Saatko panna useampaa naista vaimosi katsellessa?

• Anonyymi

Joillakin toisilla kävi se huono tuuri et saivat narsistin naisekseen ja toiset miehet tekevät sitä siksi että eivät pysty itse naistaan tyydyttämään mutta eivät siltikään tätä halua menettää ymmärtämättä mitä se heille itselleen tekee se tappaa sisältä vähä kerrassaan ja jonkin ajan päästä on tunne kylmä ei tunne mitään ketään tai mitään kohtaan halus tai ei ja toiset taas tekee sitä siksi että käyvät itse vieraissa naisensa tietämättä yleensä narsistinen mies toki sen nainen osaa aavistaa jos luottaa vaistoihinsa

• Anonyymi

Sinä se aina tietäväisenä vastailet kysymyksiin, joita ei edes kysytty. Sun teksti on vielä niin raskasta luettavaa muutenkin, kun et osaa pilkkuja ja pisteitä käyttää.

• Anonyymi

Aisurina voin kertoa, ei ole tarvetta panna muita. aisurina saan nautintoa kun tiedän vaimoni nauttivan toisen kanssa ja kun odotan kiihottuneena kun tulee kotiin posket punaisena hyvin pantuna ja pääsen liukkaille. Se on meidän fetissi .

• Anonyymi

Tuossahan kysyttiin luvasta panna muita tai useampaa. Sinulla ei ehkä ole tarve, mutta saisitko edes.

• Anonyymi

Lupa on molemmin päin ja harrastetaan, myös yhdessä muiden kanssa.

• Anonyymi

Puolta nuorempi serkkupoika oli käymässä ja laitettiin sauna lämpenemään. Olin ollut pitkähkön aikaa "kykenemätön" niin keksittiin vaimon kanssa, että hän meni jonnekin piiloon ja soitti minulle ja minä sitten selittelin, että töistä soitettiin...pitää mennä käymään, sori, etten ennätä saunaan ja läksin käymään "töissä" Pari-kolme tuntia olin "töissä"

• Anonyymi

Miten tämä liittyi aiheeseen?

• Anonyymi

Vaimon kaveri halusi nähdä, kun sen mies panee raskaana olevaa. Vaimo oli luonnollinen valinta. Mitä ei parhaan kaverin eteen tekisi. Täytyy sanoa, että se oli hyvä seksishow. Molemmat esiintyjät nauttivat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe