Musta tuntuu, että yksi mies jännittää mua. Tai hän ei katso minuun ja se välttely tuntuu silmiinpistävältä. Ei hänellä pitäisi olla mitään syytä inhota minua. Itse olen häneen vähän ihastunut, mutta eihän tää voi jatkua näin. Pitää nyt yrittää itse käyttäytyä normaalisti ja tasoittaa tilanne. Tehdä selväksi, että friendzonella ollaan, vaikka en ehkä itse sinne haluaisikaan.
Friendzonelle
12
882
Vastaukset
- Anonyymi
No jännittää kun tykkää niin helvetisti. Trust me!
- Anonyymi
Tuskin. Hän pystyi aiemmin ihan normaaliin vuorovaikutukseen, mutta nyt hän yksinkertaisesti jättää mut huomaamatta. Tilanne häiritsee mua, joten mun tää täytyy ratkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Hän pystyi aiemmin ihan normaaliin vuorovaikutukseen, mutta nyt hän yksinkertaisesti jättää mut huomaamatta. Tilanne häiritsee mua, joten mun tää täytyy ratkaista.
Lopeta tommonen höpinä, sairastahan toi on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tässä maailmassa elävän ihmisen mielestä miehen pulinat ei oikein stemmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mennyt ajat sitten jo happamaksi nämä huutelus provoilevalle nettiäijälle
- Anonyymi
Oletko ajatellut, että hän voi myös haluta pitää sinut etäällä? Oletko näyttänyt kiinnostuksesi selvästi? Niin ikävää kuin se onkin, tuo voi olla myös keino näyttää sinulle että ei kiinnosta. Trust me, kokemusta on. Ihastunut saattaa kuvitella toisin ja lisätä kierroksia, ja se on aika kauhea tilanne kun itse yrittää viestittää että siirry kauemmas.
- Anonyymi
Voi haluta. Luitkohan aloituksen huolella? Yritän vain saada meille neutraalit välit, en lämmitellä niitä. En ole tyhmä, enkä epätoivoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi haluta. Luitkohan aloituksen huolella? Yritän vain saada meille neutraalit välit, en lämmitellä niitä. En ole tyhmä, enkä epätoivoinen.
Onpa mies ikävää, että joudut kuvittelemaan kaikki sosiaaliset kontaktisi. Toivottavasti saat oikeita ystäviä viä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa mies ikävää, että joudut kuvittelemaan kaikki sosiaaliset kontaktisi. Toivottavasti saat oikeita ystäviä viä
Ja sinä pääkoppasi kuntoon 🙄🤯
- Anonyymi
No minutkin jätettiin friend zonelle. Olen ajatellut asian niin ettei kiinnosta. Joten mies saa jatkossa olla missä onkaan.
- Anonyymi
Voithan yrittää, ei noista aina tiedä, että haluavatko ne sinne ystävyys alueelle vai eivät. Aina voi myös vain yrittää pitää kunnolla etäisyyttä, sen luulisi rauhoittavan säikympääkin yksilöä.
- Anonyymi
Mullekkin tavallaan kävi näin. Meidän katseet kohtasi oikein magneettisesti, tai kun salama kirkkaalta taivaalta, niin että hätkähdin. Välittömästi tiesin, että here we go again… mutta mies on alkanut katseen välttelytekniikan, jäätymisen lähelläni, viipyilyn lähelläni, pukeutuu vähän erikoisemmin, kulkemisen läheltäni, niin että näkisi vain vilauksen.
Introverttirakkaus on kaunista. <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697