Musta tuntuu, että yksi mies jännittää mua. Tai hän ei katso minuun ja se välttely tuntuu silmiinpistävältä. Ei hänellä pitäisi olla mitään syytä inhota minua. Itse olen häneen vähän ihastunut, mutta eihän tää voi jatkua näin. Pitää nyt yrittää itse käyttäytyä normaalisti ja tasoittaa tilanne. Tehdä selväksi, että friendzonella ollaan, vaikka en ehkä itse sinne haluaisikaan.
Friendzonelle
12
867
Vastaukset
- Anonyymi
No jännittää kun tykkää niin helvetisti. Trust me!
- Anonyymi
Tuskin. Hän pystyi aiemmin ihan normaaliin vuorovaikutukseen, mutta nyt hän yksinkertaisesti jättää mut huomaamatta. Tilanne häiritsee mua, joten mun tää täytyy ratkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Hän pystyi aiemmin ihan normaaliin vuorovaikutukseen, mutta nyt hän yksinkertaisesti jättää mut huomaamatta. Tilanne häiritsee mua, joten mun tää täytyy ratkaista.
Lopeta tommonen höpinä, sairastahan toi on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tässä maailmassa elävän ihmisen mielestä miehen pulinat ei oikein stemmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mennyt ajat sitten jo happamaksi nämä huutelus provoilevalle nettiäijälle
- Anonyymi
Oletko ajatellut, että hän voi myös haluta pitää sinut etäällä? Oletko näyttänyt kiinnostuksesi selvästi? Niin ikävää kuin se onkin, tuo voi olla myös keino näyttää sinulle että ei kiinnosta. Trust me, kokemusta on. Ihastunut saattaa kuvitella toisin ja lisätä kierroksia, ja se on aika kauhea tilanne kun itse yrittää viestittää että siirry kauemmas.
- Anonyymi
Voi haluta. Luitkohan aloituksen huolella? Yritän vain saada meille neutraalit välit, en lämmitellä niitä. En ole tyhmä, enkä epätoivoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi haluta. Luitkohan aloituksen huolella? Yritän vain saada meille neutraalit välit, en lämmitellä niitä. En ole tyhmä, enkä epätoivoinen.
Onpa mies ikävää, että joudut kuvittelemaan kaikki sosiaaliset kontaktisi. Toivottavasti saat oikeita ystäviä viä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa mies ikävää, että joudut kuvittelemaan kaikki sosiaaliset kontaktisi. Toivottavasti saat oikeita ystäviä viä
Ja sinä pääkoppasi kuntoon 🙄🤯
- Anonyymi
No minutkin jätettiin friend zonelle. Olen ajatellut asian niin ettei kiinnosta. Joten mies saa jatkossa olla missä onkaan.
- Anonyymi
Voithan yrittää, ei noista aina tiedä, että haluavatko ne sinne ystävyys alueelle vai eivät. Aina voi myös vain yrittää pitää kunnolla etäisyyttä, sen luulisi rauhoittavan säikympääkin yksilöä.
- Anonyymi
Mullekkin tavallaan kävi näin. Meidän katseet kohtasi oikein magneettisesti, tai kun salama kirkkaalta taivaalta, niin että hätkähdin. Välittömästi tiesin, että here we go again… mutta mies on alkanut katseen välttelytekniikan, jäätymisen lähelläni, viipyilyn lähelläni, pukeutuu vähän erikoisemmin, kulkemisen läheltäni, niin että näkisi vain vilauksen.
Introverttirakkaus on kaunista. <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643550
- 653304
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa743114SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542582- 712402
- 562131
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.441157Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411065Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261018