Istun aamupalalla kahvikupin kanssa

Anonyymi-ap

Selailen ja kuuntelen menneisyyttä, sekä haaveilen sinusta, meistä..mitä ei koskaan ehtinyt alkaakaan. Aikaa on kulunut, sydän vain ei suostu luopumaan, vaikka mahdoton on mahdotonta.
💔

19

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, mä niin komppaan sun ajatuksia. Se syö kyllä ihmistä kun järki sanoo et mahdoton on mahdotonta ja sydän taas on sitä mieltä, että mikä vaan on mahdollista. Melkoinen kamppailu siis pään ja sydämen välillä. Pitää vaan saada jotenkin ratkottua tuo ristiriita niiden kahden välillä. Joko tehdä asioiden eteen jotakin tai hyväksyä nykytilanne ja mennä elämässä eteenpäin.

Lykkyä sulle sun päätöksentekoon! 😊👍

• Anonyymi

Sydämen ääni edustaa luottamusta, rohkeutta, positiivisuutta, avoimuutta.
        Järjen ääni toimii vastavoimana edustaen epäluottamusta, epävarmuutta, empimistä, pelkoa siitä mitä pahimmillaan voisi tapahtua.

• Anonyymi

Laitan nyt tähän yhden vastauksen, kun kadotin sen viestiketjun, johon tämän tarkoitin ☹️ huonot yhteydet kotona ja ei viestit aina mene läpi> lähetetyiksi?

Vilaukselta hänet näin eilen. Mut hän tuskin näki mua? Katseet ei kohdanneet 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan nyt tähän yhden vastauksen, kun kadotin sen viestiketjun, johon tämän tarkoitin ☹️ huonot yhteydet kotona ja ei viestit aina mene läpi> lähetetyiksi?

Vilaukselta hänet näin eilen. Mut hän tuskin näki mua? Katseet ei kohdanneet 🙄

Voi olla et vilaus oli liian lyhyt hetki katseiden kohtaamiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sydämen ääni edustaa luottamusta, rohkeutta, positiivisuutta, avoimuutta.
        Järjen ääni toimii vastavoimana edustaen epäluottamusta, epävarmuutta, empimistä, pelkoa siitä mitä pahimmillaan voisi tapahtua.

Kyllä, olen samaa mieltä kyllä tästä 🥰

• Anonyymi

Istun aamupaskalla ja ajattelen sinua. Olisi mukavaa jakaa tämä erityinen hetki kanssasi. Ajattelen sinut tuohon viereen pesemään hampaita. Et pysty hengittämään suunkautta, joten joudut nuuhkuttelemaan nenällä.

• Anonyymi

Ah kulta. En malttaisi odottaa.. -sivusta

• Anonyymi

Tuo on sitä todellista elämää - sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se on niin.. tiirikoin oven veitsellä enkä edes huomio kun hän istuu siinnä pöntöllä :) tulen suu vaahdossa selittämää jotain tosi tärkiää :”)

toki annan hälle yksityisyyden jos sitä tahtoo,. minä tosin en vessailuista säikähdä. -vieläkin sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se on niin.. tiirikoin oven veitsellä enkä edes huomio kun hän istuu siinnä pöntöllä :) tulen suu vaahdossa selittämää jotain tosi tärkiää :”)

toki annan hälle yksityisyyden jos sitä tahtoo,. minä tosin en vessailuista säikähdä. -vieläkin sivu

Olet siis hymiömies kiinnostunut muistakin kuin omista jätöksistä? sieltä darkwebistä löydät varmaan markkinat, niin ei tarvitse haaveilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: kuka on niin tollo, että menee pesemään hampaita kun toinen on pöntöllä? Minä laittaisin oven lukkoon jos joku olisi tulossa sisään ollessani asioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä kertoa asioista ja päästää ulos eikä pitää
        Kaikkea sisällään.

• Anonyymi

Sun kohdallasi sentään lääkäriin lähtö on vielä mahdollista🩺💊💉

• Anonyymi

Mene töihin niin ei tarvitse turhia haaveilla.

• Anonyymi

Pääseekö hän mies sinne sinun olemattomaan työpaikkaan esim? Et sinäkään töissä käy, että

• Anonyymi

Istuiko ap kotona vai töissä aamupalalla?

• Anonyymi

Minä olen luopunut meistä ja koko ajatuksesta, juurikin koska mahdoton on mahdotonta. Tässä on auttanut myös se kun emme ole useaan kuukauteen nähneet kuin ohimennen pari kertaa. -sivusta-

• Anonyymi

Ei se ole mahdotonta. Sinä olet vastaavasti minun mielessäni.

• Anonyymi

Taidat suhtautua vastakkaiseen sukupuolten todella ykstotisesti aikuisgroomaajaa palstamiehen kanssa leikkivä antisosiaali

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      25
      1557
    2. Joskus rakkaus

on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      945
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      811
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      57
      712
    5. Oikeen hyvää

Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      693
    6. Mitä tekisitte?

Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      690
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      689
    8. Mitä tiedät tilanteesta

Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      664
    9. Tule vaimokseni

En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      661
    10. Sä teet musta

Levottoman😀...
      Ikävä
      40
      642
    Aihe