Miten tähän on tultu, tuttu kysymys keskusta autioituessa? Tampereen entisaikojen (ennen ratikkaa) yksi suosituimmista kahviosta kertoo lopettavansa!? Oli hieno katsella aamun lehdestä kuvia 80 luvun Hämeenkadusta, jolloin katu oli täynnä autoja ja jalkakäytävät täynnä ihmisiä.... NYT meillä on lähes autio pääkatu, jonka jalkakäytävillä kesäisin kymmeniä terasseja, joilla AURINKOISINA päivinä muutamia asiakkaita!!!! Hyvin on keskustaa onnistuttu KEHITTÄMÄÄN, kukaan ei vaan kertonut, että TÄHÄN SUUNTAAN, AUTIOITETAAN!!!!
KAHVIO SIILINKARI LOPETTAA!!!
Anonyymi-ap
6
176
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä minä oon Hämpillä kulkenut, niin asia on kyllä päinvastoin. Kaljakuppilat ja niiden terassit ovat kauniilla ilmalla täynnä väkeä. Mutta kahvilat eivät pärjää tässä yhteiskuntamuutoksessa.
- Anonyymi
"kauniilla ilmalla täynnä väkeä" Eli, monenako päivänä vuodessa???? 30?? 40??
- Anonyymi
Kokoomus tuhoaa kaiken!
- Anonyymi
Miksi ratikka olisi vienyt asiakkaat juuri Siilinkarilta kun ei ole vienyt muiltakaan? Luulisi päinvastoin kun pysäkkikin on melkein vieressä.
- Anonyymi
Se nyt on vaan niin, että kahvilat eivät menesty. Kaljakuppilat vetävät paremmin.
- Anonyymi
Vihervasemmistolaisuuden syytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698