Hiukan hellyyttä hän kaipaa

🤔🐕‍🦺❤ koiran tehtävä oli mun ulkoiluttamisen lisäksi tuoda itsensä mulle silitettäväksi aamuisin herättyäni.

Ne pienet hellät hetket olivat mulle tärkeitä. 🥺
15442
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Eikö ole enää häntä? 😟

Äänestä
  • Aloittaja

Toukokuun viimeisenä päivänä lähti edellisen sessen luo. Siellä ne nyt juoksevat iloisena vihreällä niityllä ilman nivelkipuja. Mulle jäi tassunjälkiä sydämeen.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Toukokuun viimeisenä päivänä lähti edellisen sessen luo. Siellä ne nyt juoksevat iloisena vihreällä niityllä ilman nivelkipuja. Mulle jäi tassunjälkiä sydämeen.

Onneksi hyvät muistot jäävät elämään. ❤️

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

Onneksi hyvät muistot jäävät elämään. ❤️

Jotkut muistot ovat kultaisia jo syntyessään.

Äänestä

Kotieläimet on mukavia, harmiksi en voi niitä ottaa allergian vuoksi.

Äänestä
  • Aloittaja

Niin. Onhan niistä paljon iloa ja seuraa jos on vaivaakin. Allergiat on ikäviä.

Äänestä

• Ei kiitos enää yhtään kotieläintä minulle!

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kiitos enää yhtään kotieläintä minulle!

Niin, ei kaikki halua!

Äänestä

Aloittaja
  • Hyvää yötä. Kauniita unia. 💙💤

Äänestä

Aloittaja

Ai että tuli koiraa ikävä yhtäkkiä.

Äänestä
  • 😊🐕
    👕🫴

Äänestä

Minäkin ikävöin kissojani joka päivä vaikka lähtivät pois jo aikoja sitten. Sen täytyi olla rakkautta.

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllähän kotieläimiin kiintyy, kun niiden kanssa asuu vuosikaudet.

Äänestä

Koirista on vaivaa. Eivät sovi työssä käyville.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤔🐕‍🦺❤ koiran tehtävä oli mun ulkoiluttamisen lisäksi tuoda itsensä mulle silitettäväksi aamuisin herättyäni.

Ne pienet hellät hetket olivat mulle tärkeitä. 🥺

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu