Et varmaan enää tykkää

Anonyymi-ap

Kun kirjoittelen jatkuvasti niitä juttuja. 😣 olen kuin eläin.

32

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no kieltämättä lähtenyt vähän laukalle teillä joillakin …. -sivusta

    • Anonyymi

      Julkinen eläin...
      Luen tiettyjen lasien läpi.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä koirat kovasti järjestää tämän palstamiehen kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä koirat kovasti järjestää tämän palstamiehen kautta

        Koitat* mutta juu koiraksi luokiteltava kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitat* mutta juu koiraksi luokiteltava kyllä

        Narsku


      • Anonyymi

        Sulla on pakkomielle koiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitat* mutta juu koiraksi luokiteltava kyllä

        Jumala on God ja koira eli dog on toisinpäin God. -sivusta


    • Anonyymi

      En tykkää jankuttamisesta.

      • Anonyymi

        Mies osaa kyllä kierrellä ja kaarrella naisten räpsättimistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies osaa kyllä kierrellä ja kaarrella naisten räpsättimistä

        Mies puhuu aina ennen pitkää itsensä pussiin jos nainen vähänkään keskittyy mitä mies selittää tekosyyksi


    • Anonyymi

      Olet niin huomionhakuinen että olen jo tottunut. Kirjoitat mitä vaan saadaksesi huomota.

      • Anonyymi

        Niin sinäkin myrkyllinen trollimieskuiskaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin myrkyllinen trollimieskuiskaaja

        Eli tämä oli siis naisen aloitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä oli siis naisen aloitus

        Ei kyllä ole, arvasin että olet se kämäinen maalittaja


      • Anonyymi

        Niinpä, näkee kyllä selvästi että tämä edellinen kommentoija on ottanut elämäntehtäväkseen selostaa aamusta iltaan jostain naisesta, eikä ole edes gubbe itse. Köyhä elämä hänelläkin.


    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Hupakkokin tulit taas paikalle tyhjää toimittamaan poru kurkussa🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupakkokin tulit taas paikalle tyhjää toimittamaan poru kurkussa🥱

        Moi vaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi vaari

        Kyselin kiljuHupakkoa


    • Anonyymi

      Niinhän sinä olet kun muina esiinnyt. Palstalla on paljon matskua mihin tarttua ja heittää vettä myllyyn. Eihän kukaan järkevä näitä yhdistä tuntemaansa henkilöön. Paino sanalla järkevä.

      • Anonyymi

        Vaikea olla tunnistamatta


    • Anonyymi

      tiedätkö mitä sen Angelican kiroukseen kuului, sehän purettiin vasta pari vuotta sitten. ajatella ilman minua ja erästä niin jatkuisi edelleen. mitä enemmän "syötte" ihmisiä, uhraatte niitä, sitä enemmän saatte pahaa, onneksi en ikinä mennyt naimisiin mutta kiroukseen kuuluu ensimmäiset puolisonne kuolevat.

    • Anonyymi

      kokeilin itsekin, ja pidän edelleen niin sanottuja rahan löytö teitä, ja toimii, mutta puhtaasti, niin että esim on oikeassa paikassa oikeaan aikaan, löytää hyviä tarjouksia, hillitsee ja harkitsee, tosin tähän joku lähettää aina mustaa, sotii siis jonkun epäpuhtaan kanssa, joku haluaa minua, mitä puhdas magia katkaisee 😂

    • Anonyymi

      en ikinä käytö töihin tai ihmisten tahtoon. vaan puhdas löytää moraalisesti oikeat keinot. vahvista itseään, tuo mieleen jotain itseään, hyviä juttuja, intuitiota, taitoa löytöjä ja mahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      No ihminen on eläin väitti kuka mitä tahansa luulee olevansa jotenkin ylivertainen kun osaa puhua ja käyttää käsiään työtä tehdessään yritäppä tehdä työsi leuoillasi niin kuin koira ja koiratkin keskustelee keskenään onko se koiran vika että ihminen on niin tyhmä ettei ymmärrä mitä koira sanoo

    • Anonyymi

      käytän myös kynttilöitä ja meditointia, puhdsiten ja ilon ja rauha levittämistä, ja mieleeni tulee esim. järjestää paremmin huonekaluja, myydä ja joskus pakonomainen tarve ostaa, ymmärrän myöhemmin. ei mitään tosi paljon. autossa toimii myös, tulee mieleen eri juttuja.

    • Anonyymi

      joskus jonkin energian lisääminen tuo keskittymistä, tahtoa, lisää luovuutta, ja joskus ostaminen, tavaran auttaa, se kerää meistä ja sitoo ja yhdistää luontoon ja väreihin. puhdasta magiaa. epäpuhdas kerää ihmisistä, vaikuttaa vapaaseen tahtoon, rikkoo esineitä negatiivisessa merkityksissä, houkuttele pahoja henkiä, herättää kuolleita tuomaan viestejä, vaikuttaa omaisuuteen esim negatiivisesti myytävien juttujen ostamisesta, tai voitoissa vahingoittaen. joskus lisään myytäviin tuotteisiin houkutusta ja loitsuja mutta ei vaikuta vapaaseen tahtoon vaan enemmänkin kiinnittää huomiota ja tuo positiivista mieltä.

    • Anonyymi

      epäpuhdas tai musta magia, ovat eri asioita, voi tuoda myös aggressiivista energiaa, jota voi lähettää tai kirota, itse puhdista ja suojaan, mutta pääsee läpi, eritoten ihmisten kautta. mahdoton kokonaan välttää, mutta oon vahva musta magia tulee itselle huonona takaisin. jos on taipumusta itsessä niin sanottuun pahuuteen, eli jostain on jäänyt itselle tietoisuuteen tai sieluun taipumusta tai kykyä olla paha, pitäisi magiaa harjoittaa harkiten, mutta tiedostaa itsensä. jotkut pystyvät myös tietyssä tilassa aivoillaan lähettämään huonoja signaaleja. mutta tämä ovat uskon asioita. tietysti jos miettii ihmisten energia tarvetta ja esim ruoan riittävyyttä ennen ja nyt, on selvää että yhteisenergioista on ollut hyötyä. poistetaan koko ajan tuota päihteisiin liittyvää mustaa magiaa, eli esim tupakanpolttoa ja kahvia niiden käyttöä, ostoa ja tarvetta pitää ja kykyä varastoida. puhdas magia piustaa sitä koko ajan mutta "hyökkäävät" välillä kovaa eivät ymmärrä koko ajan katkaistaan heidän juttujaan ja että opitaan ja tiedostetaan koko ajan. ja vahvistutaan. myös kuvasuojakdia tehdään, eli jotkut pystyy kuvien perusteella saamaan yhteyttä kotiisi ja mieleesi, ja käyttävät sitä väärin. tämä ei ole ikinä sallittua ihmisille jotka eivät kotonasi asu.

    • Anonyymi

      En välitä seksijutuista täällä. Alussa tuli jotain pikkutuhmaa kirjoiteltua mutta kun tajusin miten lapsellisia osa täällä on niin meni siihen touhuun maku. Tykkään aikuisemmasta.

      • Anonyymi

        Taitaa vain harmittaa ajatus siitä, että ei ole itse saavana osapuolena.


    • Anonyymi

      En kyllä jos niitä p* no juttuja kirjoitit. Ihme moukka.

    • Anonyymi

      Sehän sä olet. Kehity ihmiseksi🙏

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe