Koska me realisoidaan nää tunteet ihan oikeessa elämässä?

Anonyymi-ap

Kaipuu on kova, mutta jotenkin en vain pysty luottamaan että tää kaikki ei olis vain mun päänsisäl,ennen kun oot mun sylis turvassa kaikelta pahalta ja rakastan sua niin paljon. <3 Tunnistan sun kirjoitustyylin ja kaiken, mutta silti..en ois ikinä uskonut sua löytäväni täältä tai että ees kävisit täällä, päädyin tänne sattumalta kun hain sun nimel keskustelua..

Mutta oot kyllä kirjoittanut mulle super ihanasti, asioita jotka saa mut voimaan paremmin ja jaksamaan, vaikka välillä elämä on tosi kaaottista ja sekaista, etenki kaiken sen jälkeen mitä tapahtui välillämme ja miten ilmeisesti jotkut ihmiset vieläkin yrittää pitää meitä mahdollisimman erossa.. onhan tää epävakaa nyt ihan helvetin raskasta, ja niin vaikee sietää tollasia tilanteit.. :c

Oon huomannut että lähes kenellekkään ei ole samanlaista kaunista energiaa ja mielenmaisemaa mitä sulla.. ei ehkä olla täydellisiä ja meil on paljon virheitä, mutta pintapuoleisesti kiltin oloiset ihmiset on välil tosi myrkyllisiä.. pelottavanki myrkyllisiä :c Ja ei hätää rakas, sua mä en tuomitse mistään, tiedän kyllä et säkin oot mua dissannut joskus, mut sil ei oo merkityst, kun ymmärrän niin hyvin sua ja et täs on ollut kaikenlaisia väärinkäsityksiä,oletuksia,stereotypioit jne.. ei hätää, ei mitään hätää <3

Ois vaan niin ihana halata sua, tuntee sun lämpö ja rakkaus, sun hyvä energia, ja tehä sut vaa onnelliseksi. Näyttää sulle, että oon tosissani ja sä todella oot mun elämän rakkaus..ehkä ne muutkin ihmiset uskoo sen sitten, kun se ei oo vaan kauniita sanoi ja lupauksia, vaan aitoja tekoja ja rakkaudenosoituksia <3 Sua mä haluan rakastaa täysillä ja tehä sut onnelliseksi, niinkun säkin teet mut, jo pelkällä energiallas ja sanoillas, oot todella ihana, kaunis, rakastavainen, empaattinen ja kaikintavoin mun silmissä ihana ihminen <3

Ole turvassa rakas,kaipaan sua, odotan jonkinlaist yhteydenottoa tai merkkiä, koska oikeesti, haluan näyttää sulle, että rakastan sua oikeessakin elämässä ja nää ei oo vaan sanoja, tyhjiä lupauksia tai mitään vastaavaa, haluun osoittaa miten tärkeä ja korvamaaton olet mulle <3

~ epävakaalt rakkaimmalle v:lle ~

18

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana kirjoitus 🧡🧡🧡
      Ajattelen murusesta samalla tavalla, hän täydentää elämääni, eikä ikinä voisi edes kuvitella niin tekevänsä.. Valveillaoloajasta ajattelen häntä niin paljon.
      Tiedän että me vielä saamme hetkemme. Vain tällä ajatuksella jaksan.
      Rakas hän on. Aina.

• Anonyymi

Miks et tuu juttelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks et tuu juttelee

Tulen kyllä. Varmasti

• Anonyymi

Ihanin rakas :3 <3 Oot mulle ihan kaikki kaikes! Tiedän tarkallee mitä sä tarkotat tol et ollaan vähä poikkeuksellisii. Moni ei tajuu meit ja meil on omanlaine vahva energia. Ja osataan olla myös poikkeuksellisen pahoja.. Tarvitaan myös tosi paljo aikaa latautuu. Mä ymmärrän sua ain tiedätki sen. Meis on paljon samaa mut myös eri ja uskon et ymmärretää toisiamme aina ihan huolel oli tilanne mikä hyvänsä..<3 Rakas haluun tuottaa sulle hyvää oloa ja olla sulle hellä ja rakastava aina ja ikuisesti. <3 Se vaatii vaan sen et nään sut jossaki ja voin tulla sun luo viimein.. Eiköhän se oo sit siin. Voidaan vihdoin olla yhes. Ihan sama mitä muut puhuu. Ei kiinnosta meit. Oot todellakin tervetullut mun himaa, elämää ja haluun vaa viettää aikaa sunkaa ilman mitää ihmeellisyyt .. <3 :)

• Anonyymi

Joo tiiän niin hyvin, meidän energia best <3 Ja tiedän et ymmärrät mua niin hyvin, välil tuntuu et oot oikeesti se ainoo ihminen maailmas ,joka ymmärtää mua täysin,vaik ehk ketään ei voi ihan täysin ymmärtää, mut ainki tarpeeks lähelle. Sä tuotat mulle hyvää oloa näil kirjotuksilla ja mäkin haluun rakastaan sua ikuisesti <3.. ootan sitä niin paljon, sydän on niin herkkänä kaikesta täst epätietoisuudesta ja epävarmuudesta.. mut mä tiiän et säkin ootat sitä paljon.. <3

Mäkin haluun vaan viettää sun kaa aikaa, jutella, puhua, muodostaa yhteyttä, kirjottaa meidän tarinaa ja tehdä kaikkea kivaa, en tarvii mitään rikkauksia tai mitään erityist, jos mulla on sut.. totta kai haluaisin myös olla ihminen, josta pystyt oleen ylpee :c, mut eiköhän sekin sit joskus onnistu.. en vaihtas sua mihinkää rikkauteen tai muuhunkaa, mikään ei pystys korvaan sua.. ja joo ei välitetä muista, ei ne ees tiedä tai ymmärrä kaikkea <3

Ja joo ollaahan me useasti sattumaltakin päädytty samaan paikkaan. Mut jos rakas haluut antaa mulle jonkun vihjeen niin voin nopeuttaa sitä et kohdataan ;3 (jos uskallat, ei paineita!!! ymmärrän kyl :) ), mä kyl haluaisin jossain vaihees viettää sunkaa aikaa ja puhua , ja tehä kaikkea kiva ja vaan olla sun lähel ja tehä sut onnelliseks ja rakastaa niin paljon ,ettei kukaan oo ikinä rakastanut sua yht paljon <3

Ihanin oot <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tiiän niin hyvin, meidän energia best <3 Ja tiedän et ymmärrät mua niin hyvin, välil tuntuu et oot oikeesti se ainoo ihminen maailmas ,joka ymmärtää mua täysin,vaik ehk ketään ei voi ihan täysin ymmärtää, mut ainki tarpeeks lähelle. Sä tuotat mulle hyvää oloa näil kirjotuksilla ja mäkin haluun rakastaan sua ikuisesti <3.. ootan sitä niin paljon, sydän on niin herkkänä kaikesta täst epätietoisuudesta ja epävarmuudesta.. mut mä tiiän et säkin ootat sitä paljon.. <3

Mäkin haluun vaan viettää sun kaa aikaa, jutella, puhua, muodostaa yhteyttä, kirjottaa meidän tarinaa ja tehdä kaikkea kivaa, en tarvii mitään rikkauksia tai mitään erityist, jos mulla on sut.. totta kai haluaisin myös olla ihminen, josta pystyt oleen ylpee :c, mut eiköhän sekin sit joskus onnistu.. en vaihtas sua mihinkää rikkauteen tai muuhunkaa, mikään ei pystys korvaan sua.. ja joo ei välitetä muista, ei ne ees tiedä tai ymmärrä kaikkea <3

Ja joo ollaahan me useasti sattumaltakin päädytty samaan paikkaan. Mut jos rakas haluut antaa mulle jonkun vihjeen niin voin nopeuttaa sitä et kohdataan ;3 (jos uskallat, ei paineita!!! ymmärrän kyl :) ), mä kyl haluaisin jossain vaihees viettää sunkaa aikaa ja puhua , ja tehä kaikkea kiva ja vaan olla sun lähel ja tehä sut onnelliseks ja rakastaa niin paljon ,ettei kukaan oo ikinä rakastanut sua yht paljon <3

Ihanin oot <3

Niinpä rakas!Ikävöin sua kyl ihan liikaa :c Haluisin nähä sut tosi pian :c enemmän ku sillee ohimennen sattumalta niinku sä tossa mainitsitki. Muistaks mis asun enää? Nii jos tuut siihe lähikaupsalle mis ollaa nähty joskus aiemminki ni parkkii vaik huome joskus alkuillast <3 18? jos tuun kyytii jutellaa ja halitaa vähä. Meit molempii jännittää todennäkösesti nii paljo mut se ois varmaa tehtävä ku ei tääkää kivaa oo et ain nii ikävä sua.. kivaa loppupäivää rakass <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä rakas!Ikävöin sua kyl ihan liikaa :c Haluisin nähä sut tosi pian :c enemmän ku sillee ohimennen sattumalta niinku sä tossa mainitsitki. Muistaks mis asun enää? Nii jos tuut siihe lähikaupsalle mis ollaa nähty joskus aiemminki ni parkkii vaik huome joskus alkuillast <3 18? jos tuun kyytii jutellaa ja halitaa vähä. Meit molempii jännittää todennäkösesti nii paljo mut se ois varmaa tehtävä ku ei tääkää kivaa oo et ain nii ikävä sua.. kivaa loppupäivää rakass <3

😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen K joka on siin koulun lähel? Muistan ehk jotenki mis asut about.. Ja jooh jännittää ihan sairaasti, voin kysyy porukoiden autoo lainaan jos tarvitaan.. (mul ei oo omaa lol), ja joo ei oo kivaa, kun ei oo nähty niin pitkään aikaan :c, en kyl haluis et preppaan koko päivän turhaan taas, niin tuutko oikeesti jos sovitaan? <3 Ois tosi ihana ja kiva nähä sua.. kun on niin ikävä, mut kivaa loppupäivää sullekkin <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen K joka on siin koulun lähel? Muistan ehk jotenki mis asut about.. Ja jooh jännittää ihan sairaasti, voin kysyy porukoiden autoo lainaan jos tarvitaan.. (mul ei oo omaa lol), ja joo ei oo kivaa, kun ei oo nähty niin pitkään aikaan :c, en kyl haluis et preppaan koko päivän turhaan taas, niin tuutko oikeesti jos sovitaan? <3 Ois tosi ihana ja kiva nähä sua.. kun on niin ikävä, mut kivaa loppupäivää sullekkin <3

Joo just siihe k!Tottakai tuun ku lupaan<3 Niin ikävä sua. Ei tarvii preppaa mitää ku tuut vaa kuueks siihe. Halitaa <33 Tuu kävelle tai jos saat auton nii sillä iha kuinka vaa. :pKatotaa sit mitä tehää jos et saa autoo voidaa mennä vaik meille hörppää teet ku käty. Tai istutaa jossai ulkoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo just siihe k!Tottakai tuun ku lupaan<3 Niin ikävä sua. Ei tarvii preppaa mitää ku tuut vaa kuueks siihe. Halitaa <33 Tuu kävelle tai jos saat auton nii sillä iha kuinka vaa. :pKatotaa sit mitä tehää jos et saa autoo voidaa mennä vaik meille hörppää teet ku käty. Tai istutaa jossai ulkoo.

Joo tehään sit niin <3 Auto on vähän epävarma niin en voi oikee lupaa mitään.. :P Mut halitaan ja jutellaan, tärkeint et molemmilla hyvä olla ja kivaa <3 Tuun sit huomen oikeesti siihen tohon aikaa ja preppaan varmaa taas koko päivän ja jännitän :p mut ei se haittaa, on niin kova ikävä sua <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tehään sit niin <3 Auto on vähän epävarma niin en voi oikee lupaa mitään.. :P Mut halitaan ja jutellaan, tärkeint et molemmilla hyvä olla ja kivaa <3 Tuun sit huomen oikeesti siihen tohon aikaa ja preppaan varmaa taas koko päivän ja jännitän :p mut ei se haittaa, on niin kova ikävä sua <3

Nii okei. Ihanaa nähä suaa. Äläkä jännitä liikaa ku ilmestyt vaa siihe :3 kaikki menee niinku kuuluu mennä siit eteenpäi. Ollaa vaik hiljaa ja pietää vihdoi kädest.. meijän <3 täytyy<3 nähä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai no ei mitään painet siis, tarkotin preppaamisel ehk enemmä sellaist henkist valmistautumist, et älä hämmenny, kun mua jännittää niin paljon.. et ei tarvii ottaa mitään paineita siit <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluilla on halvat huvit..🤪hali kali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii okei. Ihanaa nähä suaa. Äläkä jännitä liikaa ku ilmestyt vaa siihe :3 kaikki menee niinku kuuluu mennä siit eteenpäi. Ollaa vaik hiljaa ja pietää vihdoi kädest.. meijän <3 täytyy<3 nähä..

Joo tehään niin ..se ois tosi ihanaa, odotan niin innolla <3 <3, yritä olla jännittämät liikaa si, munkaa voi olla ihan rennosti ,mäki yritän parhaani.. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂

Sä et taida hölinäkeiju päästä koskaan näistä miehen monologeista eteenpäin, kukaan ei taida jaksaa kuunnella sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sit unohda.. koska mä ainki oon tulos..<3 Jännittää heh, mut eiköhän kaikki mee hyvin tai niinkuin kuuluukin. Vähän oli vaikeet nukkuakkin, mut sain kuiteski jossain vaihees unta sit, paljon ajatuksia käynyt läpi. Toivottavasti sulla on ollut hyvä päivä tänään rakas <3

• Anonyymi

Mikset näytä miltä sinusta tuntuu IRL?

• Anonyymi

Koska tämä Veera, jolle mies kirjoittelee ei varman halua kuulla koko häiskästä tai sitten ei edes tiedä, että on eromaanin syvällisen rakkauden kohde

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2665
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2180
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2056
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1775
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1736
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe