Onko kukaan koskaan sanonut

Anonyymi-ap

Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan joka on siis tosi fiksua ja viisasta.

51

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hienosti hoksattu! olen kovin vaikea luonne!

    • Anonyymi

      Niin. Vähän kai semmoisessa omassa maailmassa elelen.. Välttelen isoja tapahtumia. Minua on painosanalla _nykyään_ kovin vaikea käskyttää. Olen ehkä nähnyt liikaa. Olen vaativa ja tarkka omistani. Lapsiani on myös turha toisen komentaa mikäli olen asiasta erimieltä.

    • Anonyymi

      aika heleppo jos oikee ihmine

      • Anonyymi

        Niin ei jokaisessa ympäristössä tarvitse varmaan olla piikit pystyssä, Vika voi piillä siellä missä etsitään scapegoatia milloin mihinkin maailmantuskaan että enpä oikeen usko etsi joku muu


      • Anonyymi

        Juuri näin. Oikea mies tekee naisen onnelliseksi❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei jokaisessa ympäristössä tarvitse varmaan olla piikit pystyssä, Vika voi piillä siellä missä etsitään scapegoatia milloin mihinkin maailmantuskaan että enpä oikeen usko etsi joku muu

        Toksisen valopään jupinaa. Ota vastuu teoista ja sanoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toksisen valopään jupinaa. Ota vastuu teoista ja sanoistasi.

        Haluatko tarkentaa niitä skuuppeja mitä olet laittanut liikkeelle? Aika tätä sanaa ja tekis hoet, yhden paran pään sait lopullisesti sekaisin ja se siitä muut mullistelee muuten vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko tarkentaa niitä skuuppeja mitä olet laittanut liikkeelle? Aika tätä sanaa ja tekis hoet, yhden paran pään sait lopullisesti sekaisin ja se siitä muut mullistelee muuten vaan

        Kolmas ryhmä on kun ei ois mitään skeidaa koskaan kuullutkaan


    • Anonyymi

      Me naiset ollaa vaikeita 😉

    • Anonyymi

      On sanonut. En suostu hoopotettavaksi ja olen ihan vaan hiukan itsepäinen 😉
      Siksi tarvitsen vakaan ja rehellisen, luotettavan miehen rinnalleni. Sellaisen joka osaa itse määrittää rajat.
      Huithaipeleita en kaipaa!

    • Anonyymi

      Juuri noin se on omalla kohdallani. Siksi en halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa ja siksikin, koska ei ole mitään tarvetta läheisyyteen kenenkään kanssa. Ajattelin näin jo silloin, kun suunnittelin eroa lasteni isästä aikoinaan.

      • Anonyymi

        Itsestään on hyvä pitää huolta, koska jokainen todennäköisesti tuntee itsensä parhaiten! Jokaisella on oikeus omannäköiseen elämään, eikä siihen ole kenelläkään mitään sanottavaa! Minä viis veisaan kenenkään mielipiteistä, koska ajattelen että minulla on oikeus elää sellaista elämää kuin nyt haluan!


    • Anonyymi

      Tietäisit vain millaisia vihollisia mulla on..!

      • Anonyymi

        Miksi minä haluaisin niistä tietää! Ei kiinnosta tippaakaan!


    • Anonyymi

      Ehkä elämä opettanut olemaan luottamatta liikaa toisiin ihmisiin, on ollut huonoja kokemuksia nk.ystävistä, heiltä tullut eniten takkiin.

    • Anonyymi

      Niinhän se yleensä menee, että "vaikea" on hän josta hyötyä ei enää saa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin! ☝️


      • Anonyymi

        Tai jos argumentoi vastaan tai tekee oikeastaan mitään muuta kuin pyytelee anteeksi olemassaoloaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin! ☝️

        Niin arvelin sen olevan!!


    • Anonyymi

      Olevinaan viisaat miehet luulevat , ettei nainen pärjää ilman miestä. Mies jankuttaa suhteessa tasa-arvoa ja v...t sanon minä. Pärjään ilman miestä, kun olen pärjännyt ennenkin

      • Anonyymi

        Juuri noin se on. Miehistä ei ole muuta kuin vaivaa, siksi ei enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa.


      • Anonyymi

        Samoin. Juuri silloin kun tarvitsin eniten ei ollut surussa apuna😔mutta sain kyllä kuulla kuinka naiset härnää. Olis sillon jo pitäny tajuta tää monipetoselämä


    • Anonyymi

      Olen sellainen kuin olen ja muuksi en muutu

    • Anonyymi

      No alkuun saatan vaikuttaa siltä…
      Kuullut olevani etäinen varovainen hillitty vakava tarkkailija 😗
      Mutta kun koen toisen luottamuksen arvoiseksi olen kikatteleva vitsiniekka
      Ja avoin keskustelija 😁
      Kyllä olen vaikea myös, mutta vain jos vietän liikaa aikaa toisen kanssa.😌 siksi karsin aina ne pois jotka eivät osaa olla yksin. 👌👍

    • Anonyymi

      Osaan kuitenkin vaikuttaa todella sydämmelliseltä, jos epäilen lieroksi

      • Anonyymi

        Siksi sinusta ei siis kuulu, kun epäilet lieroksi. Onpa inhottava nimitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi sinusta ei siis kuulu, kun epäilet lieroksi. Onpa inhottava nimitys.

        Just, ei taida liittyä nyt mihinkään yhteiseen keissiin tämä…


    • Anonyymi

      Ei ole. En mä oo tämmöinen. Mä oon peloissani ja varautunut jotenkin loppu nyt . Tarvii hyviä ihmiskokemuksia että saan vähän uskoa itseeni.

      • Anonyymi

        Minä en jaksa auttaa ketään. Kiitos siitä monista rankoista vuosista. Haluan ikäiseni miehen ystäväkseni, jonka kanssa harrastetaan yhdessä ja tehdään kaikkea sellaista mistä saa hyvää mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en jaksa auttaa ketään. Kiitos siitä monista rankoista vuosista. Haluan ikäiseni miehen ystäväkseni, jonka kanssa harrastetaan yhdessä ja tehdään kaikkea sellaista mistä saa hyvää mieltä!

        Juu enkä minä jaksa auttaa sinua. Senkun hommaat kavereita ei kuulu minulle. Olet tuntemattomaton ihminen sinulle lisäksi vielä nainen.


    • Anonyymi

      Aloitus on suunnattu jollekin tietylle aloituksen tehneen mielessä olevalle, mutta vastaan, kun kerran keskustelua on tarkoitus käydä. Minulle on sanottu. Hyvin läheinen ihminen minulle sanoi, että koska olen niin vaativa ihmisten suhteen jään yksin. Todellisuudessa en ole yksin, mutta en päästä juuri ketään läheiseksi. Silloin on seurassakin yksin.

      • Anonyymi

        Eli olet nyt varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet nyt varattu?

        Jos noin haluat tulkita niin ehkäpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin haluat tulkita niin ehkäpä.

        Mutta se hyvin läheinen ihminen on sukua.


    • Anonyymi

      Mua helpompaa luonnetta ei olekkaan.

      • Anonyymi

        Sen uskon ja tiedänkin vähän. /sivusta


    • Anonyymi

      Eipä oikeastaan. Mua ei ehkä ole helppoa lähestyä, mut lopulta oon kaikkea muuta kuin vaikea

    • Anonyymi

      Eihän mua siis käytännössä kukaan ymmärrä

    • Anonyymi

      Heittelen vähän kaikenlaista. Välillä on hyvin levottomia päiviä. Naiset katsovat siinä sitten huuli pyöreenä sanoinko juuri ääneen sen mitä sanoin. Olen sinälällänsä helppoa seuraa. Olen suorasanainen ja avoin. Aito. Kanssani ei tarvitse kenenkään jännittää. Nauraa saa todennäkösesti.

      • Anonyymi

        Osaatko itse tukea toista ??


    • Anonyymi

      Miten se vaikea luonne ilmenee?

    • Anonyymi

      Ei se mitään mikä on, mutta hyvä kertoa muille miksi ja osata puhua asioistaan, ja olla sitä mitä on.

      • Anonyymi

        Osata puhua asioistaan? Osata? Oletko tosissasi?


    • Anonyymi

      Saanko kysyä ajatteeko teistä kukaan aidosti että haluaa antaa ja jakaa? Vai lasketteko että siitä tulee sitten hyvää ja näytätte kauniilta?

      Mietin vaan minusta on helpompaa olla rehellinen ja sanoa mikä on vaikeaa, ja se mitä on ja mitä tahtoo, haluaa se rehellisesti. On varmaan hirveää yrittää olla mukana jossain ja esittää hyväsydämistä, ylihyvää, mutta olla koko ajan kateellinen ja katkera ja oikeasti haluta sitä kaikkea vain jonkun miehen tai naisen takia? Eikö ole helpompaa ottaa itse yhteyttä ja kertoa miehelle / naiselle ettei pidä hänen jutuistaan. Mietin vain.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti telkkarissa, kumpi haluaisitte olla hyvä vai paha?

      • Anonyymi

        Katsot salkkareita 😅


      • Anonyymi

        Siinä vasta kysymys ap:lle🔥


    • Anonyymi

      Olen ollut joskus syyntakeettomissa tiloissa, mutten enää. Haluan elellä rauhassa, en jaksa olla vaikeana tai helppona kenellekään.

    • Anonyymi

      Kyllä. Useampikin. Ja olen ylpeä siitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin. Elämässä vaikeimmillaan voi odottaa että hyödyllisiä taitoja omaavalla on omalaatuisia tapoja, ja monenlaista välinpitämättömyyttäkin. Sitä voi joko vältellä ihan omaa mukavuudenhaluaan tai katsoa lähemmin epätavallista oppiakseen jotain selviytymisestä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sisko varmaan sanoisi vaikeaksi. Ystävien mielestä olen helppo. Yksi exä sanoi kerran persoonalliseksi eikä mitenkään hyvässä mielessä vaan jonkun riidan yhteydessä. Oikeasti olen aika helppo ja mukava. Parhaimmillaan olen kaverina. Suhteessa saatan olla vähän änkyrä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      61
      2884
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      93
      1070
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      20
      969
    4. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      9
      960
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      81
      800
    6. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      788
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      51
      781
    8. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    9. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      720
    10. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      714
    Aihe