#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN?! #?
Antoiko Sofia Stefun maistaa ikkunankarmia?
23
264
Vastaukset
- Anonyymi
"Haluan läsnäolevan miehen ja perustaa perheen".
- Anonyymi
Toivotaan, että saat sellaisen.
- Anonyymi
"olen huumevastainen"
- Anonyymi
En hyväksy väkivaltaa, ainoastaan minulla on oikeus hakata esimerkiksi ikkunakarmilla ja heittää viinit lasista avopuolison kasvoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy väkivaltaa, ainoastaan minulla on oikeus hakata esimerkiksi ikkunakarmilla ja heittää viinit lasista avopuolison kasvoille.
Mies oli ja on sitten "rauhallisuuden ja raittiuden" perikuva.
Sitäkö yrität kertoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja teljetä ukko omalle parvekkeelle. Pettää ja elää kaksoiselmää. Jep
- Anonyymi
Sofian käytös vei hänet vankilaan.
- Anonyymi
Elää feikkielämää maailmalla....😁
- Anonyymi
Onko se sinulta jotenkin pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinulta jotenkin pois?
Sofian ja Stefanin häitä odotellen 💓 .Sofian soturit jo odottaneet häitä yli 4 vuotta, joten kyllä nyt jo pitäisi heidän ilon ja onnen päivä koittaa vihdoinkin 💓.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian ja Stefanin häitä odotellen 💓 .Sofian soturit jo odottaneet häitä yli 4 vuotta, joten kyllä nyt jo pitäisi heidän ilon ja onnen päivä koittaa vihdoinkin 💓.
Kyllä he vielä menevät naimisiin. Onko se sinulta jotenkin pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen onnellinen heidän puolestaan ennen kaikkea 💓💓.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen onnellinen heidän puolestaan ennen kaikkea 💓💓.
Molemmat ovat ansainneet toisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekevätkö häävieraat kunniakujan golfmailoista vai tennismailoista vai ikkunankarmeista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekevätkö häävieraat kunniakujan golfmailoista vai tennismailoista vai ikkunankarmeista?
Ranta-aho ja Nacci pääsevät vankilavapaalle häiden ajaksi ja tekevät kunniakujan lapioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranta-aho ja Nacci pääsevät vankilavapaalle häiden ajaksi ja tekevät kunniakujan lapioilla.
Voi ei 🤣 lapiolla 👏.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei 🤣 lapiolla 👏.
Tuleeko kuitenkin PULMU -PAPPA maksaa kaikki hääkulut Sofialle kiitokseksi menneestä yhdessä ajasta ?
- Anonyymi
Ranta-Aho sai tilanteesta syytteen ja tuomion pahoinpitelystä, ei Sofia. Aloittajalla jotenkin pätkii jälleen kerran 🤔
- Anonyymi
Et ole kovin välkky. Aloituksessa ei mainita Ranta-Ahoa sanallakaan.
- Anonyymi
Ranta-aho ei tehnyt rikosilmoitusta koska oli huumekauppias. Mutta kertoi asiasta kirjasssaan. Sofiakaan ei tehnyt rikosilmoitusta Ranta-ahosta mutta kun poliisit takavarikoivat Sofian puhelimen huumerikostutkinnan takia, niin sieltä näkivät Sofian viestejä Ranta-aholle. Sofia kielsi että Niko olisi pahoinpidellyt eli siis valehteli oikeudessa, koska Niko sai tuomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranta-aho ei tehnyt rikosilmoitusta koska oli huumekauppias. Mutta kertoi asiasta kirjasssaan. Sofiakaan ei tehnyt rikosilmoitusta Ranta-ahosta mutta kun poliisit takavarikoivat Sofian puhelimen huumerikostutkinnan takia, niin sieltä näkivät Sofian viestejä Ranta-aholle. Sofia kielsi että Niko olisi pahoinpidellyt eli siis valehteli oikeudessa, koska Niko sai tuomion.
No, valehteli joko niissä viesteissä Nikolle koska väitti että Niko oli pahoinpidellyt ja lähetti kuvia mustelmista tai sitten valehteli oikeudesssa että ei ole pahoinpidellyt. Jompi kumpi, mutta valehteli kumminkin. Ehkä pahempi on se että valehteli oikeudessa tai sitten se että valehteli Nikolle, joka sai valehtelun takia tuomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, valehteli joko niissä viesteissä Nikolle koska väitti että Niko oli pahoinpidellyt ja lähetti kuvia mustelmista tai sitten valehteli oikeudesssa että ei ole pahoinpidellyt. Jompi kumpi, mutta valehteli kumminkin. Ehkä pahempi on se että valehteli oikeudessa tai sitten se että valehteli Nikolle, joka sai valehtelun takia tuomion.
Vaikka Sofia ilmeisesti valehteli oikeudessa että Niko ei pahoinpidellyt niin tuomio tuli kuitenkin Sofian lähettämien viestien ja kuvan perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka Sofia ilmeisesti valehteli oikeudessa että Niko ei pahoinpidellyt niin tuomio tuli kuitenkin Sofian lähettämien viestien ja kuvan perusteella.
Niko valitti tuosta tuomiosta mutta sitten kun Sofia muutti Ranta-ahon siskon asuntoon niin Niko perui valituksensa. Näin Sofian ei tarvinnut uudelleen mennä oikeuteen valehtelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433382
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔252049- 941764
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon471680- 571633
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1121433- 1081400
Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3121382- 1311304
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2221177