Antoiko Sofia Stefun maistaa ikkunankarmia?

Anonyymi-ap

#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN?! #?

23

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Haluan läsnäolevan miehen ja perustaa perheen".

• Anonyymi

Toivotaan, että saat sellaisen.

• Anonyymi

"olen huumevastainen"

• Anonyymi

En hyväksy väkivaltaa, ainoastaan minulla on oikeus hakata esimerkiksi ikkunakarmilla ja heittää viinit lasista avopuolison kasvoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hyväksy väkivaltaa, ainoastaan minulla on oikeus hakata esimerkiksi ikkunakarmilla ja heittää viinit lasista avopuolison kasvoille.

Mies oli ja on sitten "rauhallisuuden ja raittiuden" perikuva.
        Sitäkö yrität kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja teljetä ukko omalle parvekkeelle. Pettää ja elää kaksoiselmää. Jep

• Anonyymi

Sofian käytös vei hänet vankilaan.

• Anonyymi

Elää feikkielämää maailmalla....😁

• Anonyymi

Onko se sinulta jotenkin pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sinulta jotenkin pois?

Sofian ja Stefanin häitä odotellen 💓 .Sofian soturit jo odottaneet häitä yli 4 vuotta, joten kyllä nyt jo pitäisi heidän ilon ja onnen päivä koittaa vihdoinkin 💓.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian ja Stefanin häitä odotellen 💓 .Sofian soturit jo odottaneet häitä yli 4 vuotta, joten kyllä nyt jo pitäisi heidän ilon ja onnen päivä koittaa vihdoinkin 💓.

Kyllä he vielä menevät naimisiin. Onko se sinulta jotenkin pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen onnellinen heidän puolestaan ennen kaikkea 💓💓.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen onnellinen heidän puolestaan ennen kaikkea 💓💓.

Molemmat ovat ansainneet toisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekevätkö häävieraat kunniakujan golfmailoista vai tennismailoista vai ikkunankarmeista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekevätkö häävieraat kunniakujan golfmailoista vai tennismailoista vai ikkunankarmeista?

Ranta-aho ja Nacci pääsevät vankilavapaalle häiden ajaksi ja tekevät kunniakujan lapioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranta-aho ja Nacci pääsevät vankilavapaalle häiden ajaksi ja tekevät kunniakujan lapioilla.

Voi ei 🤣 lapiolla 👏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei 🤣 lapiolla 👏.

Tuleeko kuitenkin PULMU -PAPPA maksaa kaikki hääkulut Sofialle kiitokseksi menneestä yhdessä ajasta ?

• Anonyymi

Ranta-Aho sai tilanteesta syytteen ja tuomion pahoinpitelystä, ei Sofia. Aloittajalla jotenkin pätkii jälleen kerran 🤔

• Anonyymi

Et ole kovin välkky. Aloituksessa ei mainita Ranta-Ahoa sanallakaan.

• Anonyymi

Ranta-aho ei tehnyt rikosilmoitusta koska oli huumekauppias. Mutta kertoi asiasta kirjasssaan. Sofiakaan ei tehnyt rikosilmoitusta Ranta-ahosta mutta kun poliisit takavarikoivat Sofian puhelimen huumerikostutkinnan takia, niin sieltä näkivät Sofian viestejä Ranta-aholle. Sofia kielsi että Niko olisi pahoinpidellyt eli siis valehteli oikeudessa, koska Niko sai tuomion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ranta-aho ei tehnyt rikosilmoitusta koska oli huumekauppias. Mutta kertoi asiasta kirjasssaan. Sofiakaan ei tehnyt rikosilmoitusta Ranta-ahosta mutta kun poliisit takavarikoivat Sofian puhelimen huumerikostutkinnan takia, niin sieltä näkivät Sofian viestejä Ranta-aholle. Sofia kielsi että Niko olisi pahoinpidellyt eli siis valehteli oikeudessa, koska Niko sai tuomion.

No, valehteli joko niissä viesteissä Nikolle koska väitti että Niko oli pahoinpidellyt ja lähetti kuvia mustelmista tai sitten valehteli oikeudesssa että ei ole pahoinpidellyt. Jompi kumpi, mutta valehteli kumminkin. Ehkä pahempi on se että valehteli oikeudessa tai sitten se että valehteli Nikolle, joka sai valehtelun takia tuomion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, valehteli joko niissä viesteissä Nikolle koska väitti että Niko oli pahoinpidellyt ja lähetti kuvia mustelmista tai sitten valehteli oikeudesssa että ei ole pahoinpidellyt. Jompi kumpi, mutta valehteli kumminkin. Ehkä pahempi on se että valehteli oikeudessa tai sitten se että valehteli Nikolle, joka sai valehtelun takia tuomion.

Vaikka Sofia ilmeisesti valehteli oikeudessa että Niko ei pahoinpidellyt niin tuomio tuli kuitenkin Sofian lähettämien viestien ja kuvan perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka Sofia ilmeisesti valehteli oikeudessa että Niko ei pahoinpidellyt niin tuomio tuli kuitenkin Sofian lähettämien viestien ja kuvan perusteella.

Niko valitti tuosta tuomiosta mutta sitten kun Sofia muutti Ranta-ahon siskon asuntoon niin Niko perui valituksensa. Näin Sofian ei tarvinnut uudelleen mennä oikeuteen valehtelemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9027
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3539
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2767
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2169
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      363
      1818
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1072
    Aihe