Lyhyet naiset ylipäänsä. Paras on noin 150 cm ja lyhyet jalat.
Lyhytjalkaiset naiset on mun mieleen
43
569
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko itse pitkä?
Itse olen sentään vähän pitempi kuin tuo mitta 🙄 - Anonyymi
Iso kengännumero on kyseessä, siinä eu 100.
- Anonyymi
Ei semmoista ookkaan 😁
- Anonyymi
Liikutko ulkona ollenkaan?
- Anonyymi
Outo kysymys..
- Anonyymi
...oliko tämä vastaus?
- Anonyymi
Mitä lyhyempi, sen kipakampi.
- Anonyymi
Ei pidä aina paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä aina paikkaansa
Niin, pitäisi tehdä enemmän tutkimustyötä aiheen saralla 🤔
- Anonyymi
Hankalampi löytää pitkä jalkainen 150 cm
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
En nyt sanoisi niinkään. Itse en ainakaan ole.
- Anonyymi
Pahinta on nainen jonka polvet on kaukana toisiaan. 🫣
- Anonyymi
No niin. Ilmeisesti aika sanoa hyvä yötä.
Pikaista paranemista. - Anonyymi
En tiedä olen aika lyhyt, se on totta mutta voin kävellä kyykyssä niin on vielä lyhyemmät jalat.
- Anonyymi
Kuinkas moni tuohon pystyy vielä päälle neljänkympin iässä ja monikos nuorista siiheen pystyy muutenkaan kun armeijassa harjoitellaan kuulemma kyykkyyn menemistä siksi että se ei onnistu nuorilta kuulemma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas moni tuohon pystyy vielä päälle neljänkympin iässä ja monikos nuorista siiheen pystyy muutenkaan kun armeijassa harjoitellaan kuulemma kyykkyyn menemistä siksi että se ei onnistu nuorilta kuulemma
Mä pystyn ja oon päälle 40v vaik oonkin lyhyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti menee.
- Anonyymi
Etsitkö jotakuta erityisesti helpottas sua huomattavasti kun olisit hänen nimensä laittanu ni hän olisi voinu vastata sulle suoraan itse tinderistä olisit hänet luultavasti löytäny olisit itse osannu muutakin kun yrittää miellyttää pillun toivossa ni olisit saattanu jopa saaja mu en usko että olisit parisuhteessa hänen kanssaan pärjänny sen sortin neito et monen on luultavasti vaikea tai vähintäänkin hankala tulla hänen kanssaan toimeen ainakaan pitkiä aikoja kerrallaan
- Anonyymi
”Lyhyisiin ihmisiin ei voi luottaa. Niillä on per ce liian lähellä päätä”
- Anonyymi
Kyl. Ei siin oo mitää väärää :) Makunsa kullakin
- Anonyymi
Pienimunaiset miehe tykkää pienikokoisista naista, koska kuvittelevat heidän olevan tyytyväisiä pieneen kaluun. Totuus on kyllä toisenlainen... Tunnen useampia pieniä, lähinnä aasialaistaustaisia, naisia jotka surutta pettävät minimunamiehiään...
- Anonyymi
Jaa, mä olen pienikokoinen nainen ja ihan tyytyväinen olen ollut kun mun kaivatulla niin iso ja osaa sitä käyttää
- Anonyymi
Alakerta on tarkoitettu käytettäväksi niin eipä siinä. 😁
- Anonyymi
No Mites ne kaikki vaivat mitä naiset kärsii yhdynnöistä? Immuunipuolustuksen alenema, tulehdukset ym?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Mites ne kaikki vaivat mitä naiset kärsii yhdynnöistä? Immuunipuolustuksen alenema, tulehdukset ym?
Pitää hommata mies, joka huolehtii hygieniastaan.
- Anonyymi
Kun jalka on 150 cm niin kuinka suuri on isovarvas? Mahtuuko miehen suuhun?
- Anonyymi
Kaukaa haettu trolli.
- Anonyymi
On taas niin lapsellisia juttuja että!
Kyllä näkee suomalaisten kehityksen menevän alaspäin kuin lehmän häntä.
Ei yritystäkään vaikuttaa fiksummalta kuin on.
Ihmekös tuo kun lapsia ei vanhemmat osaa enää kasvattaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmekös tuo kun lapsia ei vanhemmat osaa enää kasvattaa.Ei tosiaan ihme, että suomalaismiehillä on vaikeuksia löytää kumppania, kun tämä on miesten taso.
- Anonyymi
Niin, kun jalka on 150 cm, on varpit todella kaukana kantapäästä. Minusta on kiihottavaa suudella, nuolla ja imeä kaunottaren varpeja, siten että kannattelen hänen jalkaansa kantapäätä yhdellä kourallani, pitäen hänen nilkastaan kiinni toisella kourallani. Mutta, käteni ei taida yltää tämmöisessä tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmekös tuo kun lapsia ei vanhemmat osaa enää kasvattaa.Kuinka pieni on sellaisen ihmisen elämä, joka kilahtaa yhdestä anonyymin viestistä.
- Anonyymi
Oon varmaan sun unelma yh 😉
- Anonyymi
Ehkä🤔 -sivusta
- Anonyymi
Lyhyet jalat ja paksut pohkeet.
Oksennus - Anonyymi
Sammakko seukku
- Anonyymi
Pätkillämiehillä on niin huono itsetunto. Siksi muijan oltava kääpiö.
- Anonyymi
Lyhytkasvuisuus tarkoittaa ihmisen pituuskasvun vajavuutta.[1] Länsimaissa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi, jos hänen pituutensa eroaa kasvuiässä huomattavasti ikätovereista ja hän on aikuisena alle 140–150 senttimetrin mittainen. Kuitenkaan kaikki alle 150 senttimetriä pitkät aikuiset eivät ole varsinaisesti lyhytkasvuisia.
Lyhytkasvuisia ihmisiä on varsinkin aiemmin kutsuttu myös kääpiöiksi.[2][3] Sen sijaan Lyhytkasvuisten etujärjestö on katsonut kääpiö-nimityksen olevan erittäin loukkaava.[4]
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lyhytkasvuisuus
Minusta miehellä on piiloseksuaalisuus jos himoitsee jättiläisiä eli itsään pidempiä naisia. Onko
Mies se feminiinisempi ja haluaa rinnalleem rotevan maskuliinisen naisen ?
- Anonyymi
Eräs pieni nainen on terhakka. m>n
- Anonyymi
Niin on
Kaikki Pienet on.... - Anonyymi
Mistä kohtaa?
- Anonyymi
Miten joku edes kehtaa kirjoitella tällaisia? Menepäs kotiin kasvamaan.
- Anonyymi
Ap:lle, toivottavasti et joudu onnettomuuteen ja menetä jalkaasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2463646TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee212621Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä51645Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93381542Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel931503Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p821229Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211185Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti251162Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1121126Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311030