Lyhytjalkaiset naiset on mun mieleen

Anonyymi-ap

Lyhyet naiset ylipäänsä. Paras on noin 150 cm ja lyhyet jalat.

43

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko itse pitkä?
      Itse olen sentään vähän pitempi kuin tuo mitta 🙄

• Anonyymi

Iso kengännumero on kyseessä, siinä eu 100.

• Anonyymi

Ei semmoista ookkaan 😁

• Anonyymi

Liikutko ulkona ollenkaan?

• Anonyymi

Outo kysymys..

• Anonyymi

...oliko tämä vastaus?

• Anonyymi

Mitä lyhyempi, sen kipakampi.

• Anonyymi

Ei pidä aina paikkaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä aina paikkaansa

Niin, pitäisi tehdä enemmän tutkimustyötä aiheen saralla 🤔

• Anonyymi

Hankalampi löytää pitkä jalkainen 150 cm

• Anonyymi

:D

• Anonyymi

En nyt sanoisi niinkään. Itse en ainakaan ole.

• Anonyymi

Pahinta on nainen jonka polvet on kaukana toisiaan. 🫣

• Anonyymi

No niin. Ilmeisesti aika sanoa hyvä yötä.
      Pikaista paranemista.

• Anonyymi

En tiedä olen aika lyhyt, se on totta mutta voin kävellä kyykyssä niin on vielä lyhyemmät jalat.

• Anonyymi

Kuinkas moni tuohon pystyy vielä päälle neljänkympin iässä ja monikos nuorista siiheen pystyy muutenkaan kun armeijassa harjoitellaan kuulemma kyykkyyn menemistä siksi että se ei onnistu nuorilta kuulemma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas moni tuohon pystyy vielä päälle neljänkympin iässä ja monikos nuorista siiheen pystyy muutenkaan kun armeijassa harjoitellaan kuulemma kyykkyyn menemistä siksi että se ei onnistu nuorilta kuulemma

Mä pystyn ja oon päälle 40v vaik oonkin lyhyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helposti menee.

• Anonyymi

Etsitkö jotakuta erityisesti helpottas sua huomattavasti kun olisit hänen nimensä laittanu ni hän olisi voinu vastata sulle suoraan itse tinderistä olisit hänet luultavasti löytäny olisit itse osannu muutakin kun yrittää miellyttää pillun toivossa ni olisit saattanu jopa saaja mu en usko että olisit parisuhteessa hänen kanssaan pärjänny sen sortin neito et monen on luultavasti vaikea tai vähintäänkin hankala tulla hänen kanssaan toimeen ainakaan pitkiä aikoja kerrallaan

• Anonyymi

”Lyhyisiin ihmisiin ei voi luottaa. Niillä on per ce liian lähellä päätä”

• Anonyymi

Kyl. Ei siin oo mitää väärää :) Makunsa kullakin

• Anonyymi

Pienimunaiset miehe tykkää pienikokoisista naista, koska kuvittelevat heidän olevan tyytyväisiä pieneen kaluun. Totuus on kyllä toisenlainen... Tunnen useampia pieniä, lähinnä aasialaistaustaisia, naisia jotka surutta pettävät minimunamiehiään...

• Anonyymi

Jaa, mä olen pienikokoinen nainen ja ihan tyytyväinen olen ollut kun mun kaivatulla niin iso ja osaa sitä käyttää

• Anonyymi

Alakerta on tarkoitettu käytettäväksi niin eipä siinä. 😁

• Anonyymi

No Mites ne kaikki vaivat mitä naiset kärsii yhdynnöistä? Immuunipuolustuksen alenema, tulehdukset ym?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Mites ne kaikki vaivat mitä naiset kärsii yhdynnöistä? Immuunipuolustuksen alenema, tulehdukset ym?

Pitää hommata mies, joka huolehtii hygieniastaan.

• Anonyymi

Kun jalka on 150 cm niin kuinka suuri on isovarvas? Mahtuuko miehen suuhun?

• Anonyymi

Kaukaa haettu trolli.

• Anonyymi

On taas niin lapsellisia juttuja että!
        Kyllä näkee suomalaisten kehityksen menevän alaspäin kuin lehmän häntä.
        Ei yritystäkään vaikuttaa fiksummalta kuin on.
        Ihmekös tuo kun lapsia ei vanhemmat osaa enää kasvattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan ihme, että suomalaismiehillä on vaikeuksia löytää kumppania, kun tämä on miesten taso.

• Anonyymi

Niin, kun jalka on 150 cm, on varpit todella kaukana kantapäästä. Minusta on kiihottavaa suudella, nuolla ja imeä kaunottaren varpeja, siten että kannattelen hänen jalkaansa kantapäätä yhdellä kourallani, pitäen hänen nilkastaan kiinni toisella kourallani. Mutta, käteni ei taida yltää tämmöisessä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pieni on sellaisen ihmisen elämä, joka kilahtaa yhdestä anonyymin viestistä.

• Anonyymi

Oon varmaan sun unelma yh 😉

• Anonyymi

Ehkä🤔 -sivusta

• Anonyymi

Lyhyet jalat ja paksut pohkeet.

Oksennus

• Anonyymi

Sammakko seukku

• Anonyymi

Pätkillämiehillä on niin huono itsetunto. Siksi muijan oltava kääpiö.

• Anonyymi

Lyhytkasvuisuus tarkoittaa ihmisen pituuskasvun vajavuutta.[1] Länsimaissa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi, jos hänen pituutensa eroaa kasvuiässä huomattavasti ikätovereista ja hän on aikuisena alle 140–150 senttimetrin mittainen. Kuitenkaan kaikki alle 150 senttimetriä pitkät aikuiset eivät ole varsinaisesti lyhytkasvuisia.

Lyhytkasvuisia ihmisiä on varsinkin aiemmin kutsuttu myös kääpiöiksi.[2][3] Sen sijaan Lyhytkasvuisten etujärjestö on katsonut kääpiö-nimityksen olevan erittäin loukkaava.[4]

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lyhytkasvuisuus

Minusta miehellä on piiloseksuaalisuus jos himoitsee jättiläisiä eli itsään pidempiä naisia. Onko
        Mies se feminiinisempi ja haluaa rinnalleem rotevan maskuliinisen naisen ?

• Anonyymi

Eräs pieni nainen on terhakka. m>n

• Anonyymi

Niin on
        Kaikki Pienet on....

• Anonyymi

Mistä kohtaa?

• Anonyymi

Miten joku edes kehtaa kirjoitella tällaisia? Menepäs kotiin kasvamaan.

• Anonyymi

Ap:lle, toivottavasti et joudu onnettomuuteen ja menetä jalkaasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      246
      3646
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      21
      2621
    3. Toivon vain

Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      5
      1645
    4. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      38
      1542
    5. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      93
      1503
    6. Miten sua nyt

Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      82
      1229
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1185
    8. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      1162
    9. Kuka on tämä henkilö

jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1126
    10. Minä näen sinut

Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      31
      1030
    Aihe