Tissi pois ammattiliittojen suusta. Jos liitot eivät tule itsekseen toimeen, niin niitä ei ole sitten tarkoitettu olevaksikaan.
Nämä epäkohdat on korjattava:
1. Ammattiliitojen osingot verolle, verottomuuteen ei ole perusteita.
2. Ammattiliittojen jäsenmaksun verovähennys pois. On epäoikeudenmukainen. Jäsenmaksu ei ole tulonhankkimiskustannus. (Liittymisen vapaus.) Kokoluokka 200 miljoonaa euroa.
3. Ammattiliittojen jäsenmaksun perimis- ja välittämisvelvollisuus yrityksiltä pois.
4. Lakkosakkojen korotus ja lakoista päättäneiden korvausvelvollisuus.
5. Yksityisten vahinkoa kärsineiden henkilöiden joukkokanneoikeus lakoista päättäneitä vastaan korvausten saamiseksi. Työsuojelun viranomaistyönä.
6. Totuuden tiedottaminen. Laissa olevat kohdat koskien
- ammattiliittoon liittymistä, vapaaehtoista
- ammattiliiton toimiin osallistumista, vapaaehtoista
- lakkosakkoja laittomaan poliittiseen lakkoon osallistumisesta
- ansiosidonnaisen saamisedellytykset: on kuuluttava kassaan, ei liittoon.
- mahdollisuus valita luottamusvaltuutettu luottamusmiehen sijaan edustamaan kaikkia työntekijöitä, työsopimuslaki.
Liiton jäsenmaksun verovähennyksen poisto tuo valtion kassaan 200 miljoonaa
Anonyymi-ap
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
No tuollaista tänään meiltä EK:n johtamalta Kokoomukselta.
- Anonyymi
Kiitos. Ehdotus on erinomainen tehtäväluettelo ohjelmalle, jolla järjettömyydet siivotaan pois suomalaisesta yhteiskunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244256- 823693
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713185Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392972- 1552843
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532646Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352345- 452257
- 351942
- 521928