sulle etttä oot kaunis? 😘n Tarkoitin myös sisäistä kauneutta ❤️🫴🤗
Muistatko kun sanoin
16
310
Vastaukset
- Anonyymi
Vitsi vitsi..
- Anonyymi
Muistan♥️
- Anonyymi
Voi myös sanoa niin huvikseen vaikka ei oikeasti tarkota. Jos toinen kerjää kehuja. Joku narsistiakka esimerkiks voi olla sellanen.
- Anonyymi
Ja vaikka olin juonut alkomaholia niin tarkoitin silti joka sanaa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi myös sanoa niin huvikseen vaikka ei oikeasti tarkota. Jos toinen kerjää kehuja. Joku narsistiakka esimerkiks voi olla sellanen.
Hän ei ole yhtään sellainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sivusta huutelija kuulostat siltä mistä syytät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tää tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tää tapahtui?
2018 elokuun/syyskuun vaihteessa, juurikin venetsialais viikonloppuna! Ja sen jälkeen en nähnytkään häntä pitkiin aikoihin, vuosia siinä meni 😦🥺 mutta olen iloinen että hän palasi takaisin ❤️🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ehkä sanoinkin sen jotenkin kiertäen siten että sanoin muille että hän on niin kauniskin, en siis sanonut ihan suoraan sulle mutta kuitenkin kuulit sen, näin muistelen 😀😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas täällä taas paljon negatiivisia lapsia. Kannattaisiko keskittyä ihan johonkin muuhun kuin tähän palstaan?
Te ette ole kovin haluttua seuraa täällä, varmaan missään kun tänne täytyy tunkea aivopieruja päästelemään.
Siinä itse varsinainen narsku!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sinä ole kaiken ”erinomaisuutesi” keskellä se kehujen kerjääjä, esim mikkojuhanigubbe tule takaisin kehumaan minua
- Anonyymi
Kiitos ihana ♥️ Muistan ja hämmennyin siitä positiivisesti. Olin niin epävarma siitä olenko sulle riittävä 🥰♥️🪷
- Anonyymi
Huomasin että hämmennyit mutta sehän on ihan luonnollista 😊Ja tiedä että riität enemmän kuin hyvin, en mitään niin paljon tahtoisi kuin olla juuri sinun kanssasi ❤️❤️❤️❤️🤗😚
- Anonyymi
Muistan, mutta en oikein tiennyt mitä tarkoitit. Seuraavana päivänä hajosin, hajosit. En tiedä, ymmärränkö sinut aina väärin. Ymmärrätkö sinä myös minut aina väärin? En oikein osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan, mutta kaiken kyseenalaistamisen osaan kyllä. En tiedä millä tällaiset ongelmat ratkaistaan, on aika syvään juurtunutta. Harmittaa.
- Anonyymi
Miksi muistasin. Kuulut sen monelta muultakin.
- Anonyymi
Jos olisin tärkeä muistaisit, eli tästä voimme päätellä etten sitä ole. Vaikka tuskin sinä hän oletkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007