Firola Helsinki, ÄLÄ TILAA

Anonyymi-ap

Sivuilla maksuvaihtoehtona Klarna, joten vaikuttaa luotettavalta. Halusin palauttaa tuotteeni ja sivuilla neuvotaan palautustilanteissa ottamaan yhteyttä sähköpostitse. Minulle ei vastattu vaikka laitoin useita sähköposteja aiheesta. Pyysin klarnaa tauottamaan laskuni asian selvittämisen ajaksi ja saman tien minulle vastattiinkin yrityksestä. Tästä jo huomaa, että viestiini vastaamisesta välteltiin. Kun olin saanut vastauksen viimein 1,5 kk jälkeen palautusaika oli jo umpeutunut. He tarjosivat alennusta tuotteeseeni mutta eivät hyväksyneet palautusta, vaikka syy etten voinut tuotetta palauttaa ajoissa oli heidän. Kerroin tilanteesta Klarnalle mutta eivät tehneet mitään. Lopulta jouduin maksamaan laskun, etten menettäisi Klarnan käyttöoikeuksia.

Selvittelin myös firman taustoja ja selvisi että yritys on rekisteröity ulkomaille, mitä ei olettaisi firman nimestä päätellen. Lisäksi netistä löytyy ketju melkein saman nimiselle yritykselle Divola Helsinki jota ei tosin enää ole. Asiakaskokemukset kuulostavat täysin samalta. Sähköpostilla vastaa asiakaspalvelija, jonka vastauksista huomaa googlekääntäjän käytön ja huonon suomen kielen.

Lasku ei sinänsä ollut iso mutta periaate ärsyttää. Jos kaupan sivuilla mainostetaan palautusoikeutta, pitäisi tuote saada myös palauttaa eikä yrittää tyrkyttää alennusta. Kunnon yrityksen pitäisi tilanteessa, jossa he eivät ole vastanneet asiakkaalle useaan kuukauteen monen yhteydenoton jälkeen tarjota palautusmahdollisuutta, vaikka palautusaika olisi jo umpeutunut. Uskon, että jos en olisi ottanut tilaustani klarnan laskulle vaan maksanut sen heti , en olisi koskaan saanut tuotetta. En suosittele tilaamaan täältä!!

5

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,

Itselläni täysin sama kokemus! Itse sain klarnan kautta peruttua laskut, sillä omalla kohdallani eivät antaneet perua tilausta eikä palauttaa!

• Anonyymi

Joo mulla sama tilanne, eivät vastanneet sähköposteihin. Laitoin Klarnalle sähköpostia ja sieltä olivat yhteydessä liikkeeseen. Klarna palautti rahani 3 päivän kuluttua. Älä siis missään vaiheessa ostoa mitään tuolta

• Anonyymi

Aivan sama itselläni tarjosivat puolet alennusta ovh:sta ja ei voi tuotetta palauttaa :Täyttä paskaa koko firman toiminta. ÄLKÄÄ VAAN TILATKO MITÄÄN !!!!

• Anonyymi

Hei!
      Ongelmia, Firola-Helsinki esittää palautuslomakkeella, että tilaamani tuote palautettava Kiinaan. Omalla vastuulla ja kustannuksella. No, kustannukset voi hyväksyä, mutta että Kiinaan.
      Takki oli kokoa 3XL, mutta tuskin vastasi XL koko. Taskussa kolmen sormen leveä reikä ompeleessa. En tarvitse tällaista pientä ja valmiiksi rikkinäistä takkia.
      Firola tarjoaa 35% alennusta hinnasta jos pitäisin takin enkä palauttaisi sitä.
      Eipä ole ennen vastaavaa tullut eteen. Olen jo ehtinyt reklamoida kavereita tästä firmasta.
      Sähköpostissa Firola kehuu paljolla tyytyväisistä asiakkaista ja paheksuu huijaavia tilaajia.
      Tilaukseni tuli Klarnan kautta ja heihin olen ollut yhteydessä. Onneksi lasku näyttää nyt 0€.
      Tilaamani takin palautan, mutta Kiinaan en sitä lähetä.
      ÄLKÄÄ IHMEESSÄ TILATKO TÄÄLTÄ.!!!!
      Ja hyvää joulua!

• Anonyymi

Mikähän tämän kaupan osoite on,kun ei löydy mistään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1641
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      55
      809
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe