Eräälle erityiselle

Anonyymi-ap

Huomasin, että aurinko ja vesi ovat tehneet hiukseni pehmeiksi. Pituuttakin ne ovat kasvaneet, hassua, sillä pidän niitä nykyisin melkein aina kiinni. Mutta juuri sinä päivänä kun näin sinut, kaukaa, hiukseni olivat auki - niin kuin sinullakin.

Sinä pitäisit hiusteni pehmeydestä.

Oivalsin myös, etten ole ikinä kuullut sinun nauravan. Olen nähnyt hymyn valaisevan katseesi, ja sen myötä tiedän, että sinäkin pidät minusta. Sinä olet kuullut minun nauruni - myös sen aidoimman, puhtaimman, jossa on helisevä sävy. Olet ehkä meistä vakavampi, kuun paiste. Minä näytin, haluaisin yhä näyttää sinulle auringon. Olen hukassa, kun et tasapainoita minua.

Tunnen, että kuljemme vääjämättä toisiamme kohti.

13

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet sekaisin kuin USA🇺🇲

• Anonyymi

Aurinko tappaa.

• Anonyymi

Oasiksesikin on pehmennyt näemmä.

• Anonyymi

Kaunis viesti❤️

• Anonyymi

Oikeasti ei ole niinkään väliä hiusten pituudella ja pehmeydellä vaan sillä mitä on hiusten alla. Eli persoona ja äly ja miten suhtautuu muihin ihmisiin.Erityisesti niihin joista ei pidä. Bimbo naiset kiinnittää huomiota liikaa ulkonäköön, hiukset, meikki, seksikkyys..Tarkoittaa yleensä että äly puuttuu, Tälläiset naiset vetoaa tyhmis miehiin, rahalla valitsevat naikkosen jota kelpaa esitellä. Eivät arvosta, vaan pettävät minkä ehtivät. Kun rupsahtaa, voi helposti vaihtaa uuteen

• Anonyymi

7 kuolemansyntiä vie ihmiskuntaa kadotukseen

• Anonyymi

Fiksu nainen huolehtii ulkonäöstään.

• Anonyymi

Ei sillä ole mitään väliä, en halua ketään ihmistä.

• Anonyymi

täällä oli teksti jota en enää löydä, olen kirjotellut sinulle satunnaisesti, sillä ei oo mitään merkitystä, vaan muilla jutuilla. Usko jo ääliö teistä en ikinä ottaisi miestä, ootte vastenmielisiä, enkä edelleenkään Jari sinua halua, tee mitä vaan ja jätä rauhaan. Enkä ikinö ottaisi sinun porukasta ketään, kuvottavaa sakkia. Puuhanne vielä kamalampia. Eikä muissa porukoissa ole mitään sen parempaa.

• Anonyymi

Nii rakas sä ootki meidän suhteen runoileva käsirasvamuija ni mä oon se huoleton rokkari joka menee päin seiniä

• Anonyymi

Oliko sulla lyhyet vai pitkät hiukset kun viimeksi kohdattiin?

• Anonyymi

Pitkähköt, vapaina - kun viimeksi kohdattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkähköt, vapaina - kun viimeksi kohdattiin.

Sit ohi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2571
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      392
      2072
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1782
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1571
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1461
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1102
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1083
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      69
      971
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      905
    Aihe