Huomasin, että aurinko ja vesi ovat tehneet hiukseni pehmeiksi. Pituuttakin ne ovat kasvaneet, hassua, sillä pidän niitä nykyisin melkein aina kiinni. Mutta juuri sinä päivänä kun näin sinut, kaukaa, hiukseni olivat auki - niin kuin sinullakin.
Sinä pitäisit hiusteni pehmeydestä.
Oivalsin myös, etten ole ikinä kuullut sinun nauravan. Olen nähnyt hymyn valaisevan katseesi, ja sen myötä tiedän, että sinäkin pidät minusta. Sinä olet kuullut minun nauruni - myös sen aidoimman, puhtaimman, jossa on helisevä sävy. Olet ehkä meistä vakavampi, kuun paiste. Minä näytin, haluaisin yhä näyttää sinulle auringon. Olen hukassa, kun et tasapainoita minua.
Tunnen, että kuljemme vääjämättä toisiamme kohti.
Eräälle erityiselle
13
485
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sekaisin kuin USA🇺🇲
- Anonyymi
Aurinko tappaa.
- Anonyymi
Oasiksesikin on pehmennyt näemmä.
- Anonyymi
Kaunis viesti❤️
- Anonyymi
Oikeasti ei ole niinkään väliä hiusten pituudella ja pehmeydellä vaan sillä mitä on hiusten alla. Eli persoona ja äly ja miten suhtautuu muihin ihmisiin.Erityisesti niihin joista ei pidä. Bimbo naiset kiinnittää huomiota liikaa ulkonäköön, hiukset, meikki, seksikkyys..Tarkoittaa yleensä että äly puuttuu, Tälläiset naiset vetoaa tyhmis miehiin, rahalla valitsevat naikkosen jota kelpaa esitellä. Eivät arvosta, vaan pettävät minkä ehtivät. Kun rupsahtaa, voi helposti vaihtaa uuteen
- Anonyymi
7 kuolemansyntiä vie ihmiskuntaa kadotukseen
- Anonyymi
Fiksu nainen huolehtii ulkonäöstään.
- Anonyymi
Ei sillä ole mitään väliä, en halua ketään ihmistä.
- Anonyymi
täällä oli teksti jota en enää löydä, olen kirjotellut sinulle satunnaisesti, sillä ei oo mitään merkitystä, vaan muilla jutuilla. Usko jo ääliö teistä en ikinä ottaisi miestä, ootte vastenmielisiä, enkä edelleenkään Jari sinua halua, tee mitä vaan ja jätä rauhaan. Enkä ikinö ottaisi sinun porukasta ketään, kuvottavaa sakkia. Puuhanne vielä kamalampia. Eikä muissa porukoissa ole mitään sen parempaa.
- Anonyymi
Nii rakas sä ootki meidän suhteen runoileva käsirasvamuija ni mä oon se huoleton rokkari joka menee päin seiniä
- Anonyymi
Oliko sulla lyhyet vai pitkät hiukset kun viimeksi kohdattiin?
- Anonyymi
Pitkähköt, vapaina - kun viimeksi kohdattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkähköt, vapaina - kun viimeksi kohdattiin.
Sit ohi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va206384Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1645753Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725148Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas924729Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2294676Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1914603Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64559Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa664424Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä154009Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543977