Eräälle erityiselle

Anonyymi-ap

Huomasin, että aurinko ja vesi ovat tehneet hiukseni pehmeiksi. Pituuttakin ne ovat kasvaneet, hassua, sillä pidän niitä nykyisin melkein aina kiinni. Mutta juuri sinä päivänä kun näin sinut, kaukaa, hiukseni olivat auki - niin kuin sinullakin.

Sinä pitäisit hiusteni pehmeydestä.

Oivalsin myös, etten ole ikinä kuullut sinun nauravan. Olen nähnyt hymyn valaisevan katseesi, ja sen myötä tiedän, että sinäkin pidät minusta. Sinä olet kuullut minun nauruni - myös sen aidoimman, puhtaimman, jossa on helisevä sävy. Olet ehkä meistä vakavampi, kuun paiste. Minä näytin, haluaisin yhä näyttää sinulle auringon. Olen hukassa, kun et tasapainoita minua.

Tunnen, että kuljemme vääjämättä toisiamme kohti.

13

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet sekaisin kuin USA🇺🇲

• Anonyymi

Aurinko tappaa.

• Anonyymi

Oasiksesikin on pehmennyt näemmä.

• Anonyymi

Kaunis viesti❤️

• Anonyymi

Oikeasti ei ole niinkään väliä hiusten pituudella ja pehmeydellä vaan sillä mitä on hiusten alla. Eli persoona ja äly ja miten suhtautuu muihin ihmisiin.Erityisesti niihin joista ei pidä. Bimbo naiset kiinnittää huomiota liikaa ulkonäköön, hiukset, meikki, seksikkyys..Tarkoittaa yleensä että äly puuttuu, Tälläiset naiset vetoaa tyhmis miehiin, rahalla valitsevat naikkosen jota kelpaa esitellä. Eivät arvosta, vaan pettävät minkä ehtivät. Kun rupsahtaa, voi helposti vaihtaa uuteen

• Anonyymi

7 kuolemansyntiä vie ihmiskuntaa kadotukseen

• Anonyymi

Fiksu nainen huolehtii ulkonäöstään.

• Anonyymi

Ei sillä ole mitään väliä, en halua ketään ihmistä.

• Anonyymi

täällä oli teksti jota en enää löydä, olen kirjotellut sinulle satunnaisesti, sillä ei oo mitään merkitystä, vaan muilla jutuilla. Usko jo ääliö teistä en ikinä ottaisi miestä, ootte vastenmielisiä, enkä edelleenkään Jari sinua halua, tee mitä vaan ja jätä rauhaan. Enkä ikinö ottaisi sinun porukasta ketään, kuvottavaa sakkia. Puuhanne vielä kamalampia. Eikä muissa porukoissa ole mitään sen parempaa.

• Anonyymi

Nii rakas sä ootki meidän suhteen runoileva käsirasvamuija ni mä oon se huoleton rokkari joka menee päin seiniä

• Anonyymi

Oliko sulla lyhyet vai pitkät hiukset kun viimeksi kohdattiin?

• Anonyymi

Pitkähköt, vapaina - kun viimeksi kohdattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkähköt, vapaina - kun viimeksi kohdattiin.

Sit ohi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2104
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      91
      1931
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1901
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1603
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1466
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1464
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1397
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1267
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1134
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1129
    Aihe