Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa ja erotiikka voi kuulua ystävyyteen. Sovimme tuon sitten irl jos siltä tuntuu.
Olen myös sympaattinen, mukava ja luotettava.
Vastauspohjat .
Naisella farkut ja takki rakennus ,käytävä juttelua ohimennen lähiaikoina
Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella muutamia vuosia sitten.
Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset yli 10 vuotta sitten
Naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua
Naiisella legginssit ja paita rakennus juttelua ohimennen .
Naissella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.
Naisella sukkahousut ja mekko hautausmaalla juttelua muutama vuosi sitten.
Naisella minihame ja toppi uimarannalla juttelua
Naisella ulkoiluasu kesä kaksin luonnossa
Naisella juoksuasu ohimennen autolla muutama vuosi sitten
Naisella mustat pyöräilyshortsit kesä urheilukenttä juttelua vuosia sitten
Naisella musta uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua kauan aikaa sitten
Naisella oma vastauspohjasi
Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki lauantaihin aamupäivään asti.
Ystävyyteen
28
227
Vastaukset
- Anonyymi
En lue kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain
- Anonyymi
Kannattaa vastata
- Anonyymi
Tämä näin
- Anonyymi
Kannattaa vastata.
- Anonyymi
Jatkossa pelkästään ystävälleni juttelen asioitani. Kuulumisia, kysyn Kuulumisia.Jatkossa vain ystäväni huomaan seksikkäistä naisista.
Kaikki henk koht asioideni puitteissa olevat asiat ovat vain ystävälleni jatkossa.
Nämä olleet näin nyt reilu kuukauden ja on jatkossakin aina näin.- Anonyymi
Ja seksikkään naisen huomaaminen siitä en enää tee yhtään lauantqin jälkeen ellei nainen ole tosi ystäväni ja siihen hakenut sitä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja seksikkään naisen huomaaminen siitä en enää tee yhtään lauantqin jälkeen ellei nainen ole tosi ystäväni ja siihen hakenut sitä ennen.
Nyt ei enää ikinä mitään muuta.
Vetäydyn täysin kuoreeni jokaiselta tietämiltäni seksikkäiltä naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei enää ikinä mitään muuta.
Vetäydyn täysin kuoreeni jokaiselta tietämiltäni seksikkäiltä naiselta.Koska mitäpä minä ketään enää ikinä huomaan, ei mitään syytä moiseen enää ikinä.
Vain tosi ystäväni huomaan enää seksikäistä naisista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mitäpä minä ketään enää ikinä huomaan, ei mitään syytä moiseen enää ikinä.
Vain tosi ystäväni huomaan enää seksikäistä naisistaLisäksi mitäpä sitä enää olemaan mukava,kiva ja luotettava kun se ei itseä hyödytä hevon vittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi mitäpä sitä enää olemaan mukava,kiva ja luotettava kun se ei itseä hyödytä hevon vittua.
Täytyy alkamaan muuttua.Muutrn ei naisia kiinnosta.
- Anonyymi
Jatkossa yksikään mielestäni seksikäs nainen ei ole hyvänpäivän tuttuni.
Joko tosi ystäväni tai ventovieras.- Anonyymi
En lue muuta tästä kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain.
Ja vastauksessa täytyy olla tosi hyvät vihjeet - Anonyymi
Näin suhtaudun jatkossa tietämiini seksikkäisiin naisiin.
- Anonyymi
Eipä mitään.
Nostan aloitukseni välillä Ylös.
En lue yhtään mitään muuta kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain - Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Vain ystäväni voi meillä kotona käydä. Ei kukaan muu nainen.
- Anonyymi
Luonnollisesti näin.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Eipä mitään
Lauantai aamupäivänä aloitus sulkeutuu ja sen jälkeen tietyt asiat vain ystävälleni - Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Nyt alkaa olla aika laittaa aloitukseni kiinni.
Aikaa on ollut vastailla joten aloitukseni on kiinni - Anonyymi
Vetäydyn täysin kuoreeni.
Helsingissä ei muuta.
Hyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433020Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262949Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342856Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4422555Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1541871Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51241- 301156
- 741149