Kun lehtien palstoilla oli seuranhakuilmoituksia? Ilmoituksis oli usein koko nimi, kotiosoite ja joskus puhelinnumero yhteydenottoa varten.
Oli myös etsintäkuulutuksia ihastuksista, joissa omat yhteystiedot.
Nyt suomi24 palstalla arvaillaan nimikirjaimia ja joskus joku uskaltaa laittaa etunimensä. 😂
90-luvulla eläneet muistatteko
10
254
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaisi laittaa trollisivustoille nimiä ja osotteita ?
- Anonyymi
Synnyin v.1998 joten ei ole kokemusta.
Vain alan naiset ilmoittivat osoitteen ja puhelinnumeron. Lemmenposti lähetettiin postilokeroon (P.O.Box, vuokrattavia lokeroita oli suuremmissa postitoimipaikoista), tai kun lokeropalvelua ei ollut niin nimimerkillä (Poste Restante: [Nimimerkki]) postitoimistaan josta saapuvaa postia käytiin häpeillen tiedustelemassa postineidiltä. Email oli jos olemassa -70 luvun alussa, minulla oli osoite vuonna -78, silloin pääsin ensi kerran nettiin (arpanet). Poste Restante palvelu on vieläkin olemassa, vaikka toimiikin nilkuttamalla kuten kaikki muutkin Postin palvelut: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/postin-jakelu/poste-restante
- Anonyymi
En muista. Siihen aikaan ei paljon tarvinnut seuraa hakea.
- Anonyymi
Muistan olin teinipoitsu ja kattelin niitä joskus
- Anonyymi
Ja lisättäköön et soittelin 0700 numeroihin 16 ikäsenä ja kuis ollakaa sen kuun puh lasku vanhemmille oli ylu tugat markkaa kun lasku oli yleensä 200-300
- Anonyymi
Tarkoittaako tämä samaa asiaa? Että täältä etsitään ihmisiä oikeaan elämään? Vai onko tää vaan keskustelua toisten ihmisten kanssa, joilla ehkä sosiaaliset tilanteet raskaita? Haluaako täällä nyt kaikki alkaa pneskelemaan keskenään?
- Anonyymi
Kai täällä liikkuu laidasta laitaan
Ite en esim kaipaa täältä ketään saatika eti ketään
Lueskelen tätä ja muita palstoja ajankulukseni - Anonyymi
Mikään noista ei osu minuun. Et etsi täältä uutta ihmistä elämääni, sosiaaliset tilanteet on minulle todella helppoja, enkä aio paneskella ketään täältä.
Olen ihastunut ja kirjoitan tänne kuin hänelle tunteistani.
- Anonyymi
Hitto kun ei osunut elin vain 80 luvulla 90 luku jäi elämättä! Harmittaa niin Hampurin paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254003- 702882
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362749- 1602651
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662564Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562395Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351892
- 501855
- 1291540