Tiukassa paikassa tarvitaan johtajuutta. Sitä Kekkoselta löytyi, kuten myös minulta edelleen.
Kekkonen, kultaakin kalliimpi
13
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonen oli huippujohtaja, sanoo huippuasiantuntija
Ossi, oikea SOTILAS ja huippujohtaja - Anonyymi
kekkonen olikin armeijan lakkauttamisen kannalla ja ihan asiaa puhuikin.
kallis ylläpidettävä tämä loisintasakki kun kokonaisuus otetaan huomioon. - Anonyymi
kaikkinensa manipulaatioineen ja käsittelyineen.
- Anonyymi
Keskustassa ei johtajuutta ole...
Johtajuutta KGB agentti osoitti heittämällä Tannerin ja Rytin kiven sisään.
- Anonyymi
Laitatko linkin Kapi? HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko linkin Kapi? HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILASKatso VKK ääliö googlesta, sieltä löytyy myös tietoa maapallon litteydestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso VKK ääliö googlesta, sieltä löytyy myös tietoa maapallon litteydestä...
Minä osaan ajatella ihan itse Kapi! HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä osaan ajatella ihan itse Kapi! HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILASPäästä kylmä pieru ja sinun omaiset on riemuissaan. Toki tällä palstallakin nauretaan sitten selkäkeikkaa;-)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästä kylmä pieru ja sinun omaiset on riemuissaan. Toki tällä palstallakin nauretaan sitten selkäkeikkaa;-)))
Taidat olla lähempänä Kharonin saapumista Kapi? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Teki hartiavoimin työtä Suomen hyväksi 50 vuotta. Siihen ei lähimainkaan ole kukaan kyennyt. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Kolme viestiä poistettu.
- Anonyymi
Löytyy edelleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l241724Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1251066- 1081015
Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136793Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei7772Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta32722- 142696
Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54686- 38659
- 62657