🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa.
Hetki lyö - Kirka
https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
Olishan se outoa jos
12
255
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siitä kauan! Sinäkin olet jo aikuinen elämää nähnyt rouva.
Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.
Nyt kuulostaa tutulta! 😯
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuulostaa tutulta! 😯
Kaikki eivät osaa lukea profiilin tietoja. Niistähän näkyy millä asioilla täällä olen.
Profiilin näkee kun klikkaa kissan kuvan vieressä olevaa lounas.ajatus tekstiä.
No olishan se kyllä.
Mistä sitten mahdatkaan kirjoittaa.Ajattelin nopeammin kuin kirjoitin (taas). Täällä kuuluu ukkonen jostain kauempaa joten siirryin katsomaan milloin se on päällä (eli klo 19).
Aloituksessa mietin aikaa milloin tapasin ihastuksen ekan kerran. Siitä kun on jo vuosia aikaa
- Anonyymi
Ethän vaan ole rupsahdellut ajan saatossa🤔vitsi vitsi😄😍
Muistan kun äitini peilaili itseään ja sanoi että hän näyttää ikäistään nuoremmalta. Mun teki mieli sanoa, että hän tarvitsee paremmat silmälasit. Siksi en sano ulkonäöstä mitään. Sensijaan toinen polvi ja ristiselkä ilmoittelevat olemasssolostaan.
Keittiössä sentään on lohduttavan ihana tuoksu. Kotimaiset uuniomenat ja graavilohikiusaus valmistuvat iltapalaksi 😋- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Muistan kun äitini peilaili itseään ja sanoi että hän näyttää ikäistään nuoremmalta. Mun teki mieli sanoa, että hän tarvitsee paremmat silmälasit. Siksi en sano ulkonäöstä mitään. Sensijaan toinen polvi ja ristiselkä ilmoittelevat olemasssolostaan.
Keittiössä sentään on lohduttavan ihana tuoksu. Kotimaiset uuniomenat ja graavilohikiusaus valmistuvat iltapalaksi 😋Oi kuulostaa hyvältä!tykkään graavi lohesta.
- Anonyymi
Anna mulle iltalääkkeet, anna valo pimeään...🎶🎼🎵
- Anonyymi00007
lounas.ajatus kirjoitti:
Toivottavasti ne ovat tarpeeksi vahvoja!
Katri Helena saa Valon Tuomakselta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
