🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa.
Hetki lyö - Kirka
https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
Olishan se outoa jos
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siitä kauan! Sinäkin olet jo aikuinen elämää nähnyt rouva.
Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.
Nyt kuulostaa tutulta! 😯
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuulostaa tutulta! 😯
Kaikki eivät osaa lukea profiilin tietoja. Niistähän näkyy millä asioilla täällä olen.
Profiilin näkee kun klikkaa kissan kuvan vieressä olevaa lounas.ajatus tekstiä.
No olishan se kyllä.
Mistä sitten mahdatkaan kirjoittaa.Ajattelin nopeammin kuin kirjoitin (taas). Täällä kuuluu ukkonen jostain kauempaa joten siirryin katsomaan milloin se on päällä (eli klo 19).
Aloituksessa mietin aikaa milloin tapasin ihastuksen ekan kerran. Siitä kun on jo vuosia aikaa
- Anonyymi
Ethän vaan ole rupsahdellut ajan saatossa🤔vitsi vitsi😄😍
Muistan kun äitini peilaili itseään ja sanoi että hän näyttää ikäistään nuoremmalta. Mun teki mieli sanoa, että hän tarvitsee paremmat silmälasit. Siksi en sano ulkonäöstä mitään. Sensijaan toinen polvi ja ristiselkä ilmoittelevat olemasssolostaan.
Keittiössä sentään on lohduttavan ihana tuoksu. Kotimaiset uuniomenat ja graavilohikiusaus valmistuvat iltapalaksi 😋
- Anonyymi
Anna mulle iltalääkkeet, anna valo pimeään...🎶🎼🎵
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1461248Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391003Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170858Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73850Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36805- 54741
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy191715Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali141709Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42706