🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa.
Hetki lyö - Kirka
https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
Olishan se outoa jos
10
171
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siitä kauan! Sinäkin olet jo aikuinen elämää nähnyt rouva.
Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.
Nyt kuulostaa tutulta! 😯
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuulostaa tutulta! 😯
Kaikki eivät osaa lukea profiilin tietoja. Niistähän näkyy millä asioilla täällä olen.
Profiilin näkee kun klikkaa kissan kuvan vieressä olevaa lounas.ajatus tekstiä.
No olishan se kyllä.
Mistä sitten mahdatkaan kirjoittaa.Ajattelin nopeammin kuin kirjoitin (taas). Täällä kuuluu ukkonen jostain kauempaa joten siirryin katsomaan milloin se on päällä (eli klo 19).
Aloituksessa mietin aikaa milloin tapasin ihastuksen ekan kerran. Siitä kun on jo vuosia aikaa
- Anonyymi
Ethän vaan ole rupsahdellut ajan saatossa🤔vitsi vitsi😄😍
Muistan kun äitini peilaili itseään ja sanoi että hän näyttää ikäistään nuoremmalta. Mun teki mieli sanoa, että hän tarvitsee paremmat silmälasit. Siksi en sano ulkonäöstä mitään. Sensijaan toinen polvi ja ristiselkä ilmoittelevat olemasssolostaan.
Keittiössä sentään on lohduttavan ihana tuoksu. Kotimaiset uuniomenat ja graavilohikiusaus valmistuvat iltapalaksi 😋
- Anonyymi
Anna mulle iltalääkkeet, anna valo pimeään...🎶🎼🎵
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679496IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3006676Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681621Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921235- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut731038Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741