Olishan se outoa jos

🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa.

Hetki lyö - Kirka
https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
12256
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Onhan siitä kauan! Sinäkin olet jo aikuinen elämää nähnyt rouva.

Äänestä
  • Aloittaja

Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Noitahan minä olin jo silloin kun hänen kanssaan ekan kerran tavattiin. Eronnutkin ja yh-äiti.

Nyt kuulostaa tutulta! 😯

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00002 kirjoitti:

Nyt kuulostaa tutulta! 😯

Kaikki eivät osaa lukea profiilin tietoja. Niistähän näkyy millä asioilla täällä olen.

Profiilin näkee kun klikkaa kissan kuvan vieressä olevaa lounas.ajatus tekstiä.

Äänestä

No olishan se kyllä.
Mistä sitten mahdatkaan kirjoittaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Ajattelin nopeammin kuin kirjoitin (taas). Täällä kuuluu ukkonen jostain kauempaa joten siirryin katsomaan milloin se on päällä (eli klo 19).

Aloituksessa mietin aikaa milloin tapasin ihastuksen ekan kerran. Siitä kun on jo vuosia aikaa

Äänestä

Ethän vaan ole rupsahdellut ajan saatossa🤔vitsi vitsi😄😍

Äänestä
  • Aloittaja

Muistan kun äitini peilaili itseään ja sanoi että hän näyttää ikäistään nuoremmalta. Mun teki mieli sanoa, että hän tarvitsee paremmat silmälasit. Siksi en sano ulkonäöstä mitään. Sensijaan toinen polvi ja ristiselkä ilmoittelevat olemasssolostaan.

Keittiössä sentään on lohduttavan ihana tuoksu. Kotimaiset uuniomenat ja graavilohikiusaus valmistuvat iltapalaksi 😋

Äänestä

Muistan kun äitini peilaili itseään ja sanoi että hän näyttää ikäistään nuoremmalta. Mun teki mieli sanoa, että hän tarvitsee paremmat silmälasit. Siksi en sano ulkonäöstä mitään. Sensijaan toinen polvi ja ristiselkä ilmoittelevat olemasssolostaan.

Keittiössä sentään on lohduttavan ihana tuoksu. Kotimaiset uuniomenat ja graavilohikiusaus valmistuvat iltapalaksi 😋

Oi kuulostaa hyvältä!tykkään graavi lohesta.

Äänestä

Anna mulle iltalääkkeet, anna valo pimeään...🎶🎼🎵

Äänestä
  • Aloittaja

Toivottavasti ne ovat tarpeeksi vahvoja!

Äänestä

Toivottavasti ne ovat tarpeeksi vahvoja!

Katri Helena saa Valon Tuomakselta

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa.

Hetki lyö - Kirka
https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu