KALAJOEN LUKIO

Anonyymi-ap

23

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yläastekin oli sopivan kokoinen - kuinkas kävikään?

    • Anonyymi

      Sisäilmaongelmaiseen lukioon siirretään erityisryhmän lapset takaisin...

    • Anonyymi

      Pitkäsenkylän senaattori. Ei tosin koskaan päässyt Arkadianmäelle, vaikka sinne monesti pyrkyröi. Hänen oli katkerasti tyytyminen maakuntapoliitikon osaan. B-luokan "vaikuttaja" jonka opastuskierrokset eivät ole edes b-luokkaa.

    • Anonyymi

      Nyt pitäisi kaikkien yhdessä alkaa vastustamaan tätä järjettömyyttä,ei se ole oikein että yksi pelle purkaa turhautumistaan siten että käyttää oman mielensä mukaan verovaroja mm lukioon,joka on tällä hetkellä täysin toimiva ja kunnossa oleva,Jos ne varat jotka siihen lukioon menevät voitaisiin sijoittaa vaikkapa nuorten hyvinvointiin ja lapsiperheiden mutta tämä lukio on touhu on kyllä typeryyden multi huipentuma

      • Anonyymi

        Vanhusten hoitoon ne rahat tarvitaan.


      • Anonyymi

        Nuorten hyvinvointiinhan ne on menossa - vajaat 10 vuotta valehdeltu opiskelijoille, että lukion sisäilma on kunnossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorten hyvinvointiinhan ne on menossa - vajaat 10 vuotta valehdeltu opiskelijoille, että lukion sisäilma on kunnossa...

        Niille mitään ole valehdeltu, vanha ylä astekin purettiin aivan turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorten hyvinvointiinhan ne on menossa - vajaat 10 vuotta valehdeltu opiskelijoille, että lukion sisäilma on kunnossa...

        Lukion sisäilma on täysin kunnossa keskustelu asiasta loppuu tähän


      • Anonyymi

        Miljoonia meni verorahoja uusiin, jännät on sulla naurun aiheet.


    • Anonyymi

      Rileyn hoitoon ei kyllä mitkään rahat riitä..,

    • Anonyymi

      Aina pitää olla jotain suunniteltavaa, muutenhan ois töissä tylsää. Miljoonien Marinan alue ja vielä kalliimpi satama on jo suunniteltu. Yhtään tonttia ei ole vielä myyty. Kumma, miten tontit aina vaan vuokrataan, vaikka sinne on pantu niin järjettömästi rahaa. Jakokunta kyllä määräsi kaikki tontit ostettavaksi ja tontit ovat kyllä järjettömän kalliita. Viitapakoilla ja Usvametsässä paljon halvempia, vaikka siellä on pyörätiet ja katuvalot.

      • Anonyymi

        Juggiksen märkä uni koko Keskuskari.
        Mikähän olisi seuraava tarpeeksi seksikäs suunnittelukohde?
        Uusi kaupungintalo Hiekkasärkille?


    • Anonyymi

      Kalajoen lukiossa on ihania lesboja

      • Anonyymi

        Se on ihan normaalia nykyään ei se haittaa jos on leaboja lukiossa minun puolesta saa ollakki niin olkoon.Tarjoan heille vaikka munkkikahvit


    • Anonyymi

      kersat välitunneiksi pihalle nii sisäilma paranee

    • Anonyymi

      Yllättäen päättäjille ei ainakaan julkisesti ole kerrottu syytä uuden lukion rakentamiseen - alkaa sienet ilmeisesti imeytyä myös yläpäähän ja home sekoittaa sen vähäisenkin järjenjuoksun.

      LUKIOLLA ON SISÄILMAONGELMA !!

      • Anonyymi

        Alkaako joku timpuri päineen rakentaan eikä kerro miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaako joku timpuri päineen rakentaan eikä kerro miksi?

        Normi homma Kalajoella.
        Vuonna 2060 huomataan - 35 vuotta rakentamisen jälkeen, että salaojat puuttuu ja että rakennus on mätö.
        Näinhän kävi nykyisen lukion kanssa - vai olikos se jonkun henkilön jalkahiki joka haisi ja haisee edelleen koko kajuutassa?


    • Anonyymi

      Kalajoen lukio asiasta en paljoakaan tiedä mutta..ainaki sen että jonkin verran maailmaa kiartäneenä Kalajoen grilli kioski on kyllä kieltämättä omaa luokkaansa.Täytyy tunnustaa että onpa siinä mielenkiintoinen asiakaspalvelu enpä käy toista kertaa

      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        No turhaa tuosta kiität


    • Anonyymi

      Outoa, että julkisuuteen ei kerrota syytä, miksi uusi lukio rakennetaan...
      Ei kai sitä valtuutetun tarvitse tietää tai edes ajatella mitään painelee vain nappeja ja pyyhkii hikeä kaljusta...

      • Anonyymi

        mITÄ väliä - kunhan vain rakennellaan. On ilmeisesti päättäjien lapsia tulossa lukioikään???


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      732
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      104
      645
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe