Wallinheimon matka- ja majoituskulut olivat yhteensä 1827,69 euroa. Kisatapahtumiin oikeuttavien lippujen arvo oli noin 1320 euroa. Yhteensä Wallinheimo siis sai ja otti vastaan valvottavanaan olevalta yhtiöltä noin 3150 euron arvoisen hää- ja olympialaismatkan.
Kokoomuksen Wallinheimo maksatti Ylellä häämatkansa Pariisiin
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ei ehdi vielä kommentoimaan, Pietarissa on NYRKKEILYOTTELU.
Z- kansalaiset ihmettelevät MIKSI RAHNAA PALKKAPÄIVÄNÄ ei ole tullut tilille `? - Anonyymi
Miksi Orpon vaimokin seurasi kisoja veronmaksajien piikkiin?
- Anonyymi
No mitäpä sitten?
Itse maksatan joka toinen vuosi valtiolla n.5000€ matkan Thaimaahan kuukaudeksi.- Anonyymi
Miutkin on tuotu konsulinkyydillä valtion piikkiin suomeen monta kertaa. Kätevää ja helppoa, eikö totta?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miutkin on tuotu konsulinkyydillä valtion piikkiin suomeen monta kertaa. Kätevää ja helppoa, eikö totta?.
Eipä ole niistä kyydeistä kokemuksia.
Ihan sinivalkoisin siivin mennen tullen omaan tahtiin kulkien.
Tänä vuonna matka on marraskuussa.
Mutta tää on tätä, ilmaisia lounaita ei ole olemassa on vain eri hintaisia ja makuisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372756Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891194Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127999Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.62995Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos82921- 66917
EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102852Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25728Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30694