Hieman poikkeavalla tavalla. Tarkoitin sitä, mitä sanoin, koska olet oikeasti kaunis vaikket ehkä omasta mielestäsi. Ja kun aikaa kuluu, olet yhä kauniimpi ja rakadtun sinuun yhä enemmän. Mikä ihanaa, olet myös sisäisesti kaunis. Olet ainoa laatuaan maailmassa. ❤
Muistatko nainen, kun sanoin sinua kauniiksi
24
482
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olet nähnyt sen naisen?
- Anonyymi
Töissä
- Anonyymi
Muistanhan minä, mutta se kaikkihan on jo ollutta ja mennyttä... Ei olla ees kunnolla nähty moneen kuukauteen. Ja ehkä parempi niin, kun tilanne kuitenkin on mikä on. Hyvät muistot sinusta jäi, mutta toisaalta kyllä toivon, että vielä joskus nähdään ja voidaan jutella ja hassutella yhdessä :)
- Anonyymi
Ei kauneus ole poikkeuksellinen, vaan se tapa, jolla hänelle kerroin. Vaikka onhan hän myös poikkeuksellisen kaunis myös.
- Anonyymi
Hassuttelu hänen kanssaan olisi aivan parasta. Odotan hetkiä kahdestaan josko voisivat toteutua.
- Anonyymi
Minulla on vasta kolme!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vasta kolme!!!
Minulla on jo 5. sivusta
- Anonyymi
Mikä on poikkeava kauneus? Mitä se edes käytännössä on?
- Anonyymi
Se tapa, jolla hänelle kerroin oli poikkeuksellinen. Vaikka onhan hän myös poikkeuksellisen kaunis myös.
Kirjoitin väärään kohtaan äsken, tähän oli tarkoitettu.
- Anonyymi
Muistan vaikka keväästä on jo kulunut aikaa, emmekä ole sen jälkeen nähneet. Valtava ikävä silti sinua ja ihana kun pidämme yhteyttä vielä irl. Tämä yhteytemme on hyvin ainutlaatuinen. Uskon ja luotan meihin. Olen vain sinun, nyt ja aina 🥰♥️🪷
- Anonyymi
kuvitellaan nyt tilanne et vihataan toisiamme niin tää rakkaustarina loppuu vii mein haha
- Anonyymi
Oisko sunkin aika mennä elämässä eteenpäin, toi nauraminen kuulostaa ihan törkeeltä 🙁
- Anonyymi
Mulle yleensä sanotaan ihan suoraan "olet kaunis".
Vain yksi on sen verran omituisesti ilmaisut asian etten oikein tiedä oliko se hyvällä vai pahalla.- Anonyymi
Yleensä? Horoko olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä? Horoko olet?
Tekeekö kauneus horon? 😁
- Anonyymi
Todella toista alentava viesti. "Et ole kaunis mutta sanoin silti niin"
- Anonyymi
Lopetahan tuo löpinä. Ei siinä mitään tuollaista lue.
- Anonyymi
Teksistisi ei ole kivoja. Voitko olla hiljaa jo?
- Anonyymi
Riittää, että aloitukseni on kiva hänen mielestään.
- Anonyymi
Ei koskaan sanonut kauniiksi.
- Anonyymi
Jos hän mies olisi sanonut kauniiksi niin olisin tipahtanut takamukselleni.
Ei olla ihan niin läheisiä ja tavishan minä vaan olen. - Anonyymi
Kuulen kyllä usein kauneudestani miehiltä ja nään sen kiinnostuneina katseinakin.
- Anonyymi
Oh, pretty baby
I shouldn't have let you go.
Miss B. - Anonyymi
Muistan. ❤️ Mutta ei kannata muistella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194107
- 1193949
- 483592
- 612892
- 2002711
- 492468
- 202459
- 202376
- 412259
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412205