Jutellaan ja tilataan vaikka pizzaaa. Minä tarjoan! Viiniäkin on, jos käytät. Itse harvemmin nykyisin mutta tuli ostettua kun odottelin alkon vieressä yhtä juttua.
Tuu tänne mies
30
368
Vastaukset
- Anonyymi
Minne pitää tulla?
- Anonyymi
Kotiini tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotiini tietysti.
Voin tulla aamu 5 kotiisi jos olet hereillä, mistä voin tietää aamulla että oletko sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla aamu 5 kotiisi jos olet hereillä, mistä voin tietää aamulla että oletko sinä?
Ota riski. Herään kyllä jos joku tulee kolkuttelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota riski. Herään kyllä jos joku tulee kolkuttelemaan.
Asunko kuinka kaukana sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunko kuinka kaukana sinusta?
Aika kaukana. Ei ole kävelymatka ja fillarillakin aika pitkä. Automatkan takana olen.
- Anonyymi
Tulisin 100% varmasti.
- Anonyymi
Voi kun uskaltaisin kysyä, mutta enhän minä uskalla. Kun ei ole tietoa mitä toinen tekee ja kenen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun uskaltaisin kysyä, mutta enhän minä uskalla. Kun ei ole tietoa mitä toinen tekee ja kenen kanssa.
Siksihän sitä pitäisi juuri kysyäkin. Perjantaina iltana monet ovat yksikseen levossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksihän sitä pitäisi juuri kysyäkin. Perjantaina iltana monet ovat yksikseen levossa.
Suurin osa varmaan onkin, hänestä en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa varmaan onkin, hänestä en tiedä.
Siksihän sitä pitää kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen yksin kotona taas koko pitkän viikonlopun, kuten monesti muulloinkin. Minulla ei ole, eikä ole ollut ketään koko aikana. Yksin ikävöidessä ja haaveillessani menee aika. Välillä surettaa tämä tilanne. Pizza maistuisi muuten, mutta tein ja tunnesyöpöttelin äsken tortilla pizzaa. Yhden oluen ja lonkeron join. Vielä ehkä katson jonkin elokuvan ja saatan vielä yhden tai kaksi juomaa juoda. Olet rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen yksin kotona taas koko pitkän viikonlopun, kuten monesti muulloinkin. Minulla ei ole, eikä ole ollut ketään koko aikana. Yksin ikävöidessä ja haaveillessani menee aika. Välillä surettaa tämä tilanne. Pizza maistuisi muuten, mutta tein ja tunnesyöpöttelin äsken tortilla pizzaa. Yhden oluen ja lonkeron join. Vielä ehkä katson jonkin elokuvan ja saatan vielä yhden tai kaksi juomaa juoda. Olet rakas.
Minä siis olen nainen enkä mies. Kuulostat naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis anteeksi jos oletkin mies. Kuulostat vaan yhdeltä palstanaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis anteeksi jos oletkin mies. Kuulostat vaan yhdeltä palstanaiselta.
Ei se mitään. Mies olen. Naisten ei tarvitse potea yksinäisyyttä. Riittää, kun laittavat seuranhakusivustolle kuvattoman profiilin ilman tekstiä niin tunnissa tulee 1000 osumaa, 500 kommenttia, 100 treffi kutsua ja 50 m*nan kuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Mies olen. Naisten ei tarvitse potea yksinäisyyttä. Riittää, kun laittavat seuranhakusivustolle kuvattoman profiilin ilman tekstiä niin tunnissa tulee 1000 osumaa, 500 kommenttia, 100 treffi kutsua ja 50 m*nan kuvaa.
Tietysti potevat naisetkin. Mutta ei kaikki naiset halua laittaa ilmoituksia minnekään. Minä en sellaisia halua. Mieluummin menisin vaikka baariin. Mutta en mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se naisajatus tuli vaan tuosta tunnesyöpöttelystä. En tiennyt että miehetkin tekee niin. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä varatut rauhaan tai häivy kokonaan maisemista, avioliittojen rikkoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K o t K a saapu ukko läks lipettii k o t K a n elämä ei kestän ukko läks lipettii H a u k k a !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu vakijuopp0.
- Anonyymi
Mökillä yksin, kannattaa soittaa.
- Anonyymi
Kitaralla vai pianolla?
- Anonyymi
Hänellä ei ole mökkiä tietääkseni.
- Anonyymi
Ei maks vaivaa ois liian yksinkertaista jäis epäselväksi mitä oikeasti kaipaat siksi mä en vaivaudu jos ei oikian oven taakse osaa
- Anonyymi
Asutko rivarissa?
- Anonyymi
Isot pizzat mielenkiintoiset mutta pienetkin on ok
- Anonyymi
Mistä haluat jutella?
- Anonyymi
Kaikesta. Haluan tietää hänestä kaiken mutta en uskalla kysyä etten vaikuta liian tungettelevalta. Siksi toivon aina että hän kertoisi kysymättä lisää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925