Ja alkoi naurattaa tämä koko juttu. Ei mitenkään siten, että tunteet sinuun olisi vitsi vaan siten, että onhan tässä ollut kaikenlaista. Varmaan ne sun kaveritkin arvannut ihastumiseni sinuun. Onko ne sanonut mitään? (tämä on naiselta miehelle)
Eilen ajelin autolla tuolla jossain
8
500
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan me se huomattu v-nainen että olet m-miehen perään. Mutta olette molemmat varattuja. Lisäksi taidat olla ns high maintenance nainen eli loppupeleissä ei pelimerkit riitä kustantamaan elämääsi.
- Anonyymi
Kaikki väärin. Kirjaimet on vääriä eikä olla varattujakaan. En minä ainakaan. 😊 Toivottavasti ei hänkään tällä hetkellä. Ja omat pelimerkkini riittää mainiosti kustantamaan vaatimattoman elintasoni.
- Anonyymi
Yhtäkkiä ruutu hyppäsi sivulle 30 ja törmäsin tähän. Katsoin telkkaa ja sillä aikaa tää aukes. ap
- Anonyymi
Selkee enne siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkee enne siis?
Jännästi se pomppasi. Läppäri oli sylissä niin kai mä sitä tönäisin jotenkin. 🤭
- Anonyymi
Vuodatitko krokotiilin kyyneliä samalla? Ettien seuraavaa parralla varustettua rahamiestä.
- Anonyymi
Ohi, erehdyt henkilöstä.
- Anonyymi
En ole tuo tarkoittamasi ihminen, koska minun moraalilla varustettu nainen ei elä muuta kuin omilla rahoillaan.
Enkä etsi muuta kun hänet vain haluan. Enkä etsinyt häntäkään, minä vaan rakastuin häneen... köyhään ja parrattomaan mieheen rakastuin... tai niin luulin. 🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 774475
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.984143- 753586
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393142- 1613134
- 762954
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542898- 462601
- 1462157
- 1992105