Hei taas,
Eli olen nyt osastolla P1. Minulla oli oikeus käydä kaupassa itsenäisesti 3 päivää. Sitten lääkäri päätti mielivaltaisesti poistaa nämä oikeudet. Hänen mielestään tuhlasin liikaa. Minun piti ostaa itselleni vaatteita ja vähän herkkuja. Toin myös kavereilleni tupakkaa. Loppusumma oli 176€. Lääkäri ei mitenkään voinut tietää tätä. Osa rahoista tulee myös takaisin. Yt. Hannu Muikku osasto P1
Kupittaan sairaala ja liikkumisoikeudet
Anonyymi-ap
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sairaalasta saa vaatteet? Ruoka ainakin sisältyy hoitopäivämaksuun, joten kaupassa ei todellakaan tarvitse käydä.
- Anonyymi
Ruoka loppuu aina kesken. Ei riitä kaikille.
Jos oot jonossa loppupäässä, turha jonottaa. - Anonyymi
Jos haluaa kulkea sairaalan vaatteissa, niin ei tarvitse omia vaatteita, minä haluan pitää omia vaatteita. On myös mukava välillä syödä muutakin kuin laitosruokaa. T. Hannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka loppuu aina kesken. Ei riitä kaikille.
Jos oot jonossa loppupäässä, turha jonottaa.Jos näin on niin asiaasi hoitaa avi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253993- 702832
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362749- 1602631
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662554Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562395Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351882
- 501855
- 1291540