Hei taas,
Eli olen nyt osastolla P1. Minulla oli oikeus käydä kaupassa itsenäisesti 3 päivää. Sitten lääkäri päätti mielivaltaisesti poistaa nämä oikeudet. Hänen mielestään tuhlasin liikaa. Minun piti ostaa itselleni vaatteita ja vähän herkkuja. Toin myös kavereilleni tupakkaa. Loppusumma oli 176€. Lääkäri ei mitenkään voinut tietää tätä. Osa rahoista tulee myös takaisin. Yt. Hannu Muikku osasto P1
Kupittaan sairaala ja liikkumisoikeudet
Anonyymi-ap
4
314
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eikö sairaalasta saa vaatteet? Ruoka ainakin sisältyy hoitopäivämaksuun, joten kaupassa ei todellakaan tarvitse käydä.
- Anonyymi
Ruoka loppuu aina kesken. Ei riitä kaikille.
Jos oot jonossa loppupäässä, turha jonottaa. - Anonyymi
Jos haluaa kulkea sairaalan vaatteissa, niin ei tarvitse omia vaatteita, minä haluan pitää omia vaatteita. On myös mukava välillä syödä muutakin kuin laitosruokaa. T. Hannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka loppuu aina kesken. Ei riitä kaikille.
Jos oot jonossa loppupäässä, turha jonottaa.Jos näin on niin asiaasi hoitaa avi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717