ette usko ettö on kuuma. Ikkuna ja ovi on auki mutta ei auta. Herranjumala että on kuuma.
Juon vähän punaviiniä
17
256
Vastaukset
- Anonyymi
Histamiinit laittaa veren kiertämään yhdessä etanolin kanssa.
- Anonyymi
En käytä histamiinia. Olen aika luomu.
- Anonyymi
Niin. Harvoin on tämmöistä tilannetta. Yleensä klo 00.00 on melkein viiileintä, nyt yli 20 astetta, iltapäivällä reilusti vähemmän. Aika erikoinen sään käännekohta.
- Anonyymi
Täydellinen elokuun vimeinen päivä. Olisi pitänyt mennä terassille, jos olisi tämän tajunnut etukäteen.
- Anonyymi
Katsoin forecalta. Tosiaan huomenna klo 12 on viis astetta kylmempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin forecalta. Tosiaan huomenna klo 12 on viis astetta kylmempää.
tai siis tänään, lauantaina.
- Anonyymi
Onko tuttu tyyppi😁?
Ole varovainen, kun pidät ikkunoita ja parvekkeen ovia auki. Alkuasukkailla on alkukantaiset vaistot. Betonih*lvetissä ei näemmä ole tarpeeksi puita, että ne kiipeilee jo toisten kerrostaloasuntoihin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009998321.html- Anonyymi
Minulla on vahtikoira. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vahtikoira. 🤭
Alan murisemaan heti, kun huomaan jotain epämääräistä. Nukun toinen silmä auki. Olen sisäsiisti ja pieniruokainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan murisemaan heti, kun huomaan jotain epämääräistä. Nukun toinen silmä auki. Olen sisäsiisti ja pieniruokainen.
Niin, tuon sisäsiisteyden kanssa tosin vaihtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vahtikoira. 🤭
Veromaksaja kaikki noi kulut maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veromaksaja kaikki noi kulut maksaa
Mitkä kulut?
Ostin parilla lonkerokopalla käytetyn Daikinin. Pistettiin se tohon aitan seinään ja nyt on mukava +19 nukkumalämpö 🐼
🧸- Anonyymi
Luulenpa että viimeöinen kuumuus johtui sen verran punaviinistä että daikinikaan ei olisi auttanut.
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa että viimeöinen kuumuus johtui sen verran punaviinistä että daikinikaan ei olisi auttanut.
Juu jos sitä enempi ottaa, niin kuumottaahan se 😅
Sellasta lämpöä ei ehkä daikinilla saa pois 🤔
🧸
- Anonyymi
Onnekseni muistikin, että kolme viikkoa sitten ostettu viinipullo on juomatta. Voisi luoda tunnelmaa pilkkopimeässä ja pitää venetsilaiset manselaiseen tyyliin, pyytää vaikka Veera kakkukahveille.🎂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l263299- 1511771
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1621627Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91536Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1581381Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta391196Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm581088- 711054
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241009- 148923