Tarrautuminen ihmisiin jotka ovat käyttäneet, ja hylänneet

Anonyymi-ap

Mietin että minkä takia. Epäilen että tarrauduin heihin kiinni koska annoin heille kunnioitukseni ja luottamukseni liian helposti.
Annoin kunnioitukseni ja luottamukseni sitä hyväksikäyttäneille ja sille sylkääville ihmisille. Väärille ihmisille. Sitä ei arvostettu, vaikka ainakin joku höpisi paljon luottamuksesta minulle - vaikka hän hyväksikäytti minun luottamustani häneen. Toinen vain raivosi minulle ja syyllisti minua mutta ei ainakaan manipuloinut poistamaan viestejä. Se sussa on hyvää, että kun satutat, teet sen ihan suoraan. Huudat, haukut. Olet tosi raju, vaikka, kun välitit yhtään, silloin olit hellä. Olet rehellisempi kuin mun hyväksikäyttäjä. Ehkä et oo niin paha tyyppi vaikka huonosti mua oletkin kohdellut. Silti meillä on huonoa historiaa ja se on myös minun syytäni. Harmi etten tiedä tarkemmin.
Kuitenkin, voin olla ylpeä itsestäni ainakin siinä että olen kärsinyt niin paljon ja olen yhä elossa, ja ehkä oppinut ikävistä ihmisistä jotain. Kovin moni ei selviäisi samasta tuskan määrästä hengissä tai kehittämättä alkoholismia tai muita päihde-ongelmia, en usko että selviäisi. Tämä on ollut kidutusta liian pitkään. Joku voi ajatella että ansaitsen sen... joskus ihmettelen sitä itsekin. Ehkä, ehkä en. Toivoisin kuitenkin että kärsimys olisi takanapäin.

Aloin hahmoittaa tätä vastausta kun pohdin miksi erään huutaminen kummittelee ajatuksissa. Haluaisin eroon näistä henkisistä sidoksistani. Haluan että elämäni, että minä, olisi rauhallisia. Että ajatukseni olisivat rauhassa menneisyyden pahoilta ja huonoilta, järkyttäviltä kokemuksilta.
Voi olla että jonkun teistä näen, ja olen kai nähnytkin. Mutta ei mulle tullut huutajasta paha mieli. Sun näkeminen toi hyvää mieltä, koska sulla oli typerä ilme.
Mutta en halua kaivata sua jos se on mun päätettävissä - koska säkään et tahdo sitä.
Olen epäonnistunut sinun suhteen. En ole kunnioittanut tahtoasi. Siitä olen pahoillani... jos et ota anteeksipyyntöni vastaan, niin itselleni.
Olen epäonnistunut, mutta annan itselleni anteeksi, koska tiedän että mulla on ollut tosi rankkaa, tosi pitkään...

18

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En ymmärtänyt tästä yhtään mitään

    • Anonyymi
      UUSI

      Koita pärjätä noiden vaikeiden ihmisten
      Kanssa joita olet ympärillesi kerännyt
      Ja yritä kehittää suhteita siihen siintaan että
      Huutoa ja konflikteja on vähempi jatkossa.
      Ansaitset rauhalisemman ympäristön
      Vaikka he varmasti rakkaita ovatkin...
      Terkuin epävakaan kanssa jo paljon
      rauhallisemmin elävä ihminen .
      Jolla on ollu samankaltaisia kokemuksia nuorena ...
      Tsemppiä sinulle
      Terveisin vertaistuki....

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ihminen jota ei ole kehitä mitään suhteita


      • Anonyymi
        UUSI

        Tyhmänäkö pidät


    • Anonyymi
      UUSI

      Aikajana kiitos

      • Anonyymi
        UUSI

        Nope. Tekisi liian tunnistettavan. En halua stalkkereita ja kesto-kiusaajia. Pyydän että tyydytät sadismisi jonkun toisen kanssa, kiitos.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hirrrveän pitkä teksti, ettekö ymmärrä keskittymiskyky kestää max. Neljän rivin verran ennen kuin on lounas tai suursiivous mielessä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onneksi kukaan ei pakota lukemaan. Sullekin suosittelen adhd lääkkeitä että riittää keskittyminen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Huonoihin ihmisiin ja suhteisiin takertuminen johtuu lapsuuden traumoista. Sinun kannattaisi hakeutua terapiaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä. Jatketaan siitä, mihin lapsuuden perheessä jäätiin. Haetaan äidin ja isän rakkautta traumakemiasuhteista. Kun tämän tosiasian tiedostaa, on se jo alku.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole lapsuudessa traumoja. Luulen että pärjäilen. Terapia on kallista vaikka kela tukisi. Taho joka on sitten ilmainen, ei edes ymmärrä ottaa huomioon käytettävää ehkäisyä. Kaikki pitää lopulta miettiä keskenään ja yksin. Olen omillani itseni kanssa eikä sitä muuta mikään. Mua ei ole lääkkeet eikä ihmiset, myöskään hyväntahtoiset pelastaneet. Mutta uskon että saan pelastettua itseni.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sä oot kyllä juntti! En voi pahemmin sanoa vaikka tahdonkin ettei poisteta heti. Te kiusaajat ja hyväkskäyttäjät just sanotte aina noin kun teidän kaltaisten jälkeen avautuu. Se on aikas mielenkiintoista että niitä lapsuuden traumojen oirehdintoja ei ole ollut aiemmin vaan vasta kun tuon kaltaiseen on tutustunut.

        -Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä on tullut otettua?

      -Mieheltä

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se mitään ole ottanut. Käänteispsykologiaa.
        Hänet otettiin ilomielellä vastaan, mutta ilmeisemmin lapsuudentraumat teki hänestä epävakaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään ole ottanut. Käänteispsykologiaa.
        Hänet otettiin ilomielellä vastaan, mutta ilmeisemmin lapsuudentraumat teki hänestä epävakaan.

        En ole epävakaa eikä ole lapsuudentraumoja.


      • Anonyymi
        UUSI

        Oisko joutunut tekemisiin sun kanssa?


    • Anonyymi
      UUSI

      luin mä pari ekaa riviä sit rupes hyppii silmissä😂 skip

      • Anonyymi
        UUSI

        En ole asentamassa tiktokkia että voisin kertoa tän sulle tiktok-tanssina. Toivon että sulle löytyy sopivia adhd lääkkeitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe