Netistä selailin ja hinta oli 195€/200€. Onko tämä ihan nykypäivää?
Aika hurjia hintoja pyydetään.
Energia hoidon hinta.
11
274
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kävin maailman parhaassa energiahoidossa ikinä! Sastamalan näkijänainen teki ja maksoi hiukan rapiat 60euroo että kyllä tuollaiset hinnat nyt on ihan avaruudesta! Kannattaa hiukan katsoo mihin menee, joku vuosi sitten kävin yhdellä, joku enkelihoitaja oli olevinaan ja sen hoidon jälkeen oli kroppa ihan tukosa. Niitä energiahoitoja mainostaa monet tekevänsä mutta ei kannata ihan kaikkee uskoo.
- Anonyymi00004
Huijausta..
- Anonyymi00005
Jos Sastamalan näkijänainen osaa hommansa reiluun 60€.n Niin miksi sitten kuitenkin käyt muualla? Eikös tuo ole vähän ristiriitaista?
Jos mä löydän ihmisen joka osaa hommansa niin en mä lähde muille käymään. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos Sastamalan näkijänainen osaa hommansa reiluun 60€.n Niin miksi sitten kuitenkin käyt muualla? Eikös tuo ole vähän ristiriitaista?
Jos mä löydän ihmisen joka osaa hommansa niin en mä lähde muille käymään.Etkö ymmärtäny mitä tois kirjotti. Oli käynyt sillä enkelihoitajalla ennen sitä sastamalan käyntiä, toope.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huijausta..
Suuri osa niistä ehkä onkin.
Itselleni ""Sastamalan noitanainen tehnyt myös energiahoitoo, on reikihoitaja mutta luin Facen julkaisuaan missä sanoo että hänellä on energia välittynyt käsien kautta aina mutta että sanoo sitä reikihoidoksi koska asiakkaan on helpompi se niin ymmärtää.
Joka tapauksessa, pitkään juilinut selkäkipu nyt poissa. Ihmeellinen asia myös että huomasin ihon kunnon parantuneen, muutkin huomanneet. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etkö ymmärtäny mitä tois kirjotti. Oli käynyt sillä enkelihoitajalla ennen sitä sastamalan käyntiä, toope.
Mitä sä nyt rupeat rähisemään? Rauhotu...hitto vie
- Anonyymi00008
Ne hoidot eivät perustu mihinkään muuhun kuin siihen että vuorovaikutuksessa toiseen ihmiseen tulee hyvä olo. Sikäli ok, muuten huuhaata.
- Anonyymi00010
Noin sanoo vain sellainen joka ei ole käynyt. Minulta on lähtenyt vuosia kiusannut ihottuma ja juuri tuossa mainitulla olen käynyt myös.
Kaikki voiteet ja hoidot kokeilin ennen, mikään ei auttanut. Käyn edelleen, silloin tällöin, että pysyykin poissa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Noin sanoo vain sellainen joka ei ole käynyt. Minulta on lähtenyt vuosia kiusannut ihottuma ja juuri tuossa mainitulla olen käynyt myös.
Kaikki voiteet ja hoidot kokeilin ennen, mikään ei auttanut. Käyn edelleen, silloin tällöin, että pysyykin poissa.No, ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. :)
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No, ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. :)
Joku tyhmä täällä nyt huitoo ja trollaa ja koittaa mitätöidä. Liekö juuri tuo mistä Ap kertoi.
- Anonyymi00013
googlasin ja antoi että on selvänäkijä Naomi M., ottaako noihin energia hoitoihinkin siellä suodenniemellä vastaan? Haluan kokeilla kun niin pitkään jatkunut tämä minun uupumus, mielestäni nukun tarpeeksi ja kaikki pitäisi olla hyvin mutta kaiken aikaa ihan tolkuttoman uupunut olo. Mieskin jo purnaa ja valittaa kun en jaksa oikein mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1862388- 581315
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221028- 961026
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975