Netistä selailin ja hinta oli 195€/200€. Onko tämä ihan nykypäivää?
Aika hurjia hintoja pyydetään.
Energia hoidon hinta.
11
287
Vastaukset 11
- Anonyymi00002
Kävin maailman parhaassa energiahoidossa ikinä! Sastamalan näkijänainen teki ja maksoi hiukan rapiat 60euroo että kyllä tuollaiset hinnat nyt on ihan avaruudesta! Kannattaa hiukan katsoo mihin menee, joku vuosi sitten kävin yhdellä, joku enkelihoitaja oli olevinaan ja sen hoidon jälkeen oli kroppa ihan tukosa. Niitä energiahoitoja mainostaa monet tekevänsä mutta ei kannata ihan kaikkee uskoo.
- Anonyymi00004
Huijausta..
- Anonyymi00005
Jos Sastamalan näkijänainen osaa hommansa reiluun 60€.n Niin miksi sitten kuitenkin käyt muualla? Eikös tuo ole vähän ristiriitaista?
Jos mä löydän ihmisen joka osaa hommansa niin en mä lähde muille käymään. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos Sastamalan näkijänainen osaa hommansa reiluun 60€.n Niin miksi sitten kuitenkin käyt muualla? Eikös tuo ole vähän ristiriitaista?
Jos mä löydän ihmisen joka osaa hommansa niin en mä lähde muille käymään.Etkö ymmärtäny mitä tois kirjotti. Oli käynyt sillä enkelihoitajalla ennen sitä sastamalan käyntiä, toope.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huijausta..
Suuri osa niistä ehkä onkin.
Itselleni ""Sastamalan noitanainen tehnyt myös energiahoitoo, on reikihoitaja mutta luin Facen julkaisuaan missä sanoo että hänellä on energia välittynyt käsien kautta aina mutta että sanoo sitä reikihoidoksi koska asiakkaan on helpompi se niin ymmärtää.
Joka tapauksessa, pitkään juilinut selkäkipu nyt poissa. Ihmeellinen asia myös että huomasin ihon kunnon parantuneen, muutkin huomanneet. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etkö ymmärtäny mitä tois kirjotti. Oli käynyt sillä enkelihoitajalla ennen sitä sastamalan käyntiä, toope.
Mitä sä nyt rupeat rähisemään? Rauhotu...hitto vie
- Anonyymi00008
Ne hoidot eivät perustu mihinkään muuhun kuin siihen että vuorovaikutuksessa toiseen ihmiseen tulee hyvä olo. Sikäli ok, muuten huuhaata.
- Anonyymi00010
Noin sanoo vain sellainen joka ei ole käynyt. Minulta on lähtenyt vuosia kiusannut ihottuma ja juuri tuossa mainitulla olen käynyt myös.
Kaikki voiteet ja hoidot kokeilin ennen, mikään ei auttanut. Käyn edelleen, silloin tällöin, että pysyykin poissa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Noin sanoo vain sellainen joka ei ole käynyt. Minulta on lähtenyt vuosia kiusannut ihottuma ja juuri tuossa mainitulla olen käynyt myös.
Kaikki voiteet ja hoidot kokeilin ennen, mikään ei auttanut. Käyn edelleen, silloin tällöin, että pysyykin poissa.No, ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. :)
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No, ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. :)
Joku tyhmä täällä nyt huitoo ja trollaa ja koittaa mitätöidä. Liekö juuri tuo mistä Ap kertoi.
- Anonyymi00013
googlasin ja antoi että on selvänäkijä Naomi M., ottaako noihin energia hoitoihinkin siellä suodenniemellä vastaan? Haluan kokeilla kun niin pitkään jatkunut tämä minun uupumus, mielestäni nukun tarpeeksi ja kaikki pitäisi olla hyvin mutta kaiken aikaa ihan tolkuttoman uupunut olo. Mieskin jo purnaa ja valittaa kun en jaksa oikein mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3281650Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341370Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369- 651071
- 741000
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen81814- 53796
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112775Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42733Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677