https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/77e5c1af-a093-4631-90aa-4b5980093c19
jakautuuko puolue kahtia kuten Soinin PS aikanaan?
tampereella kuumat puheet?
Demarilähteet kertovat, millainen kamppailu puolueessa kytee pinnan alla
Anonyymi-ap
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse politiikan juttuja spämmätä Tampereen palstalle. Niille on ihan omat aihealueensa. Eikä kannta linkittää kirjoituksia, jotka jäävät maksumuurin taakse.
- Anonyymi
😂🤣 Persu ei kaikkien puolueitten kannattaja ole yhtä yksinkertaisia.
Persu varmaan muistat kun Jussi sanoi, PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan.
Voitko avat mitä tämä politiikkaa on, ei ainakaan eroa yhtään Sipilän hallituksen aikaisesta politiikasta, mo ei pakolaisia ole tullut niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254023- 692930
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362759- 1602671
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662594Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562405Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351892
- 501865
- 1291550