Mitähän se kurssi vielä saa aikaan,kuin tunnustetaan vain lännen hajottamat valtiot !?
Ylen rasismi kurssi toimi heti, urheiluselostajolta kielettiin Venäläis urheilia sana !?
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Minun jugurtti hintaan ei vaikuta mitenkään, jos Venäjä sanaa on pannassa.
Persu nousiko sinun jugurtti hinta.- Anonyymi
Historia, maat ja maanosat saati mikään muukaan ei poistu sensuurilla eikä kirjarovioilla.
Persut eivät ole sensuurin takana, vaan vihervasemmistolainen ideologia mikä (persut) näkyy sinulle olevan koko maailman ainoa ongelma.
Venäjä on ja pysyy rajanaapurinamme myös heidän harjoittaman Ukrainan hyökkäyssodan aikana ja sen sodan jälkeenkin. Sensuuri ei sitä mihinkään hävitä.
- Anonyymi
Ei se syy ollut rasistinen vaan geopoliittinen.
- Anonyymi
Muta Rycien kieli kursssi ei olle toinimut,kksa en vilä äkän osa kirjoiat oigen ?!
- Anonyymi
On niitä puhtaita rasisteja,edelleenkin Suomessa, kion urheili ja perustuslakimme roskiin heitto !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä puhtaita rasisteja,edelleenkin Suomessa, kion urheili ja perustuslakimme roskiin heitto !?
Niin on tosiaan puhtaita rasisteja Suomessa. Nimittäin te venäjämieliset ja muut venäläiset!
- Anonyymi
Joko Israel sana on kielletty onhan kyse sentään vihervasemmistolais lafkasta joka lietsoo antisemitismiä?
Melkoset sensuurit näkyy tässä uussensuurin aikakaudessa olevan päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569