Sinulla on niin nätit silmät. Rakastan sua 💗
Mukavaa lauantaita sinulle H nainen
13
316
Vastaukset
- Anonyymi
Minkäväriset?
- Anonyymi
harmaat on hänellä.
ap
- Anonyymi
Miksi haaveilet täällä. Laita hänelle viestiä ja tutustu häneen, jos kerran rakastat. Palstalla haaveilu ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Itse ihastun itsevarmoihin toiminnan miehiin.
- Anonyymi
Suloista. Täysin hyödytöntä ja ajanhukkaa tietystikin kun tänne tämän pistät. -naiselta sivusta
- Anonyymi
Heh. Mitähän tuo sinun toimintasi on🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Mitähän tuo sinun toimintasi on🤔
No sanoo vaikka, huomenna tulen hakemaan sinut klo 10 ja lähdetään Nuuksioon kävelemään. Ihannemieheni on siis urheilullinen, ei mikään lihaskimppu, mutta terveet elämäntavat. -h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanoo vaikka, huomenna tulen hakemaan sinut klo 10 ja lähdetään Nuuksioon kävelemään. Ihannemieheni on siis urheilullinen, ei mikään lihaskimppu, mutta terveet elämäntavat. -h
Mä kävin siellä nuorempana kavereiden kanssa grillaamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Tule huomenna hakemaan klo 10.00. Lähdetään Nuuksioon. Mahtava paikka. Mukavaa mennä sinne kivan seuralaisen kanssa.
- Anonyymi
Täällä on varmaan 5 H naista koko ajan. Senkus poimit. Minulla on harmaat silmät ja olen h mutta hän en ole.
- Anonyymi
Minkä kirjaimen kanssa H haluaa toimintaa? T kenties.
- Anonyymi
Millainen nainen tämä h on.?
- Anonyymi
Nainen joka haluaa viihdyttää ja kiihdyttää siihen asti kunnes kuolee. Nainen joka rakastaa silti eniten olla vain yksin ja hiljaa. Kontrasteja täynnä oleva nainen. Nainen ketä kukaan ei tule saamaan kiinni. Sellainen on h. -sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393867Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3362782Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12219Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452063Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111595Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1451311- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901053- 541031