Mut hei ei tarvii ahdistua, ei tarvii huolestua, välitän susta eniten maailmas, enemmän kuin kestään muusta paitsi yhdest ihanast kisust (lemmikki), joka menee kaiken edelle. Tiiän et nää tunteiden myrskyt,itsetuhoisuus, ja kaikki voimakkaimmat ja intensiivisimmät tunteet on susta ahdistavia ja sua saattaa oikeesti pelottaa välil ,mut tiiän että ikinä maailmas en ees tunne myrskyissä sua satuttais,loukkais tai pahaa sulle haluais.. haluaisin olla siellä sunkaa nyt, tässä ukkosmyrskyssä sun luonas, turvanas , jotta voisin kertoa mun tunteet selkeämmin kuin palstalla.
Kyllä muhun on moni ihminen tykästynyt (huolimatta niitten wöyhöttäjien) puheista, mut vaan yhdel naisel on avain mun sydämeen.. se oot sä.. muiden kanssa tulis vaan paljon pahaa ja kärsimyst aikaan molemmille, se ei oo oikein kellekkään, en ketään muuta naista osaa tai edes halua rakastaa. Sä oot mun ainoo rakkaus, mun kirjoitusten inspiraatio, kaunein nainen maailmassa, kaunein persoona koko maailmankaikkeudessa. On yksinäinen, mutta en oo "yksin", jos tajuut.. ymmärrät mua paremmin kuin kukaan muu täs maailmas.. mitä vaan sun vuoks tekisin, et saisin edes hetken sun kaa elää tätä "unelmaa" aidosta rakkaudesta ja tunteesta.
Ihmiset ei tiedä tai näe kuin pieniä palapelin palasia tästä elämästä ja minuudesta, muodostavat mielikuvansa minusta näiden pienien noukittujen, joissain tapauksessa pölyisien tai multaisten palasten avulla, eikä heidän tarvitse, voivat vihata minua rauhassa olen ansainnut sen, mutta sä rakkain, sä ymmärrät.. sä ymmärrät mua <3
Aistin sen.. intuiitivisesti, unista, ja kaikesta. Silti sulla on sen pieni ahdistus sydämes, minkä mä ymmärrän tosi hyvin..on idioottimaistaa ja jopa vaarallistakin pyytää puolitutulta ihmiseltä täyttä luottamusta, ja en voi vaatia sitä sulta, kunhan tiedät et välitän ja pidän susta yli kaiken ja mitä vain sinun vuoksesisi tekisin.. haluisin vaan et tää haave/unelma yhteisest tulevaisuudesta vois edetä johonkin..
Koska se todella pitää mua voimissaan, ja murtuneen,särkyneen ja rikkinäisen sydämen pitää viimeisillä voimillaan elossa. <3
Tiiän että rakkauteni on pelottavaa ja välillä jopa ahdistavaa :c
Anonyymi-ap
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana kirjoitus ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Voi kunpa tämä kaunis kirjoitus olisi mulle. Just nyt upposi kyllä niin osuvasti tähän hetkeen, kun epäusko meinaa puskea päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764201
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.873938Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393082- 653060
- 1603040
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542818- 652804
- 462293
- 392037
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591808