kunnes teippi loppui.
:(
Vielä olisi tekemistä siinä ja voisihan sen tehdä ilman teippiä ja laittaa ne myöhemmin, mutta se on ärsyttävää ja työlästä pujotella teippiä johtosarjojen välistä.
Kaiken pystyy nyt korjaamaan teipillä tai rakkaudella.
Teipillä siten että lähtisi sitä kaupasta hakemaan.
Rakkaudella siten, että joku sen teipin minulle toisi.
Aion nyt keittää kahvia ja ehkä käydä suihkussa ja sitten katson jos jaksan lähteä kauppareissuun.
Saattaa myös olla niin, että tuolta tallista tai jostain laatikon pohjalta löytyisikin teippirulla.
Kyllähän teippiä löytyy, mutta nyt pitäisi olla sähköteippiä.
Toimiihan muutkin teipit, mutta olen vähän perfektionisti ja liitosten teippaukset täytyy olla samanlaisia.
Mitä sinä nainen tekisit tässä tilanteessa?
:)
Nainen, projekti eteni ihan kivasti
12
294
Vastaukset
- Anonyymi
Laita vaan oikealla sähköteipillä jotta logiikka pätee jatkossakin.
- Anonyymi
Joo, kun vaan olisi.
- Anonyymi
Nainen, kahvit on keitetty ja minulla on hyviä sekä huonoja uutisia.
Tallista löytyi 2 rullaa sähköteippiä, mutta toinen on kevi ja toinen on leveämpää mustaa teippiä.
Ne ovat myös eri valmistajan, joten ovat ohkasempaa ja kovempaa.
Voi ei.
:(- Anonyymi
Leveämmän voi leikata kapeammaksi ja kapeamman leveäksi kun laittaa kaksi siivua vierekkäin.
Värit on sähköteipeissä tärkeimmät joten jos musta kelpaa niin tuunaa niistä sopiva
- Anonyymi
Nyt nautin kahvia ja mietiskelen seuraavaa askelta tämän asian osalta.
- Anonyymi
Laitat saunan tulille saunot syöt lepäät ja menet huomenna🤗
- Anonyymi
Toisaalta kun tarkemmin ajattelen, niin tässä voi olla myös ns. onni onnettomuudessa.
Vaikka se teipin loppuminen kesken hieman ketuttaa, niin olinhan siinä jo tinaillut niitä liitoksia jonkin aikaa, eikä se fluxin käry ole mitään terveellistä.
Ehkä siis parempikin pitää tauko ja lopettaa projekti tältä päivältä.
:)- Anonyymi
Näin neuvoisin, ettei saa tälliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin neuvoisin, ettei saa tälliä.
Kolvatessa voi mennä myös sähköä silmiin.Järkyttävää kipua, niitä päivystyksessä ollut useita. Jos nainen hitsaa vielä pahempi, kun ripsarit lisäksi kihelmöi.
- Anonyymi
Ihan touhupylly🥰ois niiiin mies mun makuun💕
- Anonyymi
Voi huomionkipeyden huipentuma.
Jos tunnette toisenne, niin miksi avaudutte koko Suomelle tästä?
Ei ketään kiinnosta teidän asianne. Tämä palsta on tarkoitettu ikävöintiin.
Siirtykää remonttipalstalle.- Anonyymi
Mutta onhan se ikävä asia jos teippi loppuu kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935