Nainen, projekti eteni ihan kivasti

Anonyymi-ap

kunnes teippi loppui.
:(
Vielä olisi tekemistä siinä ja voisihan sen tehdä ilman teippiä ja laittaa ne myöhemmin, mutta se on ärsyttävää ja työlästä pujotella teippiä johtosarjojen välistä.
Kaiken pystyy nyt korjaamaan teipillä tai rakkaudella.
Teipillä siten että lähtisi sitä kaupasta hakemaan.
Rakkaudella siten, että joku sen teipin minulle toisi.

Aion nyt keittää kahvia ja ehkä käydä suihkussa ja sitten katson jos jaksan lähteä kauppareissuun.
Saattaa myös olla niin, että tuolta tallista tai jostain laatikon pohjalta löytyisikin teippirulla.
Kyllähän teippiä löytyy, mutta nyt pitäisi olla sähköteippiä.
Toimiihan muutkin teipit, mutta olen vähän perfektionisti ja liitosten teippaukset täytyy olla samanlaisia.

Mitä sinä nainen tekisit tässä tilanteessa?

:)

12

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita vaan oikealla sähköteipillä jotta logiikka pätee jatkossakin.

• Anonyymi

Joo, kun vaan olisi.

• Anonyymi

Nainen, kahvit on keitetty ja minulla on hyviä sekä huonoja uutisia.
      Tallista löytyi 2 rullaa sähköteippiä, mutta toinen on kevi ja toinen on leveämpää mustaa teippiä.
      Ne ovat myös eri valmistajan, joten ovat ohkasempaa ja kovempaa.
      Voi ei.
      :(

• Anonyymi

Leveämmän voi leikata kapeammaksi ja kapeamman leveäksi kun laittaa kaksi siivua vierekkäin.
        Värit on sähköteipeissä tärkeimmät joten jos musta kelpaa niin tuunaa niistä sopiva

• Anonyymi

Nyt nautin kahvia ja mietiskelen seuraavaa askelta tämän asian osalta.

• Anonyymi

Laitat saunan tulille saunot syöt lepäät ja menet huomenna🤗

• Anonyymi

Toisaalta kun tarkemmin ajattelen, niin tässä voi olla myös ns. onni onnettomuudessa.
      Vaikka se teipin loppuminen kesken hieman ketuttaa, niin olinhan siinä jo tinaillut niitä liitoksia jonkin aikaa, eikä se fluxin käry ole mitään terveellistä.
      Ehkä siis parempikin pitää tauko ja lopettaa projekti tältä päivältä.

:)

• Anonyymi

Näin neuvoisin, ettei saa tälliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin neuvoisin, ettei saa tälliä.

Kolvatessa voi mennä myös sähköä silmiin.Järkyttävää kipua, niitä päivystyksessä ollut useita. Jos nainen hitsaa vielä pahempi, kun ripsarit lisäksi kihelmöi.

• Anonyymi

Ihan touhupylly🥰ois niiiin mies mun makuun💕

• Anonyymi

Voi huomionkipeyden huipentuma.

Jos tunnette toisenne, niin miksi avaudutte koko Suomelle tästä?

Ei ketään kiinnosta teidän asianne. Tämä palsta on tarkoitettu ikävöintiin.

Siirtykää remonttipalstalle.

• Anonyymi

Mutta onhan se ikävä asia jos teippi loppuu kesken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe