ja olisit ollut siinä minne mielestäni kuulut ❤️🧡💛💚.
Kerran ei olisi tarvinnut kuin tönäistä
15
255
Vastaukset
- Anonyymi
Noh minne olisit tönäissyt? ♥️
- Anonyymi
Enpä kerro tänne. Hän ehkä tietäisi, jos lukisi ja ajattelisi minua.
- Anonyymi
Tiedän kyllä. Tiedän paljon muutakin, vaikka en usko , että noin sairaasti kirjoitat. On joku muu myös, joka tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä. Tiedän paljon muutakin, vaikka en usko , että noin sairaasti kirjoitat. On joku muu myös, joka tietää.
Sana tarvinnut oli liikaa.
Meinaatko selvitä kaikesta?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaasti kirjoitat? Leikkiä se vain oli ja tuskin sinulle. Hän ei voi olla noin tosikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaasti kirjoitat? Leikkiä se vain oli ja tuskin sinulle. Hän ei voi olla noin tosikko.
Älä selitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana tarvinnut oli liikaa.
Meinaatko selvitä kaikesta?!Nämä ei enää liity aloitukseen. Olen selvinpäin ja taitaa olla korkki aika monella ollut auki aamusta asti. Unohtakaa pöljät. Aloittaja on NAINEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä selitä.
Miksi sinun pitää kännissä tulla tänne kuvittelemaan että jokin aloitus liittyy sinuun? Olet ammattimainen mielensä pahoittaja ja otat kaiken niin negatiivisesti. Ketään kiinnosta tuollainen tyyppi. Tämä ei liity sinuun joten vttuuun siitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun pitää kännissä tulla tänne kuvittelemaan että jokin aloitus liittyy sinuun? Olet ammattimainen mielensä pahoittaja ja otat kaiken niin negatiivisesti. Ketään kiinnosta tuollainen tyyppi. Tämä ei liity sinuun joten vttuuun siitä vaan.
Onko pelko persiissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pelko persiissä?
Sinulla tuntuu olevan tyhjän omija.
- Anonyymi
Junan alle?
- Anonyymi
No ei sitten millään. Haluan hänet elävänä.
- Anonyymi
Vai niin. Kaipaamaani naista ois vaan pitänyt ottaa lanteilta ja vetää vähän lähemmäs niin ois ollu siinä mihin kuuluu..
- Anonyymi
Kauniisti sanottu. Jospa teet sen hänelle vielä joskus. Minä en varmaan pääse niin hyvään tönimispaikkaan omani suhteen ainakaan helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti sanottu. Jospa teet sen hänelle vielä joskus. Minä en varmaan pääse niin hyvään tönimispaikkaan omani suhteen ainakaan helposti.
Teen jos näen. Taitaa jäädä haaveeksi enkä usko tapaavani koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154