Sinähän jo kerran annoit luvan. Sanoit ettei haittaa.
Saan minä roikkua sinussa
60
379
Vastaukset
- Anonyymi
Saat saat, tottakai.
- Anonyymi
Kiitos oot kiva.
- Anonyymi
Roiku baby. Tiiät et haluun sua. Enemmän ku about mitään …
Mmmm - Anonyymi
Jos olet h niin lopeta nuo oudot kirjoittelut
- Anonyymi
Sinä kiusasit sitä hoota täällä eilenkin. Olet pikkupalastapsuko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkupalstapsy-o.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiusannut. Ei kiinnosta hän tai hänen elämä / kirjoittelut milläänlailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiusannut. Ei kiinnosta hän tai hänen elämä / kirjoittelut milläänlailla.
Minua ei kiinnosta sinun mielipiteet kuka oletkin. Älä lue näitä horo jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta hänen kirjoittelut ja kuitenkin kiellät häntä kirjoittamasta? Ketään ei kiinosta kaltaisesi jalkeenjääneet palstalaiset ja teidän mielipiteenne yhtään. Yllytät vaan ihmisiä kirjoittamaan lisää noin.
- Anonyymi
Roiku mielellään
- Anonyymi
Roikun minä hänessä kuin hukkuva renkaassa.
- Anonyymi
Minussa roikkuminen ei haittaa, kunhan se rajoittuu vain minuun eikä koske koko sukua.
- Anonyymi
En tiedä ensimmäistäkään hänen sukulaistaan nimeltä tai ulkonäöltä, joten meepä omimaan joku muu palstalla kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ensimmäistäkään hänen sukulaistaan nimeltä tai ulkonäöltä, joten meepä omimaan joku muu palstalla kiitos.
:DDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11-vuotias on vähän liian nuori sinulle, joten lopeta lasten jahtaaminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 11v juttu ei liity aloitukseen eikä ollut aloittajan kommentti. Jotkut täällä sekoilee ilmeisesti aineissa.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia sinä tulet tähän sitä vinkumaan hvetin vinkulelu. Ei liity minuun eikä kaivattuuni. Soita poliisille tyhmä. Jos sinä tiedät jonkun seuraavan 11-vuotiasta etkä ilmoita poliisille, niin olet osallinen, syyyllinen. Aloitus ei liity tuollaiseen. Ihan aikuisia ollaan molemmat! Miten sinä voit olla noin harhoissasi että sotket sen näihin teksteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sinä tulet tähän sitä vinkumaan hvetin vinkulelu. Ei liity minuun eikä kaivattuuni. Soita poliisille tyhmä. Jos sinä tiedät jonkun seuraavan 11-vuotiasta etkä ilmoita poliisille, niin olet osallinen, syyyllinen. Aloitus ei liity tuollaiseen. Ihan aikuisia ollaan molemmat! Miten sinä voit olla noin harhoissasi että sotket sen näihin teksteihin.
Tämä oli siis tuolle sekopaalle, joka siitä lapsesta kirjoitti. Hänen kommenttinsa vaan poistui välistä.
- Anonyymi
Kirjoitettu on: hän riippuu Minussa, siksi pelastan hänet. What are u waiting 4 ...
- Anonyymi
Ei haittaa hyvää yötä
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kivaa huomista sinulle.
- Anonyymi
Koukuttunu häneen palstaan ja kaikkeem tähän ihmeellisyyteen niin ettei kuulkaa elämästä tu mittää.
- Anonyymi
Sinä AP olet pahin kiusaaja
- Anonyymi
Kyllä se olet sinä pisteetön vamppi joka täällä kiusaat kaikkia. Olet täyttä ymmärrystä vaille. Toivottavasti päädyt pian vankilaan tai hautaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se olet sinä pisteetön vamppi joka täällä kiusaat kaikkia. Olet täyttä ymmärrystä vaille. Toivottavasti päädyt pian vankilaan tai hautaan!
Tietäsit vaa kelle puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäsit vaa kelle puhut.
Tuokin sinun kommentti oli kiusaaamista. Perustele miten minä olen ketään kiusannut ja mistä sinä minut tuntisit. Et sinä pysty. Olet pelkkä kiusaaja. Aina kun tulet öisin tänne niin kiusaaminen alkaa. Sinä kiusaat tuota veeran kaipaajaakin eikä niin? Mene harhoineisi jo muualle. Olet paha oikeasti. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota hautaan joutumista sä ootkin toitottanut useasti eri sanavalinnoilla. Entäs sitten kun sun piinaamasi tekee niin? Sellanen joka ei oo tehny mitää väärää kellekään. Onks sitte hyvä mieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota hautaan joutumista sä ootkin toitottanut useasti eri sanavalinnoilla. Entäs sitten kun sun piinaamasi tekee niin? Sellanen joka ei oo tehny mitää väärää kellekään. Onks sitte hyvä mieli?
Sinä et ole terve. Otat parin lauseen otsikosta pallon ja alat purkaa omaan elääsi tänne. Luepa nyt tästä: en tiedä mistä puhut, en ole keneksi luulet, eikä kiinnosta enää tuollainen kuvittelija. Syöt Iääkkeet ja nukkumaan. Öitä nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oot oikee vtun ilkeä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole terve. Otat parin lauseen otsikosta pallon ja alat purkaa omaan elääsi tänne. Luepa nyt tästä: en tiedä mistä puhut, en ole keneksi luulet, eikä kiinnosta enää tuollainen kuvittelija. Syöt Iääkkeet ja nukkumaan. Öitä nyt
Ikävää ehkä mutta lääkkeitä mä en tarvitse.
Toisekseen toi on juurikin kiusaamista ja loukkaamista kuinka sä lyttäät sellasia jotka tarvii. Parempia ihmisiä iso osa mtpotilaista ja muista on kun kiusaaja sekä haukkuja jne..
Jopa psyk.paatit ja narskut. <3
- Anonyymi
Aloittaja sinä olet se joka tahallaan rikkoo ihmisiä, ja toisten välejä. Tahallaan mustamaalaat muita ja teet paljon pahaa muille. Ootko koskaan miettinyt miksi teet niin?
Jäitkö aikoinas trollaamaan tänne koska et saanut kenet halusit? Ja sen vuoksi ei muutkaan saisi tykätä toisistaan. Ei edes ystävä mielessä sellaisetkin sekoitat ja sotket. Matkit ja esität toisia ja vedätät sellasia jotka välittää.
Todella surullista kuinka loppujen lopuksi sinä jäät yksin palstalle aina.- Anonyymi
En ole hän. Sekoitat omia harhojasi palstaan. Hyvää yötä nyt. Pitäkää harhanne kurissa. Minä en sotke ihmisten välejä missään ja luin sinulta vain ekan lauseen. Se kun ei liity minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän. Sekoitat omia harhojasi palstaan. Hyvää yötä nyt. Pitäkää harhanne kurissa. Minä en sotke ihmisten välejä missään ja luin sinulta vain ekan lauseen. Se kun ei liity minuun.
Kyllä se liittyy sinuun kultaseni, muista että saat kantaa itse seuraukset toimintasi ja sanoistasi. Onneks sain muutkin näkemään mitä sä teet. Kannattaa jatkossa miettiä kenellä leikit. Tai oikeastaan sun ei kannattais leikkiä kenelläkään vaan ennemminkin selvittää asiat enneku on myöhästä. Eli seuraavan vrk aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että samat harhat on usealla samaa aikaa päällä (: Tuon saman oot muuten ennenkin sanonut mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se liittyy sinuun kultaseni, muista että saat kantaa itse seuraukset toimintasi ja sanoistasi. Onneks sain muutkin näkemään mitä sä teet. Kannattaa jatkossa miettiä kenellä leikit. Tai oikeastaan sun ei kannattais leikkiä kenelläkään vaan ennemminkin selvittää asiat enneku on myöhästä. Eli seuraavan vrk aikana.
Olet oikeasi psygo. Naurattaa jo. Tiedän että esität ja leikit. Vaikka hetkeksi provosoituisin niin en mene sinun manipulointiin. Tiedät että et tarkoita minua. Menen nyt muualle kun tuolla on kivempaa seuraa. Pärjäile sinä täällä ja kiusaa muita nyt.
- Anonyymi
Ootko sä niin täydellinen hyvin koulutettu että sä oot "vaimomatskua" toisinku vähemmän kouluttautumattomat?
- Anonyymi
En ymmärrä miksi käyt kimppuuni. En ole kiusaaja. Juo lisää sika!
- Anonyymi
Lopeta jo mussuttaminen, minä siirryn terveempien seuraan nyt. En tunne sinua etkä sinä minua. Mutta kaikeast päätellen olen sinua koulutetumpi ja älykkäämpi. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo mussuttaminen, minä siirryn terveempien seuraan nyt. En tunne sinua etkä sinä minua. Mutta kaikeast päätellen olen sinua koulutetumpi ja älykkäämpi. ;)
Etpä taida olla ainakaan älykkäämpi.
Etkä todellakaan parempi millään tapaa.
Juoppa ihan itse lisää mulla ei ole tarvetta.
Sulla taitaa olla kun aina kaikki muut on juoppoja sun mielestä jotka sanoo sulle vastaan tai jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä taida olla ainakaan älykkäämpi.
Etkä todellakaan parempi millään tapaa.
Juoppa ihan itse lisää mulla ei ole tarvetta.
Sulla taitaa olla kun aina kaikki muut on juoppoja sun mielestä jotka sanoo sulle vastaan tai jotain.Täällä palstalla suurin osa on juoppoja. Minä en ole. Olen väistänyt luodin ja käytän tosi harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla suurin osa on juoppoja. Minä en ole. Olen väistänyt luodin ja käytän tosi harvoin.
Voi sellasta sit sinähän sen tiedät vai kuka ja kuin moni käyttää ja minkä verran Alkoa täällä???
Voisin väittää että mä käytän harvemmin kun sä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sellasta sit sinähän sen tiedät vai kuka ja kuin moni käyttää ja minkä verran Alkoa täällä???
Voisin väittää että mä käytän harvemmin kun sä.Sen huomaa jutuista. Sinä hyökkäsit tuntemattoman kimppuun älyttömillä väitteilläsi eli olet kännissä tai joku potiIas. En tiedä kumpi olet, mutta tunnen kaltaisesi. Sinä vaan haluat tapella ja haukkua ja manipuloita muita. Otit minut tänään uhriksi. huomenna joku toinen. Säälin sinua. Minua vähemmän ei voi juoda jos ei ole absolutisti. Olin juuri 2kk juomatta,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa jutuista. Sinä hyökkäsit tuntemattoman kimppuun älyttömillä väitteilläsi eli olet kännissä tai joku potiIas. En tiedä kumpi olet, mutta tunnen kaltaisesi. Sinä vaan haluat tapella ja haukkua ja manipuloita muita. Otit minut tänään uhriksi. huomenna joku toinen. Säälin sinua. Minua vähemmän ei voi juoda jos ei ole absolutisti. Olin juuri 2kk juomatta,.
Wau!!!
Hienoa oikeesti!
Päivä kerrallaan vaan.
En oo absolutisti vaikken ookkaa juonut noin puoleen vuoteen nyt huikkaakaan.
Älä jaksa jauhaa pskaa.
Mä en halua tapella enkä muuta kinastella
kenenkää muun kans kun sun.
Ketään muuta vastaan mulla ei ole mitään.
Ja sä tiedät hyvin syynkin.
- Anonyymi
Saat tietysti. Lopeta noiden juoppojen kanssa sanailu ja tule viereen kultainen. Olen sinun kun vaan nappaat. Hyvää yötä kulta!
- Anonyymi
🧡 öitä rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡 öitä rakas.
Öitä ihana mies <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä ihana mies <3
Olen nainen sori :)
- Anonyymi
Olin baarissa ja tulin vasta kotio. Olethan nainen? Olet tervetullut elämääni milloin vaan ja tiät mistä mut löytää. Odotan!
- Anonyymi
Juu olen. Kiitos, tulen kun lupakin on.
- Anonyymi
Ap on sama joka haukkuu nallea.
- Anonyymi
En ole nallen haukkuja. Nalle on ystäväni. Se nallen haukkuja tuolla haukkuu minua aloittajaa. On teillä nuo tunnistamiset huonoja.
- Anonyymi
Nainen, luvan annon ja minun sana pitää. Ota yhtettä ja olen sinun.
- Anonyymi
Otan rakas. Vi sees. Rakastan. Hyvää yötä nyt. Suljettava tämä.
- Anonyymi
Saat roikkua - sun pitää roikkua.
Varokin jos et roiku 😊- Anonyymi
Vauuu, kiitos ihanalle.
- Anonyymi
💗 Painajaisia sinne ja Öitä 💞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l251858- 1171131
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1331128Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei9876Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136853Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta34783- 62727
- 142726
Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54720- 38689