Aikuiskoulutustuen lakkautus ei koske ministereitä

Anonyymi-ap

Persut ovat hallitusessa lakkauttamassa aikuiskoulutuksen tukea. Ministereiden rasisminvastaiseen koulutukseen kuitenkin laitetaan kuusi miljoonaa. Hallitus tulee näin välillisesti myöntäneeksi, että sen ministerit eivät täytä aikuisuuden vaatimuksia.

9

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kustannukset voisi vähentää ääliöpersujen palkasta.

• Anonyymi

no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

• Anonyymi

Orpo saa katua ja monet kerrat rasismikoulutustaan minkä persut lyö vitsiksi.

• Anonyymi

Jos nyt oikein olen lukenut ja ymmärtänyt niin ei tuo persujen koulutusyritys 6 milliä maksa vaan tuohon koko useamman kohdan ohjelmaan on budjetoitu kaikkineen tuo kyseinen 6 milliä.

• Anonyymi

jos olisi joku feikkiopettaja niin tukirahoja koulutukseen tukirahoja koulutukseen 🤣

• Anonyymi

opettajan suojatyöpaikka 🤔 eiköhän netti opeta enemmän ja tekoäly on jo täällä

• Anonyymi

Viime vuonna pelkkään rasismitiedotteen tekemiseen meni kuusi miljoonaa. Kyllä siinä v. 2012 Himasen 700 000 euroa maksanut tulevaisuustutkimus jää kirkkaasti kakkoseksi!

Meneekö nyt siis koulutukseen 6 miljoonaa lisää?

Eikö hallitus kilpailuta mitään vai pitikö tiedotteen tekemisessä opettaa kirjoittamista ja tänä vuonna opetetaan luetun ymmärtämistä.

Siis 12 miljoonaako tässä poltetaan kahdessa vuodessa. Sisältyykö Afrikan matka kurssiin?

Kaiken lisäksi PS:n koulutus menee hukkaan. Se on aivan kuin Kokoomukselle kouluttaisi solidaarisuutta.

• Anonyymi

Äänestäjien vika se on että valitaan tuollaisia kalliiksi tulevia kouhottajia eduskuntaan. Heille ihmisoikeuksien julistuskin on pelkkä paperi jonka voi unohtaa kun hamutaan poliittista kannatusta.

• Anonyymi

Koko rasismikohu on hallituksen itse tarkoin laskelmoima hanke, jossa kaikki hallituspuolueet pääsevät miellyttämään omia kannattajiaan ja siten hyötyvät.

Rasismi on myös selkeämpi puheenaihe kuin talous, jossa jokseenkin kaikki menee päin helvettiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe