Kovat Venetsialais-ilotulitukset Huittisjärvellä

Anonyymi-ap

Pitkin iltaa olen ihmetelyt, että mikä oikein paukkuu ja napsuu. Napsuuko peltikatto eilisen sateen jäljitä vai mitä.

Sitten hoksasin että paukuttelu kuuluu Huittisjärven suunnalta. Ne siellä juhlii kesän lopettajaisia Venetsia-aiheisilla meiningeillä. Raketteja ja paukkupomneja ammutaan turvallisesti järven selälle päin.

Ensi huhtikuulla jatketaan sitten taas, ihan uuden mökkeilykauden merkeissä.

6

640

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu me siä oltiin ampumasa! Huittisjärven wapaapalokunnan vanhemmisto-osasto.
      Peku latas,ja mää itte ammuin!
      Vappaaehtosia oli vahtimasa rantasaunan turvekattoo ettei vahinkosa syty liäkkeihin.
      Väkkee oli liikkeellä nin birusti, kuten aina näisä liäterannan tapahtumisa!
      Krillimakkaraa krillattiin ja haitarimussiikki sulostutti korviamme!
      Nährään taas ens vuanna samasa tapahtumasa!

• Anonyymi

Liätetyyppi voitas eristää omaan karsinaansa itekseen höpöttelemästä.

• Anonyymi00010

Onko jollakulla joutilaalla haluja tulla lykkään napakelkkaa ystävänpäiväriahaan huittisjärven jäälle ens lavvantaina?

• Anonyymi00011

Noi kaikenlaisen napajutut kuulostaa semmoiselta miesten väliseltä hommalta etupäässä.

Itse en ole mikään tuommoisista napakelkoista ja sen jälkikaronkoista saunan lauteilla innostunut ihminen ollenkaan. Mutta pitäkää hauskaa, ketä sinne nyt menette napailemaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      611
      1579
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      482
      734
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      691
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      642
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      604
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      548
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      31
      506
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      484
    Aihe