Haluan sinua 24h vuorokaudessa. Tule jo omakseni.
Oikeasti mies
41
545
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö nuku ollenkaan?
- Anonyymi
No joskus. Nyt keitin yökahvit. Tulin vasta suihkusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkussa olisi hyvä. Tai kuvaillessamme pyyhkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä yökahveja sulle😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä yökahveja sulle😊
Kiitos, ehkä tämä oli virhe nukkumisen kannalta. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkussa olisi hyvä. Tai kuvaillessamme pyyhkeillä.
Vähän ahdas tuo suihkukoppi täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ahdas tuo suihkukoppi täällä.
Siis kahdelle ahdas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kahdelle ahdas.
Ei se mitään, voidaan olla lähekkäin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään, voidaan olla lähekkäin. ;)
Lähekkäin onkin paras. Viestisi lämmitti tämän kaiken keskellä.
- Anonyymi
Ei mies taida juuri nukuskella. Entä sinä?
- Anonyymi
Projekti mielessä siis?
- Anonyymi
Mikä projekti? Valitettavasti en tunne sinua.
- Anonyymi
Yritätkö viitata miehen ranccoihun vuosiin? Sitten teillä on ehkä jotain yhteistä
- Anonyymi
Kuka mies ja kuka kysyy.
- Anonyymi
No hän, mutta ehkä hän jo nukkuu. Ei herätetä sitä nyt.
- Anonyymi
No herrajumala haluan minäkin, mutta kussa mättää!
- Anonyymi
En tiedä. En minä tiedä.
- Anonyymi
Epäilen kyllä että ei taida tulla.
- Anonyymi
Sinä oletkin ilkeä. Minä olen vähän 50-50 että saattaisi tullakin tai sitten ei. Se selviää joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oletkin ilkeä. Minä olen vähän 50-50 että saattaisi tullakin tai sitten ei. Se selviää joskus.
Taitaa hänellä kuule olla sen verta tasokas kumppani jo. Sinulla ole mitään saumaa siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa hänellä kuule olla sen verta tasokas kumppani jo. Sinulla ole mitään saumaa siihen.
Olet huvittava. Etsit jotain kiusattavaa taas. Olen ihan riittävän tasokas kenelle vaan :) Myös hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävettääkö sinua koskaan päivänvalossa se mitä kirjoittelet tälle hyvin mieheksi tietämällrsi trollipeikolle kuin henkisesti viisitoistavuotiaan tasoinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävettääkö sinua koskaan päivänvalossa se mitä kirjoittelet tälle hyvin mieheksi tietämällrsi trollipeikolle kuin henkisesti viisitoistavuotiaan tasoinen?
Matkit usein minun kommenttejani. Käytät samanlaista kuin minä joskus kun provosoidun. Olet täysin perässävedettävä huIIu. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkit usein minun kommenttejani. Käytät samanlaista kuin minä joskus kun provosoidun. Olet täysin perässävedettävä huIIu. -sivusta
Et kirjoittele aloittajamies koskaan tähän tapaan et oikeastaan edes siedä minkäänlaisia ulkopuolisia kommentteja monologeissasi. Olet vain huomion perään muuten mitä tulee performansseihin
- Anonyymi
Tiedän sen. Toivon sulle hyvää elämää ja paljon rakkautta siihen.
The End.
- Anonyymi
Älä unta näe punapää😅
- Anonyymi
Taitaa punapääsi jo nukkua ruususen unta. Väärin siis meni 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa punapääsi jo nukkua ruususen unta. Väärin siis meni 😉
No ruususen unta kyllä😂
- Anonyymi
Jos tämä on tummalta nuorelta naiselta vanhemmalle miehelle niin sinussa on ajatukset. Unohditko ne katseeni silloin? Ei minulla ole ketään toista ja ihan sinkkuna mennään. Yritän tulla sinne missä nähdään aina samaan aikaan. Pahasti tosin kasaantunut suunnitteluhommat kaikki vklopulle, mutta enköhän kerkeä sinne.
- Anonyymi
Ei ole sinulle eikä häneltä. Kumma että tämä vastaus poistuu jatkuvasti.
- Anonyymi
Tämä on oudompia vastauksia mitä olen palstalla nähnyt.
Mitä sinä esität täällä? Et ole aito. Kukaan ei kirjoita tuollaisia tilannekuvauksia elämästään palstoille. Ootko nainen?
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä esität täällä? Et ole aito. Kukaan ei kirjoita tuollaisia tilannekuvauksia elämästään palstoille. Ootko nainen?
sivustaAnna toisen höpöttää omalleen omiaan. Niihän me kaikki tehään täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustaTodennäköisesti tuon kommentin kirjoitti tumma nuorempi nainen itse. Sen verran selityksen makua on... 😎 t. salapoliisi itte
- Anonyymi
Täällä tummempi nuori nainen, vanhempi mies mielessä ollut jo muutaman vuoden ajan. Muistan ne katseet kyllä, miten voisin unohtaa. Jospa sinut nähdä saisin. - Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustaNiin, on kyllä aloittajamies totta, että nämä illustraatiosi on liian läpinäkyviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, on kyllä aloittajamies totta, että nämä illustraatiosi on liian läpinäkyviä
En ole aloittaja. Unohdin laittaa sen sivusta. Mies olen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tummempi nuori nainen, vanhempi mies mielessä ollut jo muutaman vuoden ajan. Muistan ne katseet kyllä, miten voisin unohtaa. Jospa sinut nähdä saisin. - Sivusta
Olet sama joku kirjoitti tuossa miehenä. Olet hassu! Se mies ei taida oikeasti sinusta tykätä yhtään? -mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja. Unohdin laittaa sen sivusta. Mies olen kyllä.
Pidät mies muutaman myrkyllisen ja lapsellisen johdattelija takia itseäsi niin fiksuna, että voit ohjailla kaikkia
- Anonyymi
No hienoa on se et haluat!
Kerro se sille kenet haluat.
-Jos pystyt siis.- Anonyymi
Siitä päätän minä itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194107
- 1153922
- 483582
- 612882
- 2002711
- 492468
- 202449
- 202376
- 412259
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412205