Että et yhtään rakastanut, mutta himo oli niin kova että taistelit villisti, luovasti ja tyylikkäästi että pääsisit toteuttamaan villejä fantasioita. Olisiko tuolta pohjalta kyennyt sitoutumaan parisuhteeseen?
Toi on kyllä kiehtova juttu kaikin puolin
18
319
Vastaukset
- Anonyymi
Väsytti vain sinut että lopulta ymmärrät poistua palstalta.
- Anonyymi
Kukaan ole mitään väsyttänyt. Outo kommentti. 🤨
- Anonyymi
Ei tyhmempää miestäVOI olla!🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tyhmempää miestäVOI olla!🤣
Ja missähän kohtaa mies on kirjoittanut. Huh mikä idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missähän kohtaa mies on kirjoittanut. Huh mikä idiootti.
Se on taas se tunnistelijamies, joka luulee että sen vuosien takainen ihastus, Suomen kuumin hottis jne., piileskelee täällä. Ei nuku öisin. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on taas se tunnistelijamies, joka luulee että sen vuosien takainen ihastus, Suomen kuumin hottis jne., piileskelee täällä. Ei nuku öisin. 🙄
Nukun😅ja mikään mies, asia on fakts
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletki b mies
- Anonyymi
Pelkkää mielikuvitusta ja toiveajattelua.
- Anonyymi
Ihan sama... 🤭
- Anonyymi
😄😄😁☺️🫰
- Anonyymi
Ei mulla oo sellast himoa, vain kauniita ajatuksia rakkautta on susta <3
- Anonyymi
Jep jep
- Anonyymi
Villit fantasiat on tält sivulta kaukana.
- Anonyymi
Eiköhän taistelut ole taisteltu ja tämä "asia" loppuunkäsitelty. Eriteille molemmat elämässä ja jonkun muun kanssa.
- Anonyymi
Tuon voisi kääntää niinkin, että jos himoa ei ole silloin voi mennä parisuhteeseen. Tosin voi tulla sitten mieleen, puuttukohan tästä suhteesta jotain.
- Anonyymi
Kyllä tää on sellanen perfomanssi porukka et ei mitään rajaa.
- Anonyymi
Parisuhteeseen? Piian virka se on istua yksin keittiön pöydän ääressä kun mies valehtelee ja keksii omasta päästään menoja( lue: panoja)
- Anonyymi
Loukkaus todellisille performanssi ja larppaaja ihmisille verrata tätä touhua larppaamiseen ja performanssiin🤮 lopettakaa se jankutus elleivät itse yritä harhauttaa sillä. Tässä on ihan muusta kyse, en mainitse sitä, mutta raha puhuu. Loppu on kiusaamista, selkeää narsismia, kateutta, mt ongelmia, vanhenemisen pelkoa jne. Punkt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422886Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302559Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202417Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1431795Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017