Nyt vasta nukkumaan aamu kuuteen kierros ja kotiin. Sama toistuu, olen vakituinen yöuorolainen. Omasta ja perheeni puolesta näin hyvä. Sain tämän mallin perusteluilla.
Vaimo on ylilääkäri, hänen kanssaan näin sovelletaan lasten hoitaminen.
Yötuurissa ollut vilkasta
5
116
Vastaukset
Mikä on erinoistumisalasi? Kai sinä nyt erikoistunut olet? Tarvittas pätevää lääkäriä yhteen uuden lääkeaineen kehitysprojektiin tiimiimme?
Allekirjoittanut toimii projektin vetäjänä joten ota yhteyttä! Sidonnaisuudet tulee nykyään toki ilmoittaa mikäli julkisella olet.- Anonyymi
Heh !½ -puolikas.. 50000 e palkalla.
- Anonyymi
Paitulimajurin satuilua, aloitusta myöten.
Anonyymi kirjoitti:
Paitulimajurin satuilua, aloitusta myöten.
Majurista en tiedä mutta Proviisorin tutkinto on plakkarissa vanhalta Fabianinkadun laitokselta. Ei siis Kuopion konttiyliopistosta.
Fabianinkadun laitos oli kiva paikka vaikka tilat oli mitä oli. Samoin laitoksen oma salakapakka Kelirikko.
Joskus labrasta saattoi jäädä ylimääräistä fortista.
Että työtön ja kade kommunisti pitää vain huolen omista asioistan
- Anonyymi
Erikoissilmälääkäri. Erikostunut vasempaan silmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13510681
- 525130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442332Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292053
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131651Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411472Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291154Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341113Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541017