Luvan sain ihan irl. Rakastan häntä. Hänesta tulee loppuelämän rakkaani.
Onneksi minä saan roikkua hänessä
20
256
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaa!!!
- Anonyymi
Pidä sä päääs kii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sä päääs kii
No jopa on kielenkäyttöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopa on kielenkäyttöä
Itsehän sinä noita kirjoittelet sivusta tänne.
- Anonyymi
En ole hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopa on kielenkäyttöä
Lievästi sanoen teennäistä tämä palstamiehen monologin pöyristely, Tälläkö ny Vakuutat ns?
- Anonyymi
Vaihteeks harvinaisen huono trolli.
- Anonyymi
Lupa oikeasti on. Hän sen antoi irl. En vaan tiedä onko se vanhentunut. Otan selvää irl.
- Anonyymi
Palstaäijän geneeristä kamaa
- Anonyymi
HienoA mies
- Anonyymi
En mä tiiä mitä hienoa siinä on, mutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tiiä mitä hienoa siinä on, mutta...
Et ole ap, joten älä esitä sellaista. Ap ei ole mies eikä A.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä se sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä se sitten on?
Miksi minä sen sulle kiusaajalle kertoisin. Dream on nobody..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minä sen sulle kiusaajalle kertoisin. Dream on nobody..
Mä ketään kiusaa ikinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apon ns. Mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apon ns. Mies!
Juu tämä raskas hemmo joka yrittää vimmaisesti kuvitella olevansa hamesankari
- Anonyymi
Voi kuule toi ei tehoo muhun tai saa mulle pahaa mieltä. Ehjä jollekin toiselle saa. 😘
- Anonyymi
Olipas erikoinen tulkinta. Kukaan ei yrittänyt pahoittaa mieltäsi vaikka sitä toivot näköjään.
- Anonyymi
Vaikuttaa olevan herkkä murkku.
Kypsymätön käsittelemään asioits aikuisen tapaan rauhallisesti ja ystävällisesti.
Kyllä nuo tunnistaa lyhyestä pinnasta ja tylystä kielenkäytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2543826TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee242813Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä82051Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1291802Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93501768Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851320Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211245Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti261196Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171192Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311090