Anteeksi jos et kestä mun pimeää puolta. Tiedät kyllä.
Vastaukset 31
- Anonyymi
Miks pyytelet anteeks mies sitä millanen olet?Olet se mikä olet ja piste jos olet joillekin liikaa niin menkööt toiseen suuntaan eikö sun suuntaan
- Anonyymi
Niin tietenkin, kyllä...
- Anonyymi
Pimeästä puolesta tulee muuten mieleen ne r/niceguys jutut: "when nice guy loses his patience the wolf inside me awakens" :,D
En usko et tää oli sult mut jos tää oli rakkaalt, niin totta kai kestän <3.- Anonyymi
Joo mä en seuraa tollasia, mua ei kiinnosta mitä musta ajatellaan, oonko nice guy vai mikä.
- Anonyymi
Voitko muuten suomentaa ton, mitä tolla tarkoitetaan? En ole skenessä sisällä.
- Anonyymi
En tiedä. Jos olet villi tai pimeä niin en ole tunnistanut.
- Anonyymi
Tunnistanut mitä ja missä
- Anonyymi
Tuli iso Jytky
- Anonyymi
Iso yllätys tuli
- Anonyymi
Iso o tuli vai?
- Anonyymi
Se onkin hyvä kusetus
- Anonyymi
Voitte koittaa omalle kohalle kun luotto häviää
- Anonyymi
Huorax aina haukku va olikin ite
- Anonyymi
Mieti mitä sait aikaan nyt.
- Anonyymi
Tiedän, että yksi mies jo kyllästyi. Ei väliä enää.
- Anonyymi
En jaksa sellaisia enää miettiä. Liian monta vuotta kulunut. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että yksi mies jo kyllästyi. Ei väliä enää.
Ei tainnut olla sellasesta kyse.
Eikä siitä mitä miehelle teit.
Toivottavasti sulla on hiton hyvä mieli.
🛤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🛤Hyi juma😵💫😳oon miettinyt niitä naisia mitkä siellä päin on kadonnu😵ita suomes se ykskin tytö sinne mettää. Ei oo löytynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🛤Ois kiva tietää mitä se on tehny. Yhtä miesystävää uhkaili. Ja yhtä.. noh. Se on sen exän asia
- Anonyymi
Eläpäs tee itsestäsi liian erityistä.Kaikilla on pimeä puoli.
- Anonyymi
Näetkö kaiken erinomaisen tai poikkeavan käytöksen manipulaationa? Joku yrittää olla jotain ja saada jotain takaisin käyttäytymällä hyvin? Siitä voi tosiaan olla kyse, tai sitten kyse on siitä että joku todella on erinomainen, poikkeuksellinen, erityinen, eikä hän yritä saada sinulta mitään.
Tässä pähkinä purtavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö kaiken erinomaisen tai poikkeavan käytöksen manipulaationa? Joku yrittää olla jotain ja saada jotain takaisin käyttäytymällä hyvin? Siitä voi tosiaan olla kyse, tai sitten kyse on siitä että joku todella on erinomainen, poikkeuksellinen, erityinen, eikä hän yritä saada sinulta mitään.
Tässä pähkinä purtavaksi.Yleensä siinä on jotain peitettynä😦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä pähkinä purtavaksi.Se kaikki näyttäytyy sinulle nyt noin, kun olet tietämätön niistä asioista mitä hän on selkäsi takana tehnyt. Minun ei tarvi tehdä mitään, sillä tiedän, että tulee päivä kun silmäsi avautuvat ja saat tietää kaiken. Se on surullista, sillä mä olin kuitenkin se joka ois ollut sulle se uskollinen ja avoin. Hän saboroi kaikki keskustelummekin täällä. Minä en ikinä tekisi mitään noin ilkeää tai sekaantuisi toisten suhteisiin noin.
Mä jätän mun oven sulle raolleen sulle 🥰♥️🪷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kaikki näyttäytyy sinulle nyt noin, kun olet tietämätön niistä asioista mitä hän on selkäsi takana tehnyt. Minun ei tarvi tehdä mitään, sillä tiedän, että tulee päivä kun silmäsi avautuvat ja saat tietää kaiken. Se on surullista, sillä mä olin kuitenkin se joka ois ollut sulle se uskollinen ja avoin. Hän saboroi kaikki keskustelummekin täällä. Minä en ikinä tekisi mitään noin ilkeää tai sekaantuisi toisten suhteisiin noin.
Mä jätän mun oven sulle raolleen sulle 🥰♥️🪷Joo, en tiedä kyllä mitään tuollaisesta. Tulee surullinen olo tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä pähkinä purtavaksi.Hyväksikäyttö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kaikki näyttäytyy sinulle nyt noin, kun olet tietämätön niistä asioista mitä hän on selkäsi takana tehnyt. Minun ei tarvi tehdä mitään, sillä tiedän, että tulee päivä kun silmäsi avautuvat ja saat tietää kaiken. Se on surullista, sillä mä olin kuitenkin se joka ois ollut sulle se uskollinen ja avoin. Hän saboroi kaikki keskustelummekin täällä. Minä en ikinä tekisi mitään noin ilkeää tai sekaantuisi toisten suhteisiin noin.
Mä jätän mun oven sulle raolleen sulle 🥰♥️🪷Pistä sitten hanttiin näille. Ota muhun yhteys
Mutta tää mitä nyt teet. Olet puuttumatta etkä uskalla miehenä tulla sanomaan päin naamaa. Niin se on neitimäistä. Ja jos susta ei siihen livessä ole noin en sitten kuule sinusta enää. Fine👋😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksikäyttö?
Sinulla taitaa olla myrkyllinen ja rikollinen mieli, luen läpi sour loserismin
- Anonyymi
Must hän on just ihanan villi 🥰
- Anonyymi
Onnea vaan
- Anonyymi
Minkä sitä ihminen luonteelleen mahtaa. Jos välillä osaat leikkiä kilttiä, himmata, niin sehän riittää.
- Anonyymi
Musta puoli ihmisessä on se lokero,jota ei itse näe. Mutta kanssa ihmiset tunnistaa ja näkee. Sen vuoksi toisilla on suuri vastuu kertoa tietämättömälle,mitä näkevät ja kokevat henkilöstä. Sillä tavalla voi oppia tiedostamaan omat red flagsit. Näitä palautteita tarvitaan jokseenkin runsaasti,että sisäistää mustaa puoltansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459