Sori jos oon liian villi

Anonyymi-ap

Anteeksi jos et kestä mun pimeää puolta. Tiedät kyllä.

31

397

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks pyytelet anteeks mies sitä millanen olet?Olet se mikä olet ja piste jos olet joillekin liikaa niin menkööt toiseen suuntaan eikö sun suuntaan

• Anonyymi

Niin tietenkin, kyllä...

• Anonyymi

Pimeästä puolesta tulee muuten mieleen ne r/niceguys jutut: "when nice guy loses his patience the wolf inside me awakens" :,D

En usko et tää oli sult mut jos tää oli rakkaalt, niin totta kai kestän <3.

• Anonyymi

Joo mä en seuraa tollasia, mua ei kiinnosta mitä musta ajatellaan, oonko nice guy vai mikä.

• Anonyymi

Voitko muuten suomentaa ton, mitä tolla tarkoitetaan? En ole skenessä sisällä.

• Anonyymi

En tiedä. Jos olet villi tai pimeä niin en ole tunnistanut.

• Anonyymi

Tunnistanut mitä ja missä

• Anonyymi

Tuli iso Jytky

• Anonyymi

Iso yllätys tuli

• Anonyymi

Iso o tuli vai?

• Anonyymi

Se onkin hyvä kusetus

• Anonyymi

Voitte koittaa omalle kohalle kun luotto häviää

• Anonyymi

Huorax aina haukku va olikin ite

• Anonyymi

Mieti mitä sait aikaan nyt.

• Anonyymi

Tiedän, että yksi mies jo kyllästyi. Ei väliä enää.

• Anonyymi

En jaksa sellaisia enää miettiä. Liian monta vuotta kulunut. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, että yksi mies jo kyllästyi. Ei väliä enää.

Ei tainnut olla sellasesta kyse.
        Eikä siitä mitä miehelle teit.
        Toivottavasti sulla on hiton hyvä mieli.
        🛤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🛤

Hyi juma😵‍💫😳oon miettinyt niitä naisia mitkä siellä päin on kadonnu😵ita suomes se ykskin tytö sinne mettää. Ei oo löytynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🛤

Ois kiva tietää mitä se on tehny. Yhtä miesystävää uhkaili. Ja yhtä.. noh. Se on sen exän asia

• Anonyymi

Eläpäs tee itsestäsi liian erityistä.Kaikilla on pimeä puoli.

• Anonyymi

Näetkö kaiken erinomaisen tai poikkeavan käytöksen manipulaationa? Joku yrittää olla jotain ja saada jotain takaisin käyttäytymällä hyvin? Siitä voi tosiaan olla kyse, tai sitten kyse on siitä että joku todella on erinomainen, poikkeuksellinen, erityinen, eikä hän yritä saada sinulta mitään.

Tässä pähkinä purtavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näetkö kaiken erinomaisen tai poikkeavan käytöksen manipulaationa? Joku yrittää olla jotain ja saada jotain takaisin käyttäytymällä hyvin? Siitä voi tosiaan olla kyse, tai sitten kyse on siitä että joku todella on erinomainen, poikkeuksellinen, erityinen, eikä hän yritä saada sinulta mitään.

Yleensä siinä on jotain peitettynä😦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kaikki näyttäytyy sinulle nyt noin, kun olet tietämätön niistä asioista mitä hän on selkäsi takana tehnyt. Minun ei tarvi tehdä mitään, sillä tiedän, että tulee päivä kun silmäsi avautuvat ja saat tietää kaiken. Se on surullista, sillä mä olin kuitenkin se joka ois ollut sulle se uskollinen ja avoin. Hän saboroi kaikki keskustelummekin täällä. Minä en ikinä tekisi mitään noin ilkeää tai sekaantuisi toisten suhteisiin noin.
        Mä jätän mun oven sulle raolleen sulle 🥰♥️🪷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kaikki näyttäytyy sinulle nyt noin, kun olet tietämätön niistä asioista mitä hän on selkäsi takana tehnyt. Minun ei tarvi tehdä mitään, sillä tiedän, että tulee päivä kun silmäsi avautuvat ja saat tietää kaiken. Se on surullista, sillä mä olin kuitenkin se joka ois ollut sulle se uskollinen ja avoin. Hän saboroi kaikki keskustelummekin täällä. Minä en ikinä tekisi mitään noin ilkeää tai sekaantuisi toisten suhteisiin noin.

Joo, en tiedä kyllä mitään tuollaisesta. Tulee surullinen olo tuosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksikäyttö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä sitten hanttiin näille. Ota muhun yhteys
        Mutta tää mitä nyt teet. Olet puuttumatta etkä uskalla miehenä tulla sanomaan päin naamaa. Niin se on neitimäistä. Ja jos susta ei siihen livessä ole noin en sitten kuule sinusta enää. Fine👋😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksikäyttö?

Sinulla taitaa olla myrkyllinen ja rikollinen mieli, luen läpi sour loserismin

• Anonyymi

Must hän on just ihanan villi 🥰

• Anonyymi

Onnea vaan

• Anonyymi

Minkä sitä ihminen luonteelleen mahtaa. Jos välillä osaat leikkiä kilttiä, himmata, niin sehän riittää.

• Anonyymi

Musta puoli ihmisessä on se lokero,jota ei itse näe. Mutta kanssa ihmiset tunnistaa ja näkee. Sen vuoksi toisilla on suuri vastuu kertoa tietämättömälle,mitä näkevät ja kokevat henkilöstä. Sillä tavalla voi oppia tiedostamaan omat red flagsit. Näitä palautteita tarvitaan jokseenkin runsaasti,että sisäistää mustaa puoltansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      360
      1161
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      612
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe