Mutta pakko kysyä. Tunnistitko sen yhden aloituksen mies? Taisit tunnistaa.
Ps. rakastan
Nukut varmaan jo
51
484
Vastaukset 51
- Anonyymi
Joo asun siinä läävässä vielä.
- Anonyymi
En kirjoittele sellaisia. Ei sinulle.
- Anonyymi
haha 😁
- Anonyymi
Ei se ole näitä lukemassa. Vaik olisi niin tuskin sitä kiinnostaa vähänkään.
- Anonyymi
Joo, ei olekaan nyt luulisin kun nukkuu. Käy kyllä palstalla joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vielä nuku sil on muuta hommaa viel🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikinä käy tääl hullujen huoneella!
- Anonyymi
Ehkä ,mut uskon et kaivattuni on jo unten mailla, joten tuskin mulle.
- Anonyymi
Kaivatullani ei ole mitään käsitystä nukunko vai en, joten ei tosiaan sulle.
- Anonyymi
Joo..
- Anonyymi
Muut kirjoittelee, ei aloittaja. En ole mitään tunnisteita tähän laittanut enkä laita. Hän saattoi tunnistaa sen yhden, mutta en kerro mikä se oli.
- Anonyymi
Ne tunnisteet jo poistettiin. Oli tosiaan troIIilta kaikki ne. En laita tunnisteita tähän.
- Anonyymi
Tästä poistui kommentteja. Joku esitti ensin jiitä ja sitten väittä tämän olevan eelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä poistui kommentteja. Joku esitti ensin jiitä ja sitten väittä tämän olevan eelle.
J, E ja H ovat samoja henkilöitä. Kaiken takana on mieheksiluulija! joka esiintyy itse miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J, E ja H ovat samoja henkilöitä. Kaiken takana on mieheksiluulija! joka esiintyy itse miehenä.
Ei kiinnosta yksinkertaisten jutut. Palstalla käy muitakin kuin sinun kaverisi. hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta yksinkertaisten jutut. Palstalla käy muitakin kuin sinun kaverisi. hih
Kommentin verran kuitenkin kiinnosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentin verran kuitenkin kiinnosti.
Ei kiinnostanut. Halusin sinun tietävän että ei kiinnosta ja siksi vastasin.
Oletko tyhmä vai päihteissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnostanut. Halusin sinun tietävän että ei kiinnosta ja siksi vastasin.
Oletko tyhmä vai päihteissä?Pysykää miehet kaukana tästä ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysykää miehet kaukana tästä ihmisestä.
Ai siksi että en pitänyt sinun sekavasta j-e-h kommentista? Minä en halua kuin yhden miehen, joten sinä saat pitää kaikki palstamiehet ihan itselläsi. Älä pelkää, sinä saat ne kaikki enkä minä ota sinulta ketään heistä. Haluan vain sen ketä rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siksi että en pitänyt sinun sekavasta j-e-h kommentista? Minä en halua kuin yhden miehen, joten sinä saat pitää kaikki palstamiehet ihan itselläsi. Älä pelkää, sinä saat ne kaikki enkä minä ota sinulta ketään heistä. Haluan vain sen ketä rakastan.
Mieheksiluulija on sinua, vedättänyt kybällä. Onneksi olkoon olet, saanut rakkauden tunnustuksia naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheksiluulija on sinua, vedättänyt kybällä. Onneksi olkoon olet, saanut rakkauden tunnustuksia naiselta.
Nyt nauratti. Sinä et yhtään tajua kuka olen. En ota palstalla tosissani ensimmäistäkään rakkaudentunnustusta vaikka olisi keneltä. Minun ja miehen tapa viestiä on toisenlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheksiluulija ei muuten itse esiinny miehenä vaan epäilee että kaikki muut naiset täällä on miehiä. Olet ymmärtänyt tämän palstan hengen nyt täysin väärin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps: Luulet minua joksikin noista tytönhupakoista joka kuvittelee miehen kirjoittavan tänne kuinka rakastaa. En todellakaan kuvittele sen miehen viestivän niin. Voi kuinka väärässä oletkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt nauratti. Sinä et yhtään tajua kuka olen. En ota palstalla tosissani ensimmäistäkään rakkaudentunnustusta vaikka olisi keneltä. Minun ja miehen tapa viestiä on toisenlainen.
Niin, kaikki palstalla haluaa uskotella itselleen.
Mies varmasti juoksee karkuun jo sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaikki palstalla haluaa uskotella itselleen.
Mies varmasti juoksee karkuun jo sinua.Tässä on nyt vähän toisenlainen tarina. Unohda kun et voi ymmärtää. Kukaan ei juokse yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks lihavaa naismaista, täällä esiintyvät eri kirjaimilla keksien paskaa ihmisistä, joita eivät edes kunnolla tunne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks lihavaa naismaista, täällä esiintyvät eri kirjaimilla keksien paskaa ihmisistä, joita eivät edes kunnolla tunne!
Ja sinä tiedät sen mistä? Oletko itse toinen heistä vai selvännäkijä? Olette ihan lapsia. Olen ihan eri maailmsta kuin sinä ja niin on kaivattunikin. Mikään tuollainen ei liity meihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullekin täältä sivusta herätys. Tosielämäsi läskit tuskin täällä käy vaikka kuinka kuvittelet. Olet harhoissas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan se kuka noin tehnyt voi tietää ton
- Anonyymi
💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😘🫡🫡🚙🚙🚙🚙🚙🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡😊😊💕💕
- Anonyymi
Tämäpä ylläri että tähän aloitukseen liittyi.
- Anonyymi
Rakastan sinua, siksi toivon että kaikki unelmasi elämäsi varrella, toteutuvat,
mahdolllisuuksien rajoissa, mutta, mahdollsimman paljon kuitenkin, =)
N - Anonyymi
=)
Ja, omaisten myös, kanssa,
=)
N - Anonyymi
Heräsin just, pitää lähteä kohta leipomaan. Niin se kauppa juttu, ihankon olis ollu joku tuttu kun oli niin hameen alle kurkkimassa. Juu, oli kiinnostavaa, itsekin haluaisin, ihan vaan rakastaa. Toki varmistuisin ensin persoonasta.
- Anonyymi
Ei mitään tuollasta. En yhtään tiedä mistä puhut. Vähän sekavia?
- Anonyymi
=)
Jos, nyt voisi toivoa ihan mitä tahansa,
niin, toivon että JOKAISEN palstalaisen unelmat ja haaveet toteutuvat,
unelmissani ja haaveissani,
eikä, ketää n jätetä, aivan kuten raamatussa,
N- Anonyymi
Ei toteutunut ja jätettiin.
Kaikkea hyvää.
Hyvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toteutunut ja jätettiin.
Kaikkea hyvää.
Hyvästi.Sivusta hyvästit. Tuo troII ei ole aito joten sille turha vastata.
- Anonyymi
En kun nukun vielä hetken. Palataan viikolla rakas!
- Anonyymi
täydellistä,olet rakkauteni hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täydellistä,olet rakkauteni hyvää yötä.
Itse menit nyt ansaan. Minä kirjoitin tuon kommentin eikä se ole sinulle.
- Anonyymi
Palataan ja halataan melkoisella varmuudella!
- Anonyymi
Ap poistuu, ei jaksa enää, nukahtaa.. kiva jos hän tajusi sen yhden aloituksen. Sulle se oli.
- Anonyymi
Tahdon sinut.
- Anonyymi
tunnistin yhden en oo varma tarkoitatko sitä.
Tunnistin sinut täältä lauantaina. - Anonyymi
juu juu ole huoleti. Kaiki järjestyy.
- Anonyymi
juuri sinut haluun,slnä olet kaikkeni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7081985Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3401061- 67917
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö148822Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65616- 31609
- 46604
- 88577
- 32570
- 37530