Mennä! Öitä elämäni rakkaus🥰
Vastaukset 22
- Anonyymi
Minäkö se oon? Ihana mies oot rakkauteni sinä, Nuku hyvin paras.
- Anonyymi
T miehelle menee,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T miehelle menee,,,
Niin meneekin. T mielessä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meneekin. T mielessä täällä.
Rakas olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet.
Oletko varma? En ole ap vaan kaipaan samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma? En ole ap vaan kaipaan samaa.
Meillä molemmilla sama mies sitten kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä molemmilla sama mies sitten kai.
On on, sinä kuvasit sen niin hyvin täällä, että sama on. Sama sukunimi, ulkonäkö, etunimi ja vaatetus. Sama on. Tykkääköhän se meistä kummastaakaan vai jostain kolmannesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on, sinä kuvasit sen niin hyvin täällä, että sama on. Sama sukunimi, ulkonäkö, etunimi ja vaatetus. Sama on. Tykkääköhän se meistä kummastaakaan vai jostain kolmannesta?
Molempi parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa nyt, vai kirjoitteletko itsesi kanssa?
-T- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet.
Samoin rakas olet nainen,hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin rakas olet nainen,hyvät yöt.
Öö tuota tämä kommentti oli mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-T-Ei vaan meitä on tässä kaksi naista, jotka kaipaa t miestä. Tuo toinen on laittanut vaan liikaa niitä tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-T-Ainahan se susitrolliäijä itsensä kanssa keskustelee omista kuvitelmistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan meitä on tässä kaksi naista, jotka kaipaa t miestä. Tuo toinen on laittanut vaan liikaa niitä tunnisteita.
Ei vaan kolme miestä kaipaa yhtä naista tai seitsemän muunsukupuolista kaipaa kahta transua. Voi kyllä yks vanha lepakkokin kaivata hiehoa🐄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan meitä on tässä kaksi naista, jotka kaipaa t miestä. Tuo toinen on laittanut vaan liikaa niitä tunnisteita.
Kyllähän se niin on että pelimies on erimies jopa palstallakin. Kaikki naiset kerääntyvät ihailemaan hänen suuruuttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan se susitrolliäijä itsensä kanssa keskustelee omista kuvitelmistaan.
Kyllä, jopa kaksi naista piirittää ja tämä on vielä vähättelyä
- Anonyymi
💕💕 Rakastan, sinua ja olen aina rakastanut, 💕💕
- Anonyymi
Tiedän että rakastat. Mutta ap on joku muu onneksi.
- Anonyymi
=)
Rakastan silti, ja tulen aina rakastamaan,
ja, kannan takkautta, aina, misää olenkin, ja, aina missä liikunkin,
ja, olenkin tulevaisuudessa, elämässäni,
sillä olet kaikkeni ja unelmani ikuisesta haaveesta,
jja, siksi toivon että kaikki unelmasi ja haaveesi totettutuvat,
sillä , on vain yksi elämä,
enkä, toivo sinun hukkaavan sitä, niinkuin itse olen tehnyt,
N
=)- Anonyymi
Olen aina sinun Nana t, Ässä
- Anonyymi
💛💛💛
- Anonyymi
Mihin menet? Oletko pakotettu ja kuka pakottaa ja miksi? Miten käy, jollet suostu pakkoon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491348- 971159
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta193860Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.316805Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219739- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21561