on nuo pakkomielteiset tunnistelijat. Ne tietää kirjoittajien nimet ja painot ja kaiken.
Olette olleet täällä vähän liian kauan kun sosiaalinenpiirenne alkaa olla jostain kirjoitustyylistä tai pilkunkäytöstä kiinni. "tuo on se joka kirjoitti sille jiille , en tunne mutta tiiän kyllä että se kirjoitti viikko sitten s-kirjaimella ja nyt onkin m. tiedän tämän". Ette edes tajua miten tyhmiltä juttunne kuulostaa.
Joku tulee tähän kertomaan mitä minä teen aina täällä.. En tee kun et sinä tiedä kuka minä olen. Herätys ennenkuin tunnistelet,. Olen anonyymia enkä tunne täältä ketään. Enkä aio teihin tutustua
Huvittavinta palstalla
Anonyymi-ap
0
151
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7082025Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3411095- 69926
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö150844Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65626- 46614
- 31609
- 88577
- 32570
- 37530