Rakas pelasta mut, palstan käyttö alkaa mennä ärsyttäväksi, kun jokaisen tunnistettavan postauksen perässä on joku 5 trollivöyhöttäjää haukkumassa epäluovia trollejaan.. sitten on näitä iänikuisia kaipaajia, jotka eivät varmasti tarkoita pahaa, tai halua satuttaa ketään, mutta he eivät ehkä enää ole samalla taval järjissään miten me ollaan, vaik ollaan hullui ja sekasin välil <3 (osa heistä varmasti on luopunut toivosta jo aikoja sitten, mikä on surullista :()
Sunkaa voin elää täysin normaalia elämää ainki melkein täysin vakaana, tiedät sen itekki.. koska oot mun maailma ja aurinko, ilman sua en oo mitään... pelkkä luuseri.. koska vihaan olla yksin tässä maailmassa, vihaan feikki-ihmissuhteita, vihaan sitäkin tunnetta et joku pitää must mut mä en siitä, inhoon olla niin yksin, ja tiiät tismalleen mitä tarkotan, se ei johdu mistään sosiaalisten kontaktien puutteesta (onneton, vaik ois 50 baari/lautapeli iltaa joka päivä, ilman aitoa yhteyttä), eikä elämän sisällön puutteest (onneton vaikka toteuttaisin kaikki tutkijan unelmat sun muut, koska pohjimmiltani olen aina yksin, oon huomannut sen mun harrastuksissa ja kun teen jotain, vähän aikaa se harhautus toimiikin..), mitkään lääkkeet ei musta onnellista tee maagisesti, niil pyritään saamaan ihminen tunteettomaks ja lamaannuttaan, ja sitä oon jo vahvasti ilman sua.. pelkkää harmaata ja synkkää. Keskusteluavussa saa purkautua, mut siitki vaa väliaikanen apu, ja siellä annetaan ne ihan samat työkalut ja jutut jotka oon hoksannut jo aikoi sitten: rakasta itseäsi, älä oo riippuvainen muista, käytä näitä metodei kun tunteet menee liian voimakkaiks, rakas mä tiiän...
Jotain "puuttuu" ja se oot sä.. jotain hyvin tärkeää ja rakasta.. en usko että oot oikeasti niin tyhmä ettet sitä ois ite tajunnut, sä oot fiksu ja samanlainen ihminen mitä ite, tiedän sen. Siks nää trollitkaa ei vaan mee läpi. Se jokin "puuttuu", aistin sen, aistin sun kaipuun, aistin sun tunteita, päädytään aina maagisesti samaan paikkaan.. ja usein sut kohtaan, ikään kuin kohtalo, meidät on tarkoitettu yhteen.. mut älä huoli rakas, jos et haluu mua se on okei, jos en riitä se on okei, jos en oo tarpeeks hyvä sulle seki on okei.. mut sillon mua ei oo.
Sillon oon näkymätön tälle maailmalle, tarpeeton ja turha. Kertakäyttö astia, mut voi heittää pois, ei mun pahoinvoinnista oo muutku ongelmia :c... tiiät tän kaiken, mä uskon viel tähän maailmaan, vaik se on niin läpi paha ja mätä... uskon suhun, oot oikeestaa viimenen toivo johon uskon enää.. lol, tiiät et rakastan sua aidosti, pohjimmiltas tiiät ne syytkin miksi , oot tärkee ja rakkain. Ja teen sut onnelliseksi viel ihan oikeessa elämässä, älä pelkää, älä pelkää mun tunteit vaik ne ois ahdistavia.. koska tiiän miten intensiivisiä ne on ja miten erilainen mun aivokemia on... en voi sil mitään :c.. mut toivottavasti oot kunnossa , oot kaikista rakkain,yhä,aina ja tuut oleen ikuisesti <3 <3
Tääl on liikaa sekopäit/trollei ja baittereit
10
222
Vastaukset 10
- Anonyymi
Olet sellainen. Kaikkia pitää rakastaa. Miksi lokeroit
- Anonyymi
Kyllä mä rakastan kaikkia, mut oon erittäin traumatisoitunut ja trust issues..
Siksi oon välil hyökkäävä..hyökkäys on herkän mielen puolustusmekanismi... se oikeastaa selittää kaiken , kun mua on niin helppo haavoittaa epävakaan takia.. - Anonyymi
En halua kellekkään mitää pahaa, etenkää mun rakkaalle, mut mua ahdistaa tosi paljon välil.. :c
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä rakastan kaikkia, mut oon erittäin traumatisoitunut ja trust issues..
Siksi oon välil hyökkäävä..hyökkäys on herkän mielen puolustusmekanismi... se oikeastaa selittää kaiken , kun mua on niin helppo haavoittaa epävakaan takia..Mikä susta tekee epävakaan ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä susta tekee epävakaan ihmisen.
Mun tunteiden voimakkuus, lempi-ihmisjutut, kaikki oireet mitä epävakaas on mulla melki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä susta tekee epävakaan ihmisen.
Ehkä tämä miehen persoonien multiploituminen useaan ns henkilöön täällä
- Anonyymi
Mä sain wilma murron alushousut ni kyl ne nivushielle pisalle ja 💩 väjä lemus
- Anonyymi
Sinä et Anttia saa usko jo.
- Anonyymi
Mitä kohtaa et ymmärrä? Minua ei kiinnosta sinä ja typerät ajatuksesi yhtään. Voitko lopettaa ahdistelemaksi minua. olisiko sinusta kiva jos joku viestipommittaa sua vaikka et tykkäisi hänestä yhtää. Lopeta seko epävakaa.
-Veera-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6221327- 941096
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta190842Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.312791Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä214730- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht222607Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541