Oletko innostaja vai innostuja?

Anonyymi-ap

Vaiko kumpaakaan.
Esim. millainen yhteyksien pitäjä ystäviin, tuttaviin.
Tai hyvä tutustumaan uusiin, keksimään menoa tai tekemistä?

4

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksipuolinen yhteydenpito on pudottanut monta pois matkastani, kun koin että yhteydenpito ei ole pelkästään minun velvollisuus. Kyllä se pitää vastavuoroisesti toisenkin olla yhteydessä. Samoin on ollut menojen kanssa, nämä samaiset ihmiset ei koskaan itse ehdottaneet mitään vaan minun piti aina suunnitella, joten kyllästyin vetämään aikuisia ihmisiä perässäni. Nykyään menen mieluummin yksin vaikka uusiin ihmisiin tutustuminenkaan ei kovin helppoa tunnu olevan enää tässä iässä, kun en itse ole sellainen joka tuo itseään esille ja menee juttelemaan kenen tahansa kanssa ihan tuosta vaan.

• Anonyymi

Olen innostaja ja innostuja. Suunnittelen mielelläni illanistujaisia ja hyvän ystävän kanssa olemmekin järjestäneet vuosien varrella todella upeita juhlia isommallekin porukalle: varattu tila + bändi, keksitty ohjelmaa + tilattu pitopalvelu jne. ja jokainen osallistuja maksaa omalta osaltaan viulut.

Innostun helposti kaikesta uudesta ja mielell'än kokeilen kaikkea, juuri nyt liittyin yhteen yhdistykseen, jossa toiminta on mielenkiintoista ja minulle uutta.

Teen jonkin verran töitä ja töissäkin minua pidetään ideanikkarina ja helposti innostuvana.

Huonona puolena on tietenkin se, että kun innostuu helposti, asiat saattavat jäädä puolitiehen...

• Anonyymi

Olen lannistaja, siksi olen yksinäinen.😥

• Anonyymi

Olen kumpaakin. Minut saa höynäytettyä melkein mihin vaan. Olin deittipalstalla, johon ystävätär kommentoi, siellä ketään hyvää ole, ei löydy. Kyllä löytyi kun lähden harrastamaan montaa, matkustamaan, mökkeilemään, marjastamaan, teatteriin ja koti-iltoihin yhteiseen ruoanlaittoon. Minut voi viedä tosi moneen paikkaan.
      Vastaavasti saan idean lähteä tanssimaan, lenkille, leivon ja haluan ystävättären maistamaan, ei kun soitto niin tulee toisellekin hyvä mieli ja tunne että välitän.
      On tietenkin päiviä jolloin on mieli maassa, eikä jaksa mitään, ei huvita mikään, mutta aika harvoin. Ja aina se apeus on ohi mennyt eikä päälle jäänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, tervetuloa

Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe