Vaiko kumpaakaan.
Esim. millainen yhteyksien pitäjä ystäviin, tuttaviin.
Tai hyvä tutustumaan uusiin, keksimään menoa tai tekemistä?
Oletko innostaja vai innostuja?
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Yksipuolinen yhteydenpito on pudottanut monta pois matkastani, kun koin että yhteydenpito ei ole pelkästään minun velvollisuus. Kyllä se pitää vastavuoroisesti toisenkin olla yhteydessä. Samoin on ollut menojen kanssa, nämä samaiset ihmiset ei koskaan itse ehdottaneet mitään vaan minun piti aina suunnitella, joten kyllästyin vetämään aikuisia ihmisiä perässäni. Nykyään menen mieluummin yksin vaikka uusiin ihmisiin tutustuminenkaan ei kovin helppoa tunnu olevan enää tässä iässä, kun en itse ole sellainen joka tuo itseään esille ja menee juttelemaan kenen tahansa kanssa ihan tuosta vaan.
- Anonyymi
Olen innostaja ja innostuja. Suunnittelen mielelläni illanistujaisia ja hyvän ystävän kanssa olemmekin järjestäneet vuosien varrella todella upeita juhlia isommallekin porukalle: varattu tila + bändi, keksitty ohjelmaa + tilattu pitopalvelu jne. ja jokainen osallistuja maksaa omalta osaltaan viulut.
Innostun helposti kaikesta uudesta ja mielell'än kokeilen kaikkea, juuri nyt liittyin yhteen yhdistykseen, jossa toiminta on mielenkiintoista ja minulle uutta.
Teen jonkin verran töitä ja töissäkin minua pidetään ideanikkarina ja helposti innostuvana.
Huonona puolena on tietenkin se, että kun innostuu helposti, asiat saattavat jäädä puolitiehen... - Anonyymi
Olen lannistaja, siksi olen yksinäinen.😥
- Anonyymi
Olen kumpaakin. Minut saa höynäytettyä melkein mihin vaan. Olin deittipalstalla, johon ystävätär kommentoi, siellä ketään hyvää ole, ei löydy. Kyllä löytyi kun lähden harrastamaan montaa, matkustamaan, mökkeilemään, marjastamaan, teatteriin ja koti-iltoihin yhteiseen ruoanlaittoon. Minut voi viedä tosi moneen paikkaan.
Vastaavasti saan idean lähteä tanssimaan, lenkille, leivon ja haluan ystävättären maistamaan, ei kun soitto niin tulee toisellekin hyvä mieli ja tunne että välitän.
On tietenkin päiviä jolloin on mieli maassa, eikä jaksa mitään, ei huvita mikään, mutta aika harvoin. Ja aina se apeus on ohi mennyt eikä päälle jäänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925