Vaiko kumpaakaan.
Esim. millainen yhteyksien pitäjä ystäviin, tuttaviin.
Tai hyvä tutustumaan uusiin, keksimään menoa tai tekemistä?
Oletko innostaja vai innostuja?
9
237
Vastaukset
- Anonyymi
Yksipuolinen yhteydenpito on pudottanut monta pois matkastani, kun koin että yhteydenpito ei ole pelkästään minun velvollisuus. Kyllä se pitää vastavuoroisesti toisenkin olla yhteydessä. Samoin on ollut menojen kanssa, nämä samaiset ihmiset ei koskaan itse ehdottaneet mitään vaan minun piti aina suunnitella, joten kyllästyin vetämään aikuisia ihmisiä perässäni. Nykyään menen mieluummin yksin vaikka uusiin ihmisiin tutustuminenkaan ei kovin helppoa tunnu olevan enää tässä iässä, kun en itse ole sellainen joka tuo itseään esille ja menee juttelemaan kenen tahansa kanssa ihan tuosta vaan.
- Anonyymi00008
Ei viitsi enää säätää, ei jaksa.
- Anonyymi
Olen innostaja ja innostuja. Suunnittelen mielelläni illanistujaisia ja hyvän ystävän kanssa olemmekin järjestäneet vuosien varrella todella upeita juhlia isommallekin porukalle: varattu tila + bändi, keksitty ohjelmaa + tilattu pitopalvelu jne. ja jokainen osallistuja maksaa omalta osaltaan viulut.
Innostun helposti kaikesta uudesta ja mielell'än kokeilen kaikkea, juuri nyt liittyin yhteen yhdistykseen, jossa toiminta on mielenkiintoista ja minulle uutta.
Teen jonkin verran töitä ja töissäkin minua pidetään ideanikkarina ja helposti innostuvana.
Huonona puolena on tietenkin se, että kun innostuu helposti, asiat saattavat jäädä puolitiehen... - Anonyymi
Olen lannistaja, siksi olen yksinäinen.😥
- Anonyymi00006
On mahdollista muuttaa itseään, aina.
- Anonyymi
Olen kumpaakin. Minut saa höynäytettyä melkein mihin vaan. Olin deittipalstalla, johon ystävätär kommentoi, siellä ketään hyvää ole, ei löydy. Kyllä löytyi kun lähden harrastamaan montaa, matkustamaan, mökkeilemään, marjastamaan, teatteriin ja koti-iltoihin yhteiseen ruoanlaittoon. Minut voi viedä tosi moneen paikkaan.
Vastaavasti saan idean lähteä tanssimaan, lenkille, leivon ja haluan ystävättären maistamaan, ei kun soitto niin tulee toisellekin hyvä mieli ja tunne että välitän.
On tietenkin päiviä jolloin on mieli maassa, eikä jaksa mitään, ei huvita mikään, mutta aika harvoin. Ja aina se apeus on ohi mennyt eikä päälle jäänyt.- Anonyymi00007
Välillä molemppaa.
- Anonyymi00009
Tilanteen ja mielialan mukaan mennään ja touhataan elämän poluilla.
- Anonyymi00010
Pessimisti ei pety.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212937Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81647Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922