Sinä olit kaikista suurin rakkauteni jota en voi koskaan unohtaa ja vaikka minä en ollut mitään muuta sinulle kuin pelkkä laastari muiden joukossa jonka revit irti kivuliaasti niin tunteeni sinua kohtaan eivät varmaan koskaan katoa täysin ja siksi en halua enää rakastua kehenkään, se sattuu niin pirusti ja tulee vain traumoja
🐦🔥🌹helppoahan se sinulla on
Sanon vain yhden asian nainen
24
706
Vastaukset 24
- Anonyymi
Ehkä et tiedä asioiden kulkua täysin
- Anonyymi
Helppoa?
- Anonyymi
Etkö siedä epävarmuuden tunteita
- Anonyymi
Ihan pirullistahan se on kokoajan roikkua löysässä hirressä. Siksi itse puhun suoraan. Ei jää epäselväksi.
Huonolaatuista elämää kummallekkin. Pettäjän pitää saada pettää ja toinen luulee elävänsä hyvässä luotettavassa suhteessa ilman jatkuvia tulehduksia. Been there done that
- Anonyymi
Yleensä pettäjille on kova paikka kun saavat itse tuntea jätetyksi tulemisen. En silti tarkoita ,että juuri sinä olisit pettäjä. Sivusta huutelen.
- Anonyymi
Pettäminen on syvältä.
- Anonyymi
Susi?
- Anonyymi
En kuule oo mikään palstahahmo täällä. T. Aloittaja
- Anonyymi
Susitrolliäijähän se. Eri nikillä jälleen. Anti samaa lässytystä🙈💩
- Anonyymi
Kenelle tämä aloitus menee.
- Anonyymi
Ei sillä ole enää väliä mutta viestissä on vihje jonka hän vain tietää, asiayhteys jos nyt muistaa mutta epäilen. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole enää väliä mutta viestissä on vihje jonka hän vain tietää, asiayhteys jos nyt muistaa mutta epäilen. T. Aloittaja
Minä kyllä epäilen ettet sinä edes tiedä koko totuutta ja paatos on mielikuvituksen tuotos päässäsi. Ihan vaan siksi kun et tiedä.
- Anonyymi
No tietenkin susitrolliäijälle itelleen!
- Anonyymi
Kiitä palstaa. Viimeset kaks päivää ollut aikamoista pyöritystä täällä.
- Anonyymi
Tästä käärmeestä joka sotkee kaiken suhteissa on varotettu tyyppi loitsus kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä käärmeestä joka sotkee kaiken suhteissa on varotettu tyyppi loitsus kaikki
Käärme hyvin mustamaalattu, ok.
- Anonyymi
Eli piruko tämän lystin sitten voitti? Elokuun noita yöt
Täällä on sitten ollut joku loitsukerho elotulilla.
Toivotaan että paha meni pois sivuilta jos sai mitä etsi. Rauha maahan ja ihmisille hyvä tahto. Tietenkin hyvähän se ei ole jos piru enkelit kaataa. Tietääköhän Luxor tästä jotain. Onko maailma hiljalleen tuhoutumassa
- Anonyymi
Et ollut laastari
- Anonyymi
Olit muuta kuin laastari mutta vetäydyit ja annoin sun mennä.
- Anonyymi
Teet itsestäsi väkisin laastarin vaikka sinulle on asia moneen kertaan selvitetty. Sinä et ollut se laastari kun se edellinen juttu ei ollut sillon edes roihahtanut. Oli se aitoa mitä koimme talvella, mutta tunteeni kuolivat sun kylmien sanojen mukana kevättalvella.
Sen nollauksen jälkeen avasin sydämeni maaliskuussa, mutta en sulle. Siihen ei laastarit sitten enää auttanutkaan. Tiedät kyllä mistä puhun.
Tunniste: pönttö puussa - Anonyymi
Samat sanat.
Samat sanat yhdelle miehelle 💘
- Anonyymi
Purat vääriin ihmisiin. Ei ne pettäjät täällä ole. Täällä on ne sunlaiset kaipaajat vaan.
- Anonyymi
Ruusuun liittyy tarinaan mitä minä toivoin ja sinä revit sanoinkuvannollisesti sydämen rinnastani silloin kun otit asian puheeksi. Ei ollut meidän tarinalla jatkoa vaikkei ollut aloitustakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7081985Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3401061- 67917
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö148822Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65616- 31609
- 46604
- 88577
- 32570
- 37530