Siis kun ykeensä toililtä menee noin 2000 e kk erilaisiin kuluijin ja maksuihun ruokaan, sähköön, kamoaajaan , parturiin, kaupaan 650,e, ja huoltoihin. Bensaan.
Niin oetterimbeeonmalentaja nisti kulujan noin 450 e vuodessa siitä puuttuu bielä mahdollinen hintojen pyöristys lisä
Ei enää pubiin viisaan tai päivällä syömään .
Eräät mukaan
Yermosspullo kokomuslalinen
Täsätä päivästä lähtien maksan alv beroa 450 e enemmän vuodessa
7
147
Vastaukset 7
- Anonyymi00002
JOO
NÄIN LISÄTÄÄN TULOJA, HALLITUS ON NÄIN PÄÄTTÄNYT - Anonyymi00003
VELEKOO ON SILTI OTETAVAA.
TUETTAVIA RIITTÄÄ,VAIKKA KONKURSSEJA ONKIN ENNÄTYSMÄÄRÄ- Anonyymi00005
OLET VARMAAN VARAKAS
- Anonyymi00004
Silti Orpo kehuu ostovoiman noususta. Orpo ei halua tai ei osaa kokonaisvero käsitettä.
Ostovoimaa nosti Teollisuusliitto, jonka toimintaa Orpon hallitus haluaa vaikeuttaa.
Orpo nosti ostovoimaa vain yli 100 000 euroa tienaaville eli itselleen. - Anonyymi00006
Jonkinlainen parannus kirjoitustaitoon olisi avaajan syytä hankkia.
- Anonyymi00008
Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
Suomen kansa
Äänestä
- Anonyymi00007
Kansalainen saa vähemmän rahallaan kokoajan ja vaikka perusduunari sai nimellisen varohelpotuksen palkkaveroon, niin se on otettu jo muissa veroissa ja korotuksissa moninkertaisesti takaisin ja silti valtion verotulot vain laskevat kun työttömyys kasvaa ja suuryrityksille annetaan valtavat varohelpotukset jollaisia on annettu jo kaikkein suurituloisimmille, eli se raha ei tule kiertoon ja kun tuo toteutuu velkarahalla, niin maamme tekee kuolemaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491345- 971149
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta193860Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.314805Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219739- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21551