Strand Properties - suuret puheet ja ongelmat?

Anonyymi-ap

Kiviranta saattanee syöttää meille pajunköyttä Kauppalehdessä. Annetaan ymmärtää, että kaikilla heidän välittäjillä olisi yli 200.000 euron vuosimyynti. Näin ei kuitenkaan ymmärtäneekseni ole?

Kumma juttu että jos yhden tähtivälittäjän tulot olisivat näin suuret, niin miksi hänen vuokranmaksussa Helsingissä on ongelmia yms.

Samankaltainen ilmiö on myös Bo:n tähtivälittäjällä - omakotitalonsa oli takavarikoituna.

Molempien näiden yhtiöiden taustalla on ollut Kivirannan veijarit.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/bo-lkvn-perustajat-toivat-suomeen-kilpailevan-ketjun-valittajalta-vaaditaan-200000-euron-vuosimyynti/cf22b71c-3640-4bc3-afc8-cdf6284db5e5

14

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutkivat journalistit Jarno Liski ja Taneli Koponen voisivat tutkia tätä.

      Mitä yhteyttä jos mitään on luksusasuntoja myyvällä Strand Propertieksella ja luksusasuntoja rakentaneella Strand Projectsilla?

      Tämä rakentaja on mennyt konkurssiin ja päätynyt poliisin pöydälle ennen kuin Strand Properties rantautui Suomeen.

      https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/strand-projects-oy/29125915/yleiskuva

    • Anonyymi

      Juu, viimeisin kohde taitaa olla Esooon Ristiniementiellä. Monta paritaloa merenrannalla jäi kesken ja niiden ostajat pulaan…

    • Anonyymi

      Kuulin että kirjanpito oli löytynyt työmaan roskalavalta. Omistajan nimi oli joku Ranta, Strand tms. Leuhka tyyppi. Asu/mökkeili itse jossain merenrannalla ja ”lomaili” etelässä. Puhui purjeveneistä. Myi/välitti asuntoja itse. Oli sekoittanut myös vaimonsa näihin kuvioihin. Ei ollut helsinkiläinen.

    • Anonyymi

      Niin ne unohtuu synnit. Bo lkv aikana riiteli jo ihmisten kans.

    • Anonyymi

      Onko totta, että Stefan Therman aloittaa täällä välittäjänä?

    • Anonyymi

      En usko että Stefun egolle sopisi tällainen välitysliike. Andrei Koivumäki tai Jethro voisi sopia paremmin.

    • Anonyymi

      Välittäjät ovat työsuhteessa eikä yrittäjiä. Viimeksi mainituilla tulee olla useita toimeksiantajia eikä vain yksi kuten nyt väittää.

      Suomen laki on nytkin voimassa.

      • Anonyymi

        Miksi Strand propertiesin välittäjät sitten ovat yrittäjiä? Voisiko joku selventää asiaa.


    • Anonyymi

      Niinpä. Ei taida lain noudattaminen olla ykkösjuttu.

    • Anonyymi

      Niinpä. Ei taida lain noudattaminen olla ykkösjuttu.

    • Anonyymi

      Onko tämä jonkinlainen "pyramidihuijaus" tai jotain sinnepäin? Huipulla ne, jotka oikeasti tienaa ja sitten ne myyjät, jotka tavallaan myyjiä, mutta oman firman kautta?

    • Anonyymi

      Kyllä näistä raukka välittäjistä tulee mieleen Woltin partnerit. Näillä ei oo edes sähkömopoja eikä firman folioreppua jossa päivittäiset juomat pysyisivät kylminä.

    • Anonyymi

      Edeltävät kommentit kertoo, ettei kirjoittajat ymmärrä koko businestä…..

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä että työnantajan vastuut ja velvollisuudet siirretään yhtiöjärjestelyllä itse pienelle työntekijälle.

      Loppuasiakkaiden eli asunnonostajien ja -myyjien oikeusturva voi myös kärsiä kovasti, jos vastapuolena on yksittäisen välittäjän tyhjä yhtiö.

      Voi olla niin että ongelmien tullessa Strand nostaa vain kädet pystyyn ja nämä ”väliyhtiöt” kaatuu kuin espoolainen keskeneräinen rantatalo syystuulessa.

      Kauan eläköön Strand…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe